Peugeot 206 SW 1.6-16V XS met Trekhaak APK 1 Nov 2025 ZEER MOOI

€ 1.250,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 08-01-2003
Categorie Stationcar
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 208.933 km
Deuren 5
Kenteken 52-LG-JX Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.587 cc
Vermogen 80 kW (109 pk)

Peugeot 206 SW 1.6-16V XS met Trekhaak APK 1 Nov 2025 ZEER MOOI


€ 1.250,-

Algemeen

Bouwjaar 08-01-2003
Categorie Stationcar
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 208.933 km
Deuren 5
Kenteken 52-LG-JX Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.587 cc
Vermogen 80 kW (109 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam F. Klomp Auto's
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Hoekstraat 2A
Postcode 5674 NP
Plaats Nuenen
Provincie Noord Brabant
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 14008924 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.fklompautos.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • 3e remlicht
  • airbag bestuurder
  • airbags (voor)
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • getint glas
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • mistlampen (voor)
  • sportstoelen
  • startonderbreker
  • stuurbekrachtiging
  • trekhaak

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 10,9 s
Topsnelheid: 194 km/u

Maten
Wielbasis: 244 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.048 kg
Laadvermogen: 515 kg
GVW: 1.563 kg
Max. trekgewicht: 1.100 kg (ongeremd 500 kg)

Interieur
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 3

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,7 l/100km (1 op 14,9)
Brandstofverbruik in de stad: 8,7 l/100km (1 op 11,5)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,5 l/100km (1 op 18,2)

Staat
Aantal sleutels: 2 (1 handzender)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 113 - € 123 per kwartaal

Met zijn ruimte en zijn prestaties is dit de auto die bij u past. De aandrijving van deze Peugeot wordt verzorgd door een viercilinder motor en een handgeschakelde versnellingsbak. Pittig rijden wordt nog comfortabeler dankzij de fraaie sportstoelen. De uitmonstering van deze auto wordt gecompleteerd door onder meer 15 inch lichtmetalen velgen, getint glas, in delen neerklapbare achterbank, elektrisch bedienbare en verwarmde buitenspiegels en elektrisch bedienbare ramen voor.

De uitrusting van deze auto is met buitentemperatuurmeter, lederen stuur, centrale deurvergrendeling met afstandsbediening en boordcomputer behoorlijk compleet.

Bel nu!

= Bedrijfsinformatie =

Wij adverteren met scherpe meeneem prijzen!
We zijn 7 dagen per week geopend.

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Peugeot 206 plus | Scherp rekenwerk

Een test van de Peugeot 206? Die is toch al jaren geleden opgevolgd door de 207? Ja, dat klopt. Maar de 206 bleef desondanks in productie. Sterker nog, de 206 is gefacelift en heeft nu dezelfde scherpe uitstraling als de allernieuwste Peugeots. Daarom is deze oude bekende onder de naam "206+" nu terug op de markt als budgetmodel. Is het een goed idee om nu een 206+ te kopen, of is het verstandiger om door te sparen voor een 207?

Autotest | Peugeot 206 plus Scherp rekenwerk

De Peugeot 206 is terug onder de naam 206+, voor wie terugverlangt naar de 206 of de 207 te kostbaar vindt. Het is overduidelijk waarom de 206+ zo goedkoop is, maar dit budgetmodel is meer dan welkom.

Plus

  • scherpe prijs
  • zeer ruim
  • nette prestaties, laag verbruik

Min

  • voelt minder solide dan Peugeot 207
  • veel rijgeluiden
  • karige uitrusting

Conclusie

Bij Peugeot draait het allemaal om de cijfertjes. De Peugeot 207 volgde de 206 op. Maar nu is de 206 terug als budgetmodel onder de naam 206+. De Peugeot 207 is en blijft zonder enige twijfel beter dan de 206+. De opvolger voelt meer solide, is stiller, heeft een betere wegligging, beschikt over een modernere uitrusting en is met name veiliger.

Maar enig rekenwerk leert dat de 206+ wel degelijk een interessant aanbod vormt. Met name de hier gereden basisuitvoering biedt een gunstige prijs/prestatie verhouding. Voor de prijs van deze 206+ 1.1 XR bieden veel andere merken alleen miniatuurtjes. Omdat de 206+ groter is, is de auto stabieler en daardoor ook comfortabeler. Bovendien biedt de 206+ voorin volop ruimte (de ruimte achterin is matig) en de kofferruimte is royaal bemeten.

Terwijl andere auto's met eenzelfde formaat vaak zwaarder zijn gemotoriseerd, kiest Peugeot voor een lichte motor die toch prima presteert en bovendien nog voordeliger is in het gebruik.

Deel deze advertentie