![](/img/icon-zoom-nederlandmobiel.png)
Bouwjaar | 17-06-2004 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 323.162 km
![]() |
Deuren | 5 |
Kenteken | 52-PD-PX Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.587 cc |
Vermogen | 80 kW (109 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 17-06-2004 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 323.162 km
![]() |
Deuren | 5 |
Kenteken | 52-PD-PX Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.587 cc |
Vermogen | 80 kW (109 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Guldengaarde Occasions |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Guldengaarde 16A |
Postcode | 5431 RM |
Plaats | Cuijk |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 45158882 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.guldengaardeoccasions.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden
meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 195/65 R15
Acceleratie (0-100): 11,9 s
Topsnelheid: 182 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 442 x 176 x 154 cm
Wielbasis: 271 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.299 kg
Laadvermogen: 624 kg
GVW: 1.923 kg
Max. trekgewicht: 1.100 kg (ongeremd 695 kg)
Interieur
Aantal zitplaatsen: 7
Milieu
CO2-uitstoot: 178 g/km
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 3
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 7,7 l/100km (1 op 13,0)
Brandstofverbruik in de stad: 9,9 l/100km (1 op 10,1)
Brandstofverbruik op de snelweg: 6,3 l/100km (1 op 15,9)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 171 - € 193 per kwartaal
INRUIL AUTO ZONDER GARANTIE MEENEMEN
MOTORLAMP: CATALISATOR VERVANGEN
SCHIMMEL ONDER DE BESTUURDERSTOEL
U rijdt gemakkelijk, comfortabel en zonder zorgen met deze Peugeot 307 SW. De aandrijving van deze Peugeot wordt verzorgd door een viercilinder motor en een handgeschakelde vijfversnellingsbak. Geniet van de lichtinval en het uitzicht van het grote glazen panoramadak. Bij de rijke uitrusting horen ook 15 inch lichtmetalen velgen, aluminium dakrailing, elektrisch inklapbare buitenspiegels, in hoogte verstelbare voorstoelen, getint glas en actieve hoofdsteunen.
Of het buiten nu warm is of koud, dankzij electronic climate control is het binnen altijd behaaglijk. Liever gepiep dan gekraak? Dan zult u blij zijn met de aanwezige parkeersensoren! Met de cruise control komt u bijna nog fitter aan dan u vertrekt. Deze Peugeot is voorzien van automatisch dimmende binnenspiegel, lederen stuur, centrale deurvergrendeling met afstandsbediening, boordcomputer en lederen versnellingspook.
We kunnen u wel duizend dingen over deze auto vertellen, maar het is beter als u hem zelf komt bekijken en ervaren. Neemt u snel contact met ons op?
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Peugeot 307 | De Franse evolutie
Evolutie is het verder ontwikkelen van een bestaand idee of trend. Met de Peugeot 306 zette Peugeot destijds een succesvolle auto in de middenklasse neer. Om in die fel bevochten markt te overleven was het nodig met een waardige opvolger te komen. Daarom nam Peugeot vele bestaande ideeën uit diverse marktsegmenten samen. Het resultaat is een middenvorm tussen een personenauto en een ruimte-auto waarbij op vele punten opnieuw is nagedacht. Niet geheel ten onrechte spreekt Peugeot van "de evolutionaire gezinsauto".
![Autotest | Peugeot 307 De Franse evolutie](https://images.nederlandmobiel.nl/auto/review/1971/peugeot-307.jpg)
De Peugeot 307 is de eerste van een lichting nieuwe auto's. De 307 is meer in de hoogte gebouwd en bundelt vindingen van vele andere auto's om tot een vernieuwend geheel te komen.
Plus
- vernieuwende en doordachte vormgeving
- vriendelijke prijs
- zeer hoog veiligheidsniveau
Min
- niet vrij van kraakjes en rammeltjes
- centraal display slecht leesbaar bij zon
- hoofdsteunen achterin te laag
Conclusie
Peugeot noemt de 307 de evolutionaire gezinsauto. En alhoewel reclamemensen graag overdrijven, is de term in dit geval goed gekozen. Het vernieuwende concept waarbij vele vindingen uit andere auto's zijn gecombineerd tot een nieuwe auto, heeft de standaard voor de middenklasse in z'n geheel opgetrokken. De auto is ruimer dan gebruikelijk, rijdt prima, is zeer comfortabel, kent een riante uitrusting en biedt een ongekend hoog veiligheidsniveau. Een revolutie stuit altijd op weerstand, maar deze evolutie zal navolging vinden.