Bouwjaar | 12-07-2002 |
Categorie | Cabriolet |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 237.368 km |
Deuren | 2 |
Kenteken | 55-HBV-3 Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.997 cc |
Vermogen | 100 kW (136 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 12-07-2002 |
Categorie | Cabriolet |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 237.368 km |
Deuren | 2 |
Kenteken | 55-HBV-3 Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.997 cc |
Vermogen | 100 kW (136 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autohandel Ch. v. Deursen |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Engelseweg 222-A |
Postcode | 5705 AK |
Plaats | Helmond |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 22950430 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.vandeursen-autos.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 205/45 R16
Acceleratie (0-100): 8,9 s
Topsnelheid: 204 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 384 x 166 x 137 cm
Wielbasis: 244 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.127 kg
Laadvermogen: 435 kg
GVW: 1.562 kg
Max. trekgewicht: 1.100 kg (ongeremd 600 kg)
Interieur
Interieurkleur: Antraciet
Aantal zitplaatsen: 4
Milieu
CO2-uitstoot: 191 g/km
Energielabel: E
Emissieklasse: Euro 3
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 8 l/100km (1 op 12,5)
Brandstofverbruik in de stad: 11,2 l/100km (1 op 8,9)
Brandstofverbruik op de snelweg: 6,2 l/100km (1 op 16,1)
Staat
Aantal sleutels: 2 (1 handzender)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 139 - € 151 per kwartaal
Stijlvolle vormen en een verzorgd interieur maken u meteen duidelijk dat u hier met een Franse auto te maken hebt. De aandrijving van deze Peugeot wordt verzorgd door een viercilinder motor en een handgeschakelde vijfversnellingsbak. En o ja, het lederen interieur is ook een vermelding waard! Natuurlijk zijn de sportstoelen super functioneel als het rechterpedaal ingetrapt wordt. Maar ook voor het uiterlijk doen ze veel! Dankzij de elektrische bediening volstaat een druk op de knop als u open of dicht wilt rijden. Tot de uitrusting van deze Peugeot behoren ook 16 inch lichtmetalen velgen, getint glas, elektrisch bedienbare en verwarmde buitenspiegels, elektrisch bedienbare ramen voor en metallic lak.
De ruitenwissersnelheid wordt bij iedere bui perfect geregeld dankzij de regensensor. Natuurlijk heeft deze auto ook airconditioning. De uitrusting van deze auto is met sportstuurwiel, centrale deurvergrendeling met afstandsbediening, boordcomputer en lederen versnellingspook behoorlijk compleet.
In de Peugeot 206 CC heeft uw veiligheid en die van uw omgeving prioriteit. In een gevaarlijke situatie is een zo kort mogelijke remweg van levensbelang. De Brake Assist zorgt dat u dan maximaal in de ankers gaat.
Als dit de auto is die u zoekt, wacht dan niet langer en plan direct online een proefrit.
= Bedrijfsinformatie =
ONZE AUTOS WORDEN MET ZO VEEL MOGELIJKE ZORG GEKOZEN EN ZO PROBEREN WIJ U DEZE VOOR EEN ZO SCHERP MOGELIJKE PRIJS AAN TE BIEDEN,VOOR INRUIL GARANTIE ONDERHOUD APK ENZ KUNT U BELLEN MET ONZE VERKOPER,OOK KUNT U BUITEN OPENINGSTIJDEN OP AFSPRAAK TERECHT BEL DAN 0492-751134 bgg 06-22950430 SHOWROOM ENGELSEWEG 222A, 5705ak HELMOND LANGS CARPET RIGHT, IN DE AVOND EN ZONDAGS OP EVENTUEEL AFSPRAAK.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Peugeot 206 plus | Scherp rekenwerk
Een test van de Peugeot 206? Die is toch al jaren geleden opgevolgd door de 207? Ja, dat klopt. Maar de 206 bleef desondanks in productie. Sterker nog, de 206 is gefacelift en heeft nu dezelfde scherpe uitstraling als de allernieuwste Peugeots. Daarom is deze oude bekende onder de naam "206+" nu terug op de markt als budgetmodel. Is het een goed idee om nu een 206+ te kopen, of is het verstandiger om door te sparen voor een 207?
De Peugeot 206 is terug onder de naam 206+, voor wie terugverlangt naar de 206 of de 207 te kostbaar vindt. Het is overduidelijk waarom de 206+ zo goedkoop is, maar dit budgetmodel is meer dan welkom.
Plus
- scherpe prijs
- zeer ruim
- nette prestaties, laag verbruik
Min
- voelt minder solide dan Peugeot 207
- veel rijgeluiden
- karige uitrusting
Conclusie
Bij Peugeot draait het allemaal om de cijfertjes. De Peugeot 207 volgde de 206 op. Maar nu is de 206 terug als budgetmodel onder de naam 206+. De Peugeot 207 is en blijft zonder enige twijfel beter dan de 206+. De opvolger voelt meer solide, is stiller, heeft een betere wegligging, beschikt over een modernere uitrusting en is met name veiliger.
Maar enig rekenwerk leert dat de 206+ wel degelijk een interessant aanbod vormt. Met name de hier gereden basisuitvoering biedt een gunstige prijs/prestatie verhouding. Voor de prijs van deze 206+ 1.1 XR bieden veel andere merken alleen miniatuurtjes. Omdat de 206+ groter is, is de auto stabieler en daardoor ook comfortabeler. Bovendien biedt de 206+ voorin volop ruimte (de ruimte achterin is matig) en de kofferruimte is royaal bemeten.
Terwijl andere auto's met eenzelfde formaat vaak zwaarder zijn gemotoriseerd, kiest Peugeot voor een lichte motor die toch prima presteert en bovendien nog voordeliger is in het gebruik.