Peugeot 206 1.4 Air-line 2 - Trekhaak

€ 1.075,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 01-08-2005
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 243.037 km
Deuren 5
Kenteken 97-RR-XP Verzekeren
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.360 cc
Vermogen 55 kW (75 pk)

Peugeot 206 1.4 Air-line 2 - Trekhaak


€ 1.075,-

Algemeen

Bouwjaar 01-08-2005
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 243.037 km
Deuren 5
Kenteken 97-RR-XP Verzekeren
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.360 cc
Vermogen 55 kW (75 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Autobedrijf Sips
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Textielstraat 2
Postcode 5107 NG
Plaats Dongen
Provincie Noord Brabant
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 57537131 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • getint glas
  • metallic lak
  • mistlampen (voor)
  • radio/cd speler
  • startonderbreker
  • stuurbekrachtiging
  • trekhaak

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 175/65 R14
Acceleratie (0-100): 12,2 s
Topsnelheid: 170 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 403 x 165 x 143 cm
Wielbasis: 244 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 974 kg
Laadvermogen: 525 kg
GVW: 1.499 kg
Max. trekgewicht: 1.100 kg (ongeremd 500 kg)

Interieur
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 3

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,3 l/100km (1 op 15,9)
Brandstofverbruik in de stad: 8,4 l/100km (1 op 11,9)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5 l/100km (1 op 20,0)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 113 - € 123 per kwartaal

Peugeot 206 1.4 Air-line 2, bouwjaar 2005, kleur zwart metallic, airco, elektrische ramen, elektrische buitenspiegels, centrale vergrendeling, stuurbekrachtiging, radio/cd speler origineel van de Peugeot dealer, dubbele airbag en zij airbag, trekhaak, heeft slechts 243.037 km gelopen, apk tot 29 juli 2025,

= Bedrijfsinformatie =

Gelieve telefonisch contact opnemen alvorens u langs komt. Wij zijn weleens onderweg om occasions op te halen, daardoor zijn wij binnen onze openingstijden niet altijd aanwezig. Inruil is zeker mogelijk bij ons, als u langs komt en u neemt de auto mee kunnen wij ter plaatse de auto taxeren en vrijwaren. U kunt ons altijd bereiken onder het nummer 0657537131.

Met vriendelijke groet,
Autobedrijf Sips

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Peugeot 206 plus | Scherp rekenwerk

Een test van de Peugeot 206? Die is toch al jaren geleden opgevolgd door de 207? Ja, dat klopt. Maar de 206 bleef desondanks in productie. Sterker nog, de 206 is gefacelift en heeft nu dezelfde scherpe uitstraling als de allernieuwste Peugeots. Daarom is deze oude bekende onder de naam "206+" nu terug op de markt als budgetmodel. Is het een goed idee om nu een 206+ te kopen, of is het verstandiger om door te sparen voor een 207?

Autotest | Peugeot 206 plus Scherp rekenwerk

De Peugeot 206 is terug onder de naam 206+, voor wie terugverlangt naar de 206 of de 207 te kostbaar vindt. Het is overduidelijk waarom de 206+ zo goedkoop is, maar dit budgetmodel is meer dan welkom.

Plus

  • scherpe prijs
  • zeer ruim
  • nette prestaties, laag verbruik

Min

  • voelt minder solide dan Peugeot 207
  • veel rijgeluiden
  • karige uitrusting

Conclusie

Bij Peugeot draait het allemaal om de cijfertjes. De Peugeot 207 volgde de 206 op. Maar nu is de 206 terug als budgetmodel onder de naam 206+. De Peugeot 207 is en blijft zonder enige twijfel beter dan de 206+. De opvolger voelt meer solide, is stiller, heeft een betere wegligging, beschikt over een modernere uitrusting en is met name veiliger.

Maar enig rekenwerk leert dat de 206+ wel degelijk een interessant aanbod vormt. Met name de hier gereden basisuitvoering biedt een gunstige prijs/prestatie verhouding. Voor de prijs van deze 206+ 1.1 XR bieden veel andere merken alleen miniatuurtjes. Omdat de 206+ groter is, is de auto stabieler en daardoor ook comfortabeler. Bovendien biedt de 206+ voorin volop ruimte (de ruimte achterin is matig) en de kofferruimte is royaal bemeten.

Terwijl andere auto's met eenzelfde formaat vaak zwaarder zijn gemotoriseerd, kiest Peugeot voor een lichte motor die toch prima presteert en bovendien nog voordeliger is in het gebruik.

Deel deze advertentie