Bouwjaar | 15-07-2013 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 68.857 km |
Deuren | 4 |
Kenteken | 3-KTK-26 Verzekeren |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.199 cc |
Vermogen | 60 kW (82 pk) |
€ 6.880,-
Algemeen
Bouwjaar | 15-07-2013 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 68.857 km |
Deuren | 4 |
Kenteken | 3-KTK-26 Verzekeren |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.199 cc |
Vermogen | 60 kW (82 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Mobility Eindhoven |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Ekkersrijt 1403 |
Postcode | 5692 AL |
Plaats | Son En Breugel |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)499 - 724998 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 3
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Acceleratie (0-100): 12,2 s
Topsnelheid: 175 km/u
Maten en gewichten
Ledig gewicht: 950 kg
Max. trekgewicht: 1.150 kg (ongeremd 520 kg)
Wielbasis: 254 cm
Interieur
Interieur: Zwart, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 104 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 4,5 l/100km (1 op 22,2)
Brandstofverbruik in de stad: 5,5 l/100km (1 op 18,2)
Brandstofverbruik op de snelweg: 3,9 l/100km (1 op 25,6)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Schade: schadevrij
Aantal sleutels: 1 (1 handzender)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 88 - € 95 per kwartaal
Kent u dat verhaal "van een oud vrouwtje geweest"?.... Hier komt het. Origineel Nederlandse Peugeot 208 1.2 Urban Soul afkomstig van de 1e nederlandse vrouwelijke eigenaar (geboorte jaar 1934) met volledige merkdealer onderhoudshistorie (alle facturen inclusief aanschafbon aanwezig) die altijd binnen is gestald. Voorzien van Airco, Navigatie, Cruisecontrol, inklapbare spiegels, parkeersensoren met weergave op het scherm, Bluetooth, uitgebreide audio met multimedia aansluitingen enz. enz. Bij de inspectie kwamen de remschijven en remblokken als matig om de hoek dus die hebben we vervangen net als de banden want die waren nog goed qua profiel maar behoorlijk wat ouderdoms scheurtjes..en de accu had ook veel geleden. Dus inclusief APK, GARANTIE, TENAAMSTELLEN, NAP, NIEUWE BANDEN EN REMMEN en ACCU! Hoppa.... we hebben hem nog niet gepoetst.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Peugeot e-208 | Klein maar verfijnd
Een elektrische auto wordt gekocht om... de elektrische aandrijving! Dat ligt voor de hand, maar het brengt wel een uitdaging met zich mee. Omdat alles om de techniek draait, is het belangrijk om continu actueel te blijven. Voor modeljaar 2024 is de Peugeot e-208 daarom voorzien van een nieuwe elektrische aandrijflijn.
De Peugeot e-208 voor modeljaar 2024 heeft een groot bereik dankzij een sterke, maar zuinige elektromotor. Gedraagt zich desondanks zo veel mogelijk als een conventionele auto.
Plus
- laag verbruik / groot bereik
- Unieke rijervaring dankzij i-Cockpit
- prima rijeigenschappen
Min
- rijden met 1 pedaal niet mogelijk
- Niet leverbaar met Focal-audio
- Matige hoofdruimte i.c.m. glazen panoramadak
Conclusie
De Peugeot 208 is vernieuwd voor modeljaar 2024. Het front is opnieuw getekend voor een nog scherpere aanblik. De uitrusting is rijker geworden en het infotainment-systeem laat zich voortaan eenvoudiger bedienen. De aandrijflijn van de elektrisch aangedreven e-208 is sterker en zuiniger geworden, met een grotere actieradius als bijkomstigheid.
Het heeft allemaal tot gevolg dat het verschil tussen de compacte en middelgrote modellen van Peugeot kleiner is geworden. De ruimte en de wegligging blijven die van een compacte auto, maar de verfijning staat nu op een hoger niveau.