Bouwjaar | 08-07-2011 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 73.080 km |
Deuren | 3 |
Kenteken | 73-RLP-2 Verzekeren |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 998 cc |
Vermogen | 50 kW (68 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 08-07-2011 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 73.080 km |
Deuren | 3 |
Kenteken | 73-RLP-2 Verzekeren |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 998 cc |
Vermogen | 50 kW (68 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf Rik van de Burgt |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Geldropseweg 14A |
Postcode | 5591 EC |
Plaats | Heeze |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)40 - 2260600 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.rikvandeburgt.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: dec. 2008 - mrt. 2012
Technische informatie
Koppel: 93 Nm
Aantal cilinders: 3
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 35 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 13,7 s
Topsnelheid: 157 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 345 x 163 x 147 cm
Wielbasis: 234 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 775 kg
Laadvermogen: 405 kg
GVW: 1.180 kg
Interieur
Bekleding: Stof
Aantal zitplaatsen: 4
Milieu
CO2-uitstoot: 103 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 4,5 l/100km (1 op 22,2)
Brandstofverbruik in de stad: 5,4 l/100km (1 op 18,5)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4 l/100km (1 op 25,0)
Historie
Aantal eigenaren: 4
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 67 - € 73 per kwartaal
Deze generatie van de Peugeot 107 onderscheidt zich nog altijd met zijn elegante vormgeving. Dit is een auto uit 2011, hij heeft 73080 kilometer gelopen. In deze Peugeot vindt u een benzinemotor en een handgeschakelde vijfversnellingsbak. Ook in delen neerklapbare achterbank, elektrisch bedienbare ramen voor, buitenspiegels in carrosseriekleur en metallic lak zijn aan boord.
Wat u ook in deze auto kunt vinden zijn centrale deurvergrendeling met afstandsbediening en verstelbaar stuur.
We kunnen ons voorstellen dat u een proefrit wilt maken met deze Peugeot. Belt u ons snel?
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Peugeot 107 | Kleine charmeur
De fabrikanten maken er geen geheim van. Op de neus en het logo na, zijn de Peugeot 107, Citroën C1 en Toyota Aygo dezelfde auto's. Het belangrijkste verschil is te vinden in de uitrusting en daarmee de prijs. De Peugeot 107 komt nu, als laatste van het trio, op de markt. Hoe onderscheidt de 107 zich van de concurrenten?
De Peugeot 107, Citroen C1 en Toyota Aygo zijn onderhuids dezelfde auto. De Peugeot 107 onderscheidt zich met charme en Franse flair.
Plus
- voordelig, volwaardig en volwassen
- goedkoop in aanschaf en gebruik
- veel ruimte voorin
Min
- matige toegang tot bagageruimte
- geen afsluitbaar dashboardkastje
- 2Tronic automaat voelt bestuurder niet goed aan
Conclusie
De techniek en rijeigenschappen van de Peugeot 107, Citroën C1 en Toyota Aygo verschillen nauwelijks. De keuze zal daarom vooral worden beïnvloed door de vormgeving en de uitrusting, want de basisuitrusting en prijsstelling verschilt per fabrikant. Bij Peugeot is stuurbekrachtiging altijd standaard, maar bijvoorbeeld een radio niet.
In de keuze voor een auto speelt ook het imago van een merk een grote rol. Ieder van de drie bijna identieke auto's heeft toch een eigen gevoel en eigen karakter. De Toyota Aygo is stoer en trendy. De Citroën C1 is vrolijk en eigenwijs. De Peugeot 107 is een echte charmeur met typische Franse flair.