Peugeot 206 + 1.4 XS airco 2010 NL auto

€ 3.950,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 12-08-2010
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 93.784 km
Deuren 5
Kenteken 69-NBH-6 Verzekeren
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.360 cc
Vermogen 55 kW (75 pk)

Peugeot 206 + 1.4 XS airco 2010 NL auto


€ 3.950,-

Algemeen

Bouwjaar 12-08-2010
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 93.784 km
Deuren 5
Kenteken 69-NBH-6 Verzekeren
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.360 cc
Vermogen 55 kW (75 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Rodger van Bilsen Auto's
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Duinweg 5-A
Postcode 5482 VR
Plaats Schijndel
Provincie Noord Brabant
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 43177450 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • mistlampen (voor)
  • radio/cd speler
  • startonderbreker
  • stuurbekrachtiging

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 175/65 R14
Acceleratie (0-100): 15,0 s
Topsnelheid: 173 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 387 x 166 x 145 cm
Wielbasis: 244 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 927 kg
Laadvermogen: 494 kg
GVW: 1.421 kg
Max. trekgewicht: 1.178 kg (ongeremd 510 kg)

Interieur
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 149 g/km
Energielabel: D
Emissieklasse: Euro 4

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,3 l/100km (1 op 15,9)
Brandstofverbruik in de stad: 8,9 l/100km (1 op 11,2)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,8 l/100km (1 op 20,8)

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal sleutels: 2

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 88 - € 95 per kwartaal

In nette staat verkerende Peugeot 206+
Afkomstig van de 2e eigenaar
Originelen Nederlandse auto
2 sleutels aanwezig
Goed onderhouden auto
Onderhoud boekje aanwezig
bij 86000km een grote beurt gehad
Bij 58000km is de Distributieriem vervangen
Bouwjaar 2010
Km stand NAP (nationale auto pas)
Apk tot 38-08-25
Airco
Leuke en zuinige auto

Voor al onze occasions www.rodgervanbilsenautos.nl Een auto voor nog jarenlang rijplezier Leuke c3 voor weinig geld . Bezichtiging is zowel overdag als in de avond mogelijk en in het weekend . Gaarne op telefonische afspraak ( 06 43177450) . Belt u gerust voor meer informatie , wij staan u graag te woord

U kunt ons bezichtigen op Duinweg 5 5482VR Schijndel. Om teleurstelling te voorkomen dat wij niet aanwezig zijn of dat de auto al verkocht is , verzoeken wij u vriendelijk, om vooraf even te bellen aangezien wij vaak onderweg zijn.

Alle moeite is genomen om de informatie op deze internetsite zo accuraat en actueel mogelijk weer te geven. Fouten zijn echter nooit uit te sluiten. Vertrouw daarom niet alleen op deze informatie, maar controleer bij aankoop de zaken die uw beslissing zouden kunnen beďnvloeden.

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Peugeot 206 plus | Scherp rekenwerk

Een test van de Peugeot 206? Die is toch al jaren geleden opgevolgd door de 207? Ja, dat klopt. Maar de 206 bleef desondanks in productie. Sterker nog, de 206 is gefacelift en heeft nu dezelfde scherpe uitstraling als de allernieuwste Peugeots. Daarom is deze oude bekende onder de naam "206+" nu terug op de markt als budgetmodel. Is het een goed idee om nu een 206+ te kopen, of is het verstandiger om door te sparen voor een 207?

Autotest | Peugeot 206 plus Scherp rekenwerk

De Peugeot 206 is terug onder de naam 206+, voor wie terugverlangt naar de 206 of de 207 te kostbaar vindt. Het is overduidelijk waarom de 206+ zo goedkoop is, maar dit budgetmodel is meer dan welkom.

Plus

  • scherpe prijs
  • zeer ruim
  • nette prestaties, laag verbruik

Min

  • voelt minder solide dan Peugeot 207
  • veel rijgeluiden
  • karige uitrusting

Conclusie

Bij Peugeot draait het allemaal om de cijfertjes. De Peugeot 207 volgde de 206 op. Maar nu is de 206 terug als budgetmodel onder de naam 206+. De Peugeot 207 is en blijft zonder enige twijfel beter dan de 206+. De opvolger voelt meer solide, is stiller, heeft een betere wegligging, beschikt over een modernere uitrusting en is met name veiliger.

Maar enig rekenwerk leert dat de 206+ wel degelijk een interessant aanbod vormt. Met name de hier gereden basisuitvoering biedt een gunstige prijs/prestatie verhouding. Voor de prijs van deze 206+ 1.1 XR bieden veel andere merken alleen miniatuurtjes. Omdat de 206+ groter is, is de auto stabieler en daardoor ook comfortabeler. Bovendien biedt de 206+ voorin volop ruimte (de ruimte achterin is matig) en de kofferruimte is royaal bemeten.

Terwijl andere auto's met eenzelfde formaat vaak zwaarder zijn gemotoriseerd, kiest Peugeot voor een lichte motor die toch prima presteert en bovendien nog voordeliger is in het gebruik.

Deel deze advertentie