![](/img/icon-zoom-nederlandmobiel.png)
Bouwjaar | 20-09-2002 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 190.297 km
![]() |
Deuren | 3 |
Kenteken | 57-JV-SL Verzekeren |
Kleur | Groen Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.360 cc |
Vermogen | 55 kW (75 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 20-09-2002 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 190.297 km
![]() |
Deuren | 3 |
Kenteken | 57-JV-SL Verzekeren |
Kleur | Groen Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.360 cc |
Vermogen | 55 kW (75 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Versmissen Auto's V.O.F. |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Loveren 1A |
Postcode | 5111 TA |
Plaats | Baarle-Nassau |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)13 - 5077282 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.versmissenautos.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden
meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 175/65 R14
Acceleratie (0-100): 12,2 s
Topsnelheid: 170 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 382 x 165 x 143 cm
Wielbasis: 244 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 925 kg
Laadvermogen: 525 kg
GVW: 1.450 kg
Max. trekgewicht: 1.100 kg (ongeremd 510 kg)
Interieur
Interieurkleur: Groen
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 3
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,3 l/100km (1 op 15,9)
Brandstofverbruik in de stad: 8,4 l/100km (1 op 11,9)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5 l/100km (1 op 20,0)
Staat
Aantal sleutels: 1
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 79 - € 88 per kwartaal
INRUILKOOPJE!!! VASTE PRIJS!!!!
Deze Peugeot 206 1.4 XT is afkomstig van bouwjaar 2002 en heeft een kilometerstand conform de Nationale Autopas van 190.297 km.
De geldige APK van deze 206 is geldig tot 08-04-2025.
Simpelweg een goed rijdende Peugeot 206 met Stuurbekrachtiging, Elektrische ramen voor, Centrale vergrendeling handbediend, Radio, Elektrisch verstelbare spiegels en Airbags.
Ruime APK tot 08-04-2025.
Distributieriem vervangen bij 178.000 km.
Door ons een nieuwe koppeling gezet en de multiriem vervangen!
VASTE PRIJS!!
Bij levering ontvangt u één originele sleutel, de Nationale Autopas ( km stand uiteraard logisch) en de geldige APK tot 08-04-2025.
Wilt u komen kijken naar deze auto? Bel ons altijd vooraf even om onze aanwezigheid en de beschikbaarheid van de auto te controleren.
Voor meer informatie kunt u contact opnemen met Versmissen Auto's V.O.F. via onderstaande telefoonnummers.
Graag tot ziens bij Versmissen Auto's!!!.
( LET OP: ALS U PER MAIL WIL REAGEREN KAN DIT ENKEL RECHTSTREEKS OP MAIL ADRES INFO@VERSMISSENAUTOS.NL EN NIET VIA DE KNOP VAN MARKTPLAATS).
Versmissen Auto's V.O.F.
Loveren 1A
5111 TA Baarle-Nassau
Tel: 013-5077282
Ad Versmissen: 06-53413171
John Versmissen: 06-30099773
info@versmissenautos.nl
www.versmissenautos.nl
Onze advertenties worden met alle zorg geformuleerd.
Uiteraard kijken we kritisch naar de uitvoering. Druk- en typfouten ten allen tijden onder voorbehoud.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Peugeot 206 plus | Scherp rekenwerk
Een test van de Peugeot 206? Die is toch al jaren geleden opgevolgd door de 207? Ja, dat klopt. Maar de 206 bleef desondanks in productie. Sterker nog, de 206 is gefacelift en heeft nu dezelfde scherpe uitstraling als de allernieuwste Peugeots. Daarom is deze oude bekende onder de naam "206+" nu terug op de markt als budgetmodel. Is het een goed idee om nu een 206+ te kopen, of is het verstandiger om door te sparen voor een 207?
![Autotest | Peugeot 206 plus Scherp rekenwerk](https://images.nederlandmobiel.nl/auto/review/2376/peugeot-206.jpg)
De Peugeot 206 is terug onder de naam 206+, voor wie terugverlangt naar de 206 of de 207 te kostbaar vindt. Het is overduidelijk waarom de 206+ zo goedkoop is, maar dit budgetmodel is meer dan welkom.
Plus
- scherpe prijs
- zeer ruim
- nette prestaties, laag verbruik
Min
- voelt minder solide dan Peugeot 207
- veel rijgeluiden
- karige uitrusting
Conclusie
Bij Peugeot draait het allemaal om de cijfertjes. De Peugeot 207 volgde de 206 op. Maar nu is de 206 terug als budgetmodel onder de naam 206+. De Peugeot 207 is en blijft zonder enige twijfel beter dan de 206+. De opvolger voelt meer solide, is stiller, heeft een betere wegligging, beschikt over een modernere uitrusting en is met name veiliger.
Maar enig rekenwerk leert dat de 206+ wel degelijk een interessant aanbod vormt. Met name de hier gereden basisuitvoering biedt een gunstige prijs/prestatie verhouding. Voor de prijs van deze 206+ 1.1 XR bieden veel andere merken alleen miniatuurtjes. Omdat de 206+ groter is, is de auto stabieler en daardoor ook comfortabeler. Bovendien biedt de 206+ voorin volop ruimte (de ruimte achterin is matig) en de kofferruimte is royaal bemeten.
Terwijl andere auto's met eenzelfde formaat vaak zwaarder zijn gemotoriseerd, kiest Peugeot voor een lichte motor die toch prima presteert en bovendien nog voordeliger is in het gebruik.