![](/img/icon-zoom-nederlandmobiel.png)
Bouwjaar | 09-01-2008 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 121.474 km
![]() |
Deuren | 5 |
Kenteken | 24-ZF-FS Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.360 cc |
Vermogen | 55 kW (75 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 09-01-2008 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 121.474 km
![]() |
Deuren | 5 |
Kenteken | 24-ZF-FS Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.360 cc |
Vermogen | 55 kW (75 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autopark Uden BV |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Weverstraat 2 |
Postcode | 5405 BN |
Plaats | Uden |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)413 - 332424 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autoparkuden.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden
meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: apr. 2007 - mrt. 2008
Technische informatie
Koppel: 120 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 50 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 12,2 s
Topsnelheid: 170 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 382 x 167 x 144 cm
Wielbasis: 244 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 925 kg
Laadvermogen: 525 kg
GVW: 1.450 kg
Max. trekgewicht: 1.100 kg (ongeremd 510 kg)
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
Energielabel: D
Emissieklasse: Euro 4
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,3 l/100km (1 op 15,9)
Brandstofverbruik in de stad: 8,4 l/100km (1 op 11,9)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5 l/100km (1 op 20,0)
Historie
Aantal eigenaren: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 88 - € 95 per kwartaal
= Bedrijfsinformatie =
Onze prijs is RIJKLAAR. Dus geen afleverkosten of pakketten. Betaalbare kwaliteit!! Kijk en vergelijk gerust!! Bij collega bedrijven komt er tussen € 595,= en € 1000,= bij voor wat wij u bieden.
Rijklaar betekent:
oTechnische controle en onderhoudsbeurt volgens onderhoudsschema
oVolledige professionele poetsbeurt van binnen en buiten
oVerwijderen van eventuele "restyle deukjes"
oNieuwe mattenset indien nodig
oIn overleg aanvullende wensen
oHet volledige importproces (indien van toepassing)
oNieuw of recente APK
oRDW vrijwaringsbewijs (inruilauto
oTenaamstelling "nieuwe" auto
oBewijsvoering Kilometerstand (Nationale Auto Pas, Carpass) Gegarandeerde kilometerstanden!
o3 of 6 maanden garantie op motor en versnellingsbak
Wij ruilen uw huidige auto, motorboot, motor, camper of caravan graag in!! U bent van harte welkom bij Autopark Uden te Uden.
Uiteraard kunt u deze auto ook maandelijks betalen. Onze intermediair maakt met u de beste deal.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Peugeot 206 plus | Scherp rekenwerk
Een test van de Peugeot 206? Die is toch al jaren geleden opgevolgd door de 207? Ja, dat klopt. Maar de 206 bleef desondanks in productie. Sterker nog, de 206 is gefacelift en heeft nu dezelfde scherpe uitstraling als de allernieuwste Peugeots. Daarom is deze oude bekende onder de naam "206+" nu terug op de markt als budgetmodel. Is het een goed idee om nu een 206+ te kopen, of is het verstandiger om door te sparen voor een 207?
![Autotest | Peugeot 206 plus Scherp rekenwerk](https://images.nederlandmobiel.nl/auto/review/2376/peugeot-206.jpg)
De Peugeot 206 is terug onder de naam 206+, voor wie terugverlangt naar de 206 of de 207 te kostbaar vindt. Het is overduidelijk waarom de 206+ zo goedkoop is, maar dit budgetmodel is meer dan welkom.
Plus
- scherpe prijs
- zeer ruim
- nette prestaties, laag verbruik
Min
- voelt minder solide dan Peugeot 207
- veel rijgeluiden
- karige uitrusting
Conclusie
Bij Peugeot draait het allemaal om de cijfertjes. De Peugeot 207 volgde de 206 op. Maar nu is de 206 terug als budgetmodel onder de naam 206+. De Peugeot 207 is en blijft zonder enige twijfel beter dan de 206+. De opvolger voelt meer solide, is stiller, heeft een betere wegligging, beschikt over een modernere uitrusting en is met name veiliger.
Maar enig rekenwerk leert dat de 206+ wel degelijk een interessant aanbod vormt. Met name de hier gereden basisuitvoering biedt een gunstige prijs/prestatie verhouding. Voor de prijs van deze 206+ 1.1 XR bieden veel andere merken alleen miniatuurtjes. Omdat de 206+ groter is, is de auto stabieler en daardoor ook comfortabeler. Bovendien biedt de 206+ voorin volop ruimte (de ruimte achterin is matig) en de kofferruimte is royaal bemeten.
Terwijl andere auto's met eenzelfde formaat vaak zwaarder zijn gemotoriseerd, kiest Peugeot voor een lichte motor die toch prima presteert en bovendien nog voordeliger is in het gebruik.