Bouwjaar | 16-01-2004 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 151.512 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 31-NP-JN Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.360 cc |
Vermogen | 65 kW (89 pk) |
€ 1.444,-
Algemeen
Bouwjaar | 16-01-2004 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 151.512 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 31-NP-JN Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.360 cc |
Vermogen | 65 kW (89 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | AutoSale B.V. |
Contactpersoon | theo kliebisch |
Adres | Landweerstraat-Zuid 91A |
Postcode | 5349 AK |
Plaats | Oss |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)6 - 46160094 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
GSM | +31 (0)6 - 46160094 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autosale.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: okt. 2003 - mrt. 2004
Referentienummer: 3432
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 50 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 10,9 s
Topsnelheid: 178 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 382 x 167 x 144 cm
Wielbasis: 244 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 949 kg
Laadvermogen: 566 kg
GVW: 1.515 kg
Max. trekgewicht: 900 kg (ongeremd 500 kg)
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 145 g/km
Emissieklasse: Euro 3
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,1 l/100km (1 op 16,4)
Brandstofverbruik in de stad: 8,2 l/100km (1 op 12,2)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,9 l/100km (1 op 20,4)
Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal eigenaren: 3
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 88 - € 95 per kwartaal
= Bedrijfsinformatie =
* Grote fotorapportage op www.autosale.nl
* Alle inruil is mogelijk.
Bij AutoSale B.V. maken wij graag heldere afspraken rondom de aanschaf van uw nieuwe auto.
Wij gaan voor een goed en tevreden gevoel ! U kiest bij ons zelf voor 3 , 6 of 12 maanden schriftelijke garantie. (zie button Service en Garantie op onze website.)
bij het verkopen van een consignatie auto komt er altijd een 12 maanden garantie pakket op de prijs van de auto
Wij hanteren standaard € 295,- service kosten .
Wij weten als geen ander dat het kopen van een nieuwe auto voor veel mensen een hele opgave is.
Hierbij zijn betrouwbaarheid en de prijs belangrijke factoren. Door onze jarenlange ervaring bij het inkopen van auto's weten wij als geen ander welke auto's wij wél en welke vooral niet te koop aan moeten bieden aan onze klanten. Hierdoor koopt u bij AutoSale altijd een kwaliteits occasion met een GEGARANDEERDE CORRECTE KM stand . Bovendien zijn al onze occasions voorzien van originele onderhoudsboekjes en eventuele garagerekeningen. Kortom een auto voor jarenlang rijplezier.
AutoSale is al vanaf 1996 actief in de Nederlandse Automotive branche !
Al onze occasions van 2021 2022 en 2023 vallen onder de Nederlandse DEALER fabrieksgarantie van de desbetreffende merkdealer !
mits deze nog van toepassing is !
Informeer ook eens naar onze zeer gunstige financieringstarieven.
Kijk voor de volledige voorraad en onze garantiepakketten op onze vernieuwde website: www.autosale.nl.
AUTOSALE B.V
LANDWEERSTRAAT-ZUID 91 A
5349 AK OSS
Wij zijn bereikbaar op de volgende telefoonnummers:
Tel. 0412-611281
Theo Kliebisch: 06-46160094
Diana van Veen: 06-45172320
info@autosale.nl
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Peugeot 206 plus | Scherp rekenwerk
Een test van de Peugeot 206? Die is toch al jaren geleden opgevolgd door de 207? Ja, dat klopt. Maar de 206 bleef desondanks in productie. Sterker nog, de 206 is gefacelift en heeft nu dezelfde scherpe uitstraling als de allernieuwste Peugeots. Daarom is deze oude bekende onder de naam "206+" nu terug op de markt als budgetmodel. Is het een goed idee om nu een 206+ te kopen, of is het verstandiger om door te sparen voor een 207?
De Peugeot 206 is terug onder de naam 206+, voor wie terugverlangt naar de 206 of de 207 te kostbaar vindt. Het is overduidelijk waarom de 206+ zo goedkoop is, maar dit budgetmodel is meer dan welkom.
Plus
- scherpe prijs
- zeer ruim
- nette prestaties, laag verbruik
Min
- voelt minder solide dan Peugeot 207
- veel rijgeluiden
- karige uitrusting
Conclusie
Bij Peugeot draait het allemaal om de cijfertjes. De Peugeot 207 volgde de 206 op. Maar nu is de 206 terug als budgetmodel onder de naam 206+. De Peugeot 207 is en blijft zonder enige twijfel beter dan de 206+. De opvolger voelt meer solide, is stiller, heeft een betere wegligging, beschikt over een modernere uitrusting en is met name veiliger.
Maar enig rekenwerk leert dat de 206+ wel degelijk een interessant aanbod vormt. Met name de hier gereden basisuitvoering biedt een gunstige prijs/prestatie verhouding. Voor de prijs van deze 206+ 1.1 XR bieden veel andere merken alleen miniatuurtjes. Omdat de 206+ groter is, is de auto stabieler en daardoor ook comfortabeler. Bovendien biedt de 206+ voorin volop ruimte (de ruimte achterin is matig) en de kofferruimte is royaal bemeten.
Terwijl andere auto's met eenzelfde formaat vaak zwaarder zijn gemotoriseerd, kiest Peugeot voor een lichte motor die toch prima presteert en bovendien nog voordeliger is in het gebruik.