Bouwjaar | 15-10-2019 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 89.290 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | - Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.199 cc |
Vermogen | 96 kW (131 pk) |
€ 16.900,- incl. BTW
Algemeen
Bouwjaar | 15-10-2019 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 89.290 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | - Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.199 cc |
Vermogen | 96 kW (131 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf A. van Rijswijk |
Contactpersoon | Ad-Jan van Rijswijk |
Adres | Zoutendijk 2 |
Postcode | 4264 KH |
Plaats | Veen |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)416 - 319900 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
GSM | +31 (0)6 - 22055070 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.vanrijswijkautos.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: jul. 2018 - jun. 2020
Technische informatie
Koppel: 230 Nm
Aantal cilinders: 3
Transmissie: 8 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 53 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 9,7 s
Topsnelheid: 197 km/u
Maten en gewichten
Ledig gewicht: 1.295 kg
Max. trekgewicht: 1.150 kg (ongeremd 690 kg)
Wielbasis: 268 cm
Interieur
Interieur: Zwart, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu en verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 4,9 l/100km (1 op 20,4)
Energielabel: B
Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 190 - € 207 per kwartaal
Leaseprijs: € 217 p/m (financial lease); informeer naar de mogelijkheden en voorwaarden
Garantie
Garantielabel: Autotrust garantie (12 maanden)
Prijs incl. verkooppakket 4 (BOVAG-garantie) is € 18.195,-.
Laatste onderhoudsbeurt incl. nieuwe distributieriem uitgevoerd bij km. stand: 80.632.
Er is volop leefruimte in deze Peugeot 3008, een perfecte kruising tussen veelzijdigheid en comfort. Deze auto uit 2019 heeft 89290 kilometer gelopen. Een robuuste driecilinder benzinemotor is verantwoordelijk voor de aandrijving van deze SUV. De uitmonstering van deze auto wordt gecompleteerd door onder meer 17 inch lichtmetalen velgen, elektrisch inklapbare buitenspiegels, in hoogte verstelbare passagiersstoel, donker getint glas achter, in delen neerklapbare achterbank en elektrisch bediende ramen.
Rij- en route-info wordt perfect in beeld gebracht door het digitale dashboard. Met spraakbediening of de knoppen op het stuur regelt u het audiosysteem en het navigatiesysteem, terwijl u uw blik op de weg gericht houdt. Het comfort wordt verhoogd door de aanwezige electronic climate control. U kunt bij het inparkeren natuurlijk niet aan alle kanten ogen hebben. Daarom is deze Peugeot 3008 voorzien van parkeersensoren! Het drukke verkeer eist onderweg al uw aandacht op. Daarom is het goed dat deze Peugeot is voorzien van diverse systemen die u assisteren tijdens de rit. Een automatisch inschakelbare verlichting neemt het waar als het donker wordt of gaat schemeren, en schakelt dan automatisch de verlichting in. Op dezelfde manier "ziet" de regensensor de eerste spatjes regen en schakelt dan de ruitenwissers in, en als het harder gaat regenen zet hij de ruitenwissers ook in een snellere stand. Ook is de Peugeot uitgerust met: sportstuur met schakelpaddels, cruise control, automatisch dimmende binnenspiegel en centrale deurvergrendeling met afstandsbediening.
De nieuwste veiligheidssystemen komen in deze Peugeot 3008 samen. Een belangrijke bijdrage aan de veiligheid onderweg levert de verkeersbord-detectie in deze Peugeot. Indien u onbedoeld de rijstrook lijkt te verlaten, reageert het Lane-keeping systeem meteen en corrigeert. Bij concentratieverlies van de bestuurder geeft vermoeidheidsherkenning automatisch een waarschuwingssignaal. In deze Peugeot vinden we verder een hill hold
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Peugeot e-3008 | Van ruimtewonder tot stijlicoon
De 3008 is het meest populaire model van Peugeot. Dat succes is te danken aan de continue evolutie van het model. De 3008 begon als een eigenzinnige mix van een ruimteauto en een terreinauto. De volgende generatie was een moderne SUV. Voor de nieuwe generatie past Peugeot het concept opnieuw aan en kiest het voor nog modernere techniek in combinatie met modieuze vormgeving. Een geslaagde combinatie?
De Peugeot 3008 heeft een evolutie meegemaakt van MPV via SUV tot fastback. Bij de derde generatie draait het meer dan ooit om uiterlijk vertoon. Elektrische aandrijving zorgt voor comfort.
Plus
- onderscheidende vormgeving
- laag energieverbruik / groot bereik
- superieur gevoel dankzij iCockpit
Min
- bestuurdersstoel niet voldoende in hoogte verstelbaar (te hoog)
- veel suffe kleuren op de prijslijst, terwijl het lijnenspel alleen in blauw goed tot zijn recht komt
- ruimte achterin voldoende, maar houdt niet over
Conclusie
Bij veel merken betekent een nieuwe auto slechts een nieuwe interpretatie van een bestaand concept. Het idee blijft hetzelfde, maar de techniek en de vormgeving worden gemoderniseerd. Peugeot daarentegen verandert zelfs het concept van de 3008! Wat begon als een wonderlijke mix, ontwikkelde zich via een moderne SUV tot een stijlvolle gezinsauto. Ruimte stond altijd centraal, maar steeds meer legt Peugeot de nadruk op stijl.
Toch biedt de 3008 meer dan alleen een mooi gezichtje. Voorheen was een verbrandingsmotor de norm, terwijl de nieuwe 3008 is ontworpen als elektrische auto. Ten opzichte van een soortgelijke auto met verbrandingsmotor biedt de e-3008 meer comfort tegen een lagere kilometerprijs, terwijl het bereik gelijk is. Naast andere elektrische auto's heeft de e-3008 weliswaar een tam karakter, maar is het verbruik zeer laag, de actieradius groot en het weggedrag verfijnd.
Wat blijft is de iCockpit. Die zorgt voor een uniek karakter. Het zorgt voor betere controle over de auto en betrekt de bestuurder meer bij het rijden.