Bouwjaar | 13-11-2012 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | BTW |
Kmstand | 127.670 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | V-568-FV |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.995 cc |
Vermogen | 66 kW (90 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 13-11-2012 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | BTW |
Kmstand | 127.670 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | V-568-FV |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.995 cc |
Vermogen | 66 kW (90 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Van den Hurk Bedrijfswagens B.V. |
Contactpersoon | Roland van den Hurk |
Adres | Kanaaldijk Zuid West 7b |
Postcode | 5706 LD |
Plaats | Helmond |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)492 - 536652 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.vdhurk.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: Bestelbus
Modelreeks: jan. 2010 - jul. 2014
Cabine: enkel
Technische informatie
Koppel: 240 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 90 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 19,0 s
Topsnelheid: 145 km/u
Maten
Lengte/hoogte: L1H1
Afmetingen (LxBxH): 499 x 190 x 198 cm
Wielbasis: 310 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.743 kg
Laadvermogen: 1.047 kg
GVW: 2.790 kg
Interieur
Bekleding: Stof
Aantal zitplaatsen: 3
Milieu
CO2-uitstoot: 198 g/km
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 7,5 l/100km (1 op 13,3)
Brandstofverbruik in de stad: 9,1 l/100km (1 op 11,0)
Brandstofverbruik op de snelweg: 6,5 l/100km (1 op 15,4)
Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Staat
Algemene staat: goed
Schadeopmerkingen: - Koppeling ligt vrij hoog, slipt niet - Trilt lichtjes in stuur bij lichtjes aanremmen - Motor+ versnellingsbak vettig, gereinigd Datum proefrit 20-06-2024 Tellerstand proefrit 127.670 Airco werkend? Ja Onderhoudshistorie Gedeeltelijk Datum laatste onderhoud 23-02-2022 Km stand laatste onderhoud 113.497km Datum distributie vervangen Kilometerstand distributie vervangen Banden: Bandenmaat: 205/65R16C 107/105T Zomer Profieldiepte: LV: 4.9 RV: 4.6 LA: 4.5 RA: 2.8 RES: 2.1
Aantal sleutels: 1
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen
Opel Vivaro 2.0 CDTI met 6 versnellingen!
Is voorzien van o.a:
- Airco
- Radio/cd speler
- Elektrische ramen
- Elektrisch verstel- / verwarmbare buitenspiegels
- Trekhaak
- 2.000 kg trekvermogen
- Enz.
1 sleutel aanwezig
APK tot 15-05-2025
Kortom de Opel Vivaro voor uw dagelijkse werkzaamheden.
.
= Bedrijfsinformatie =
Voor meer foto's van deze wagen en ons complete assortiment kijkt u op www.vdhurk.nl.
LET OP: Alle prijzen zijn exclusief BTW, tenzij anders vermeld.
Aan eventuele fouten in advertenties of prijzen kunnen geen rechten worden ontleend.
Bijna 60 jaar dé bedrijfswagenspecialist.
Met een grote voorraad, Brabantse gemoedelijkheid én scherpe prijsstelling helpen wij u aan uw volgende bedrijfswagen.
App, mail, bel of kom langs voor een kennismaking.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Opel Vivaro-e | Grijs kenteken, groen hart
Bij een bedrijfswagen draait alles om de kosten ten opzichte van de functionaliteit. Het is immers deel van het productieproces en dus is de keuze voor een auto even rationeel als die voor iedere andere machine. Toch komt er tegenwoordig een nieuw aspect bij de keuze van bedrijfsmiddelen: milieuvriendelijkheid. Opel stelt dat de Vivaro-e beide kan verenigen: deze elektrisch aangedreven bus zou voordeliger zijn in het gebruik en ook nog eens verantwoord zijn voor het milieu.
De Opel Vivaro-e is een bus met elektrische aandrijving. Dat zorgt voor lagere kilometerkosten en meer comfort, terwijl het laadvolume gelijk blijft. Een stap vooruit t.o.v. de vorige Vivaro.
Plus
- voordelig in gebruik
- benadert de luxe en het comfort van een personenauto
Min
- minimaal verschil met soortgelijke bussen van Citroen en Peugeot
- (iets) minder zwaar te belasten dan diesel-versie
Conclusie
Is de Opel Vivaro-e tegelijkertijd een verantwoorde bedrijfseconomische als een milieuvriendelijke keuze? Na zowel een theoretische beschouwing als een proefrit is het antwoord op die vraag een overtuigend "ja". Hoe groot het voordeel is, is echter wel afhankelijk van de toepassing van de Vivaro. Ook belangrijk om te weten: alhoewel het laadvolume gelijk is voor de diesel en de elektrische uitvoering, is het maximale laadgewicht voor de elektrische versie wel minder.
Met deze derde generatie van de Vivaro hebben de verfijning, de veiligheid en het comfort een grote stap vooruit gezet. Dat geldt voor alle uitvoeringen, maar natuurlijk biedt de Vivaro-e dankzij de elektrische aandrijving nog meer comfort.