Peugeot 307 Break 2.0-16V Navtech [bj 2004] Airco|e APK|Navi

€ 999,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 30-09-2004
Categorie Stationcar
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 263.992 km
Deuren 5
Kenteken 61-PP-FR Verzekeren
Kleur Blauw Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.997 cc
Vermogen 100 kW (136 pk)

Peugeot 307 Break 2.0-16V Navtech [bj 2004] Airco|e APK|Navi


€ 999,-

Algemeen

Bouwjaar 30-09-2004
Categorie Stationcar
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 263.992 km
Deuren 5
Kenteken 61-PP-FR Verzekeren
Kleur Blauw Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.997 cc
Vermogen 100 kW (136 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam BM Cars BV
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Mijlstraat 19A
Postcode 5281 LJ
Plaats Boxtel
Provincie Noord Brabant
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 41703998 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.bmcars.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • dakrail
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • getint glas
  • navigatiesysteem
  • startonderbreker
  • stuurbekrachtiging

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 205/55 R16
Acceleratie (0-100): 9,5 s
Topsnelheid: 200 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 442 x 176 x 154 cm
Wielbasis: 271 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.270 kg
Laadvermogen: 610 kg
GVW: 1.880 kg
Max. trekgewicht: 1.500 kg (ongeremd 685 kg)

Interieur
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 194 g/km
Energielabel: D
Emissieklasse: Euro 3

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 8,3 l/100km (1 op 12,0)
Brandstofverbruik in de stad: 11,5 l/100km (1 op 8,7)
Brandstofverbruik op de snelweg: 6,3 l/100km (1 op 15,9)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 190 - € 207 per kwartaal

Peugeot 307 Break 2.0-16V Navtech [bj 2004] Airco|Nieuwe APK|Navi

HEEFT EEN SCHEUR IN DE VOORRUIT ZITTEN@

Auto rijdt/remt/schakelt perfect.

-Auto beschikt over een Nationale autopas, kilometers zijn origineel en zijn aantoonbaar.
-Afkomstig van 2e eigenaar.
-Airco/elektrische ramen
-Wordt afgeleverd met een poetsbeurt.
-Wordt afgeleverd met een NIEUWE APK.

*ALLE INRUIL IS MOGELIJK*

Voor meer vragen, info of foto's stuur een berichtje of bel naar 06-41703998.

Proefrit maken? Bel of mail voor een afspraak. (Whatsapp is ook mogelijk)

Het op naam zetten van een voertuig is 24/7 mogelijk met behulp van uw legitimatiebewijs.

'S-Avonds en Zondags zijn we op afspraak geopend!

Wij brengen geen aflever of rijklaarkosten in rekening!

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Peugeot 307 | De Franse evolutie

Evolutie is het verder ontwikkelen van een bestaand idee of trend. Met de Peugeot 306 zette Peugeot destijds een succesvolle auto in de middenklasse neer. Om in die fel bevochten markt te overleven was het nodig met een waardige opvolger te komen. Daarom nam Peugeot vele bestaande ideeën uit diverse marktsegmenten samen. Het resultaat is een middenvorm tussen een personenauto en een ruimte-auto waarbij op vele punten opnieuw is nagedacht. Niet geheel ten onrechte spreekt Peugeot van "de evolutionaire gezinsauto".

Autotest | Peugeot 307 De Franse evolutie

De Peugeot 307 is de eerste van een lichting nieuwe auto's. De 307 is meer in de hoogte gebouwd en bundelt vindingen van vele andere auto's om tot een vernieuwend geheel te komen.

Plus

  • vernieuwende en doordachte vormgeving
  • vriendelijke prijs
  • zeer hoog veiligheidsniveau

Min

  • niet vrij van kraakjes en rammeltjes
  • centraal display slecht leesbaar bij zon
  • hoofdsteunen achterin te laag

Conclusie

Peugeot noemt de 307 de evolutionaire gezinsauto. En alhoewel reclamemensen graag overdrijven, is de term in dit geval goed gekozen. Het vernieuwende concept waarbij vele vindingen uit andere auto's zijn gecombineerd tot een nieuwe auto, heeft de standaard voor de middenklasse in z'n geheel opgetrokken. De auto is ruimer dan gebruikelijk, rijdt prima, is zeer comfortabel, kent een riante uitrusting en biedt een ongekend hoog veiligheidsniveau. Een revolutie stuit altijd op weerstand, maar deze evolutie zal navolging vinden.

Deel deze advertentie