Bouwjaar | 02-03-2001 |
Categorie | Cabriolet |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 257.708 km |
Deuren | 2 |
Kenteken | 18-GS-DL Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.997 cc |
Vermogen | 100 kW (136 pk) |
€ 1.395,-
Algemeen
Bouwjaar | 02-03-2001 |
Categorie | Cabriolet |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 257.708 km |
Deuren | 2 |
Kenteken | 18-GS-DL Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.997 cc |
Vermogen | 100 kW (136 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Sweet Caroline Cars |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Bremstraat 115A |
Postcode | 4711 CG |
Plaats | St. Willebrord |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)165 - 327687 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
GSM | +31 (0)6 - 83337043 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.sweetcarolinecars.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Beschikbaarheid
Gereserveerd: Dit voertuig is gereserveerd voor een klant (verkocht onder voorbehoud).
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 205/45 R16
Acceleratie (0-100): 8,9 s
Topsnelheid: 204 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 384 x 166 x 137 cm
Wielbasis: 244 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.127 kg
Laadvermogen: 435 kg
GVW: 1.562 kg
Max. trekgewicht: 1.100 kg (ongeremd 600 kg)
Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 4
Milieu
CO2-uitstoot: 191 g/km
Energielabel: E
Emissieklasse: Euro 3
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 8 l/100km (1 op 12,5)
Brandstofverbruik in de stad: 11,2 l/100km (1 op 8,9)
Brandstofverbruik op de snelweg: 6,2 l/100km (1 op 16,1)
Staat
Schade: schadevrij
Aantal sleutels: 1 (1 handzender)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 139 - € 151 per kwartaal
.Deze Peugeot 206 CC komt uit 2001, is voorzien van een benzine-motor, heeft een maximum vermogen van 100 kW (136 PK) en een cilinderinhoud van 1997 cc.
De personenauto heeft een topsnelheid van 204 km per uur en bereikt vanuit stilstand de 100 km/u in 8,9 seconden. Het verbruik van deze personenauto is gemiddeld 8,0 liter per 100 km en hij weegt 1127 kg.
De APK is geldig tot 08-03-2025 en de wegenbelasting bedraagt gemiddeld € 144,58 per kwartaal.
Kilometer na kilometer, bocht na bocht levert deze Peugeot 206 CC de beste rijprestaties. De aandrijving van deze Peugeot wordt verzorgd door een viercilinder motor en een handgeschakelde vijfversnellingsbak.
De sportstoelen geven het interieur van deze 206 CC een super strakke en sportieve uitstraling. Kiezen tussen open en dicht rijden kan met een druk op de knop dankzij de elektrisch bediende cabriokap. U wordt in deze auto ook getrakteerd op 16 inch lichtmetalen velgen, getint glas, elektrisch bedienbare en verwarmde buitenspiegels en elektrisch bedienbare ramen voor.
De auto heeft wat gebruikerssporen maar dat mag de pret niet drukken!
Als u meer wilt weten over deze auto, dan vertellen we u dat graag. Belt of mailt u ons vandaag nog? 0165-327687 of 0683-337043
= Bedrijfsinformatie =
Sweet Caroline Cars biedt u een totaal Automotive pakket aan.
Volledig onderhoud van uw automobiel, APK keuringen, alle voorkomende reparaties en revisies, Airco-service, banden service.
In en verkoop van gebruikte automobielen en motoren alsmede aankoopkeuringen voor derden.
De door u aangekochte automobielen en motoren kunnen bij ons direct te naam gesteld worden.
Tevens zijn wij een erkend Kentekenloket service-punt en kunnen derhalve te naam stellen voor derden.
Wij verzorgen de import van aangekochte automobielen en motoren uit het buitenland, BPM taxatie, BPM aangifte, alle RDW formaliteiten inzake aanvraag NL kenteken en eventueel transport-service.
Voorts verzorgen we ook de export van automobielen en motoren zowel binnen als buiten de EU. Incl. alle benodigde documenten en WA expor
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Peugeot 206 plus | Scherp rekenwerk
Een test van de Peugeot 206? Die is toch al jaren geleden opgevolgd door de 207? Ja, dat klopt. Maar de 206 bleef desondanks in productie. Sterker nog, de 206 is gefacelift en heeft nu dezelfde scherpe uitstraling als de allernieuwste Peugeots. Daarom is deze oude bekende onder de naam "206+" nu terug op de markt als budgetmodel. Is het een goed idee om nu een 206+ te kopen, of is het verstandiger om door te sparen voor een 207?
De Peugeot 206 is terug onder de naam 206+, voor wie terugverlangt naar de 206 of de 207 te kostbaar vindt. Het is overduidelijk waarom de 206+ zo goedkoop is, maar dit budgetmodel is meer dan welkom.
Plus
- scherpe prijs
- zeer ruim
- nette prestaties, laag verbruik
Min
- voelt minder solide dan Peugeot 207
- veel rijgeluiden
- karige uitrusting
Conclusie
Bij Peugeot draait het allemaal om de cijfertjes. De Peugeot 207 volgde de 206 op. Maar nu is de 206 terug als budgetmodel onder de naam 206+. De Peugeot 207 is en blijft zonder enige twijfel beter dan de 206+. De opvolger voelt meer solide, is stiller, heeft een betere wegligging, beschikt over een modernere uitrusting en is met name veiliger.
Maar enig rekenwerk leert dat de 206+ wel degelijk een interessant aanbod vormt. Met name de hier gereden basisuitvoering biedt een gunstige prijs/prestatie verhouding. Voor de prijs van deze 206+ 1.1 XR bieden veel andere merken alleen miniatuurtjes. Omdat de 206+ groter is, is de auto stabieler en daardoor ook comfortabeler. Bovendien biedt de 206+ voorin volop ruimte (de ruimte achterin is matig) en de kofferruimte is royaal bemeten.
Terwijl andere auto's met eenzelfde formaat vaak zwaarder zijn gemotoriseerd, kiest Peugeot voor een lichte motor die toch prima presteert en bovendien nog voordeliger is in het gebruik.