Opel Vivaro 2.0 CDTI, Rolstoelbus 4+1, airco, 1e eig., 2013

€ 6.450,-

Bouwjaar 25-11-2013
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge Marge
Kmstand 190.523 km
Deuren 5
Kenteken VG-443-H
Kleur Overige Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.995 cc
Vermogen 66 kW (90 pk)

Opel Vivaro 2.0 CDTI, Rolstoelbus 4+1, airco, 1e eig., 2013


€ 6.450,-

Algemeen

Bouwjaar 25-11-2013
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge Marge
Kmstand 190.523 km
Deuren 5
Kenteken VG-443-H
Kleur Overige Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.995 cc
Vermogen 66 kW (90 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Luc van de Ven Handelsonderneming
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres De Boterbloem 4
Postcode 5427 BS
Plaats Boekel
Provincie Noord Brabant
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 23710097 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • in hoogte verstelbaar stuur
  • radio/cd speler
  • startonderbreker

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: Rolstoelvervoer
Modelreeks: sep. 2011 - jul. 2014

Technische informatie
Koppel: 260 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 90 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 19,0 s
Topsnelheid: 145 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 499 x 190 x 198 cm
Wielbasis: 310 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 2.023 kg
Laadvermogen: 767 kg
GVW: 2.790 kg

Interieur
Aantal zitplaatsen: 4

Milieu
CO2-uitstoot: 180 g/km
Emissieklasse: Euro 5

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,9 l/100km (1 op 14,5)
Brandstofverbruik in de stad: 8,6 l/100km (1 op 11,6)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,9 l/100km (1 op 16,9)

Historie
Aantal eigenaren: 2

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 183 per kwartaal

Opel Vivaro bus aangepast voor rolstoelvervoer, afkomstig van de 1e eigenaar en dealeronderhouden. Het betreft een zogenaamde 4+1 uitvoering 4 zitplaatsen (inclusief de bestuurder) naast de plaats voor de rolstoelgebruiker. Let op de prijs is exclusief btw, inclusief is dit 7804,50 euro.

= Bedrijfsinformatie =

ALLE INRUIL IS MOGELIJK, DOORLOPEND GEBRUIKTE AUTO'S GEVRAAGD. Alle auto's zijn NAP (nationale autopas, kilometerregistratie) gecontroleerd. Proefrit en bezichtiging alleen op afspraak. Wij rekenen GEEN afleverkosten! Bij vragen kunt u altijd bellen 06-23710097.

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Opel Vivaro-e | Grijs kenteken, groen hart

Bij een bedrijfswagen draait alles om de kosten ten opzichte van de functionaliteit. Het is immers deel van het productieproces en dus is de keuze voor een auto even rationeel als die voor iedere andere machine. Toch komt er tegenwoordig een nieuw aspect bij de keuze van bedrijfsmiddelen: milieuvriendelijkheid. Opel stelt dat de Vivaro-e beide kan verenigen: deze elektrisch aangedreven bus zou voordeliger zijn in het gebruik en ook nog eens verantwoord zijn voor het milieu.

Autotest | Opel Vivaro-e Grijs kenteken, groen hart

De Opel Vivaro-e is een bus met elektrische aandrijving. Dat zorgt voor lagere kilometerkosten en meer comfort, terwijl het laadvolume gelijk blijft. Een stap vooruit t.o.v. de vorige Vivaro.

Plus

  • voordelig in gebruik
  • benadert de luxe en het comfort van een personenauto

Min

  • minimaal verschil met soortgelijke bussen van Citroen en Peugeot
  • (iets) minder zwaar te belasten dan diesel-versie

Conclusie

Is de Opel Vivaro-e tegelijkertijd een verantwoorde bedrijfseconomische als een milieuvriendelijke keuze? Na zowel een theoretische beschouwing als een proefrit is het antwoord op die vraag een overtuigend "ja". Hoe groot het voordeel is, is echter wel afhankelijk van de toepassing van de Vivaro. Ook belangrijk om te weten: alhoewel het laadvolume gelijk is voor de diesel en de elektrische uitvoering, is het maximale laadgewicht voor de elektrische versie wel minder.

Met deze derde generatie van de Vivaro hebben de verfijning, de veiligheid en het comfort een grote stap vooruit gezet. Dat geldt voor alle uitvoeringen, maar natuurlijk biedt de Vivaro-e dankzij de elektrische aandrijving nog meer comfort.

Deel deze advertentie