Peugeot 2008 T 111pk GT-line Pano-Dak Camera Parkeersensoren Navi Apple Carplay Android Dual-ECC GRIP-Control 17 WiFi-vb Apps 1/2 Leer 1.2 PureTech Acces Connected

€ 10.795,-

Bouwjaar 30-11-2017
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 74.862 km
Deuren 5
Kenteken RH-719-X Verzekeren
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.201 cc
Vermogen 81 kW (110 pk)

Peugeot 2008 T 111pk GT-line Pano-Dak Camera Parkeersensoren Navi Apple Carplay Android Dual-ECC GRIP-Control 17 WiFi-vb Apps 1/2 Leer 1.2 PureTech Acces Connected


€ 10.795,-

Algemeen

Bouwjaar 30-11-2017
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 74.862 km
Deuren 5
Kenteken RH-719-X Verzekeren
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.201 cc
Vermogen 81 kW (110 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Auto Corsten BV
Contactpersoon Bart Corsten
Adres Mariastraat 64
Postcode 5738 AK
Plaats Mariahout
Provincie Noord Brabant
Land Nederland
Telefoon +31 (0)499 - 422176 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.autocorsten.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • 3e remlicht
  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • dakrail
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • getint glas
  • in hoogte verstelbaar stuur
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • mistlampen (voor)
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • regensensor
  • startonderbreker
  • stuurbekrachtiging
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: mei 2016 - jul. 2018

Technische informatie
Koppel: 205 Nm
Aantal cilinders: 3
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 50 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 9,9 s
Topsnelheid: 191 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 416 x 174 x 157 cm
Wielbasis: 254 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.065 kg
Laadvermogen: 590 kg
GVW: 1.655 kg
Max. trekgewicht: 1.250 kg (ongeremd 580 kg)

Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 103 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 6

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 4,4 l/100km (1 op 22,7)
Brandstofverbruik in de stad: 5,3 l/100km (1 op 18,9)
Brandstofverbruik op de snelweg: 3,9 l/100km (1 op 25,6)

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal eigenaren: 1
Aantal sleutels: 2

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 139 - € 151 per kwartaal

Voorzien van Grip Control ! Grip Control verbetert de tractie door de aandrijving van de voorwielen aan de ondergrond aan te passen. Zo kan er gekozen worden voor de stand "Standaard", waarbij de bestuurder kan vertrouwen op de intelligentie van het systeem. Daarnaast kunnen er, afhankelijk van de omstandigheden, met de draaiknop ook 4 andere standen worden geselecteerd:
o De stand "Standaard" is bestemd voor normale rij-omstandigheden. Het spinnen van de wielen wordt slechts beperkt toegestaan.
o In de stand "Sneeuw" wordt het spinnen van beide voorwielen direct onafhankelijk van elkaar afgestemd op de mate van grip van elk wiel. Zodra de auto sneller rijdt dan 50 km/h, schakelt het systeem automatisch over op de stand "Standaard".
o In de stand "Allroad" kan de auto op een gladde ondergrond (modder, nat gras enz.) gemakkelijker vooruitkomen. Deze stand zorgt ervoor dat de auto in deze lastige omstandigheden kan wegrijden door zo veel mogelijk koppel over te brengen op het wiel met de meeste grip. Het systeem werkt als een differentieel met beperkte slip en is met name geschikt voor onverharde wegen. Deze stand is actief tot een snelheid van 80 km/h.
o In de stand "Zand" wordt het spinnen van beide voorwielen toegelaten om ervoor te zorgen dat de auto niet vast komt te zitten in mul terrein. Deze stand werkt tot een snelheid van 120 km/h. Boven deze snelheid wordt overgeschakeld op de stand "Standaard".
o Met de stand "ESP Off" kan de bestuurder het ESP en de Grip Control tot een snelheid van 50 km/h volledig uitschakelen. Het spinnen van de wielen wordt dan niet meer door een systeem beperkt.
De tijd dat Franse auto's alléén maar mooi waren, ligt al heel lang achter ons. Subliem rijgedrag, innovatieve extra's en een vriendelijke prijs zijn inmiddels standaard. De auto is van het bouwjaar 2017 en is van de eerste eigenaar. Met zijn benzinemotor en handgeschakelde vijfversnellingsbak is

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Peugeot 2008 | Niet leuker, wel beter

In 2020 introduceerde Peugeot de nieuwe 2008. Deze gezinsauto moest niet alleen functioneel zijn, maar ook aantrekkelijk. Daarom zette Peugeot alle Franse flair in die het merk in huis had, met als resultaat een regelrecht verkoopsucces. Om dat succes voort te zetten is de 2008 vernieuwd voor modeljaar 2023.

Autotest | Peugeot 2008 Niet leuker, wel beter

De Peugeot 2008 is een functionele gezinsauto die er ook nog eens leuk uitziet. De iCockpit zorgt voor een bijzondere ervaring. De elektrische e-2008 is stil, snel, uitstootvrij en voordelig per KM.

Plus

  • Unieke rijervaring dankzij iCockpit
  • fijne elektrische aandrijflijn
  • Geslaagde vormgeving

Min

  • geen ruimte voor voeten achterpassagiers onder voorstoelen
  • Bediening soms verwarrend
  • Oplopende raamlijn achter geeft minder zicht rondom

Conclusie

De Peugeot (e)2008 is aangepast voor modeljaar 2023. Met nog prominentere "klauwen" in het front is de auto stoerder geworden, terwijl de Franse flair is gebleven. De nieuwe grijze lakkleur is geen verbetering, want deze stemmige tint past niet bij het frivole lijnenspel. De i-Cockpit blijft de belangrijkste onderscheidende factor en is op details verbeterd.

Dankzij een nieuwe batterij en elektromotor is de e-2008 sterker en zuiniger geworden. Echter, beide komen alleen van pas in uitzonderlijke situaties. Het maximale vermogen zal sporadisch worden aangesproken en de volledige actieradius zal zelden worden benut. Op papier is de e-2008 hiermee echter concurrerender geworden, want de compacte SUV biedt nog meer waar voor zijn geld. Kortom: de Peugeot e-2008 is niet leuker, maar wel beter geworden voor modeljaar 2023.

Deel deze advertentie