Bouwjaar | 31-07-2013 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | BTW |
Kmstand | 330.587 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | VF-943-G |
Kleur | Overige Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.995 cc |
Vermogen | 66 kW (90 pk) |
€ 4.450,- excl. BTW
Algemeen
Bouwjaar | 31-07-2013 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | BTW |
Kmstand | 330.587 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | VF-943-G |
Kleur | Overige Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.995 cc |
Vermogen | 66 kW (90 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | HvR Trading |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Kanaalstraat 41B |
Postcode | 5691 NB |
Plaats | Son En Breugel |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 51817611 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.hvrtrading.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: Bestelauto
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 19,0 s
Topsnelheid: 145 km/u
Maten
Wielbasis: 350 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.801 kg
Laadvermogen: 1.207 kg
GVW: 3.030 kg
Interieur
Bekleding: Stof
Aantal zitplaatsen: 2
Milieu
CO2-uitstoot: 180 g/km
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,9 l/100km (1 op 14,5)
Brandstofverbruik in de stad: 8,6 l/100km (1 op 11,6)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,9 l/100km (1 op 16,9)
Onderhoud
APK: Nieuwe APK bij aflevering
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 166 per kwartaal
voorzien van een compleet nieuwe koppeling! bij deze actuele km stand.
Versnellingsbak is gereviseerd bij deze actuele km stand!
= Bedrijfsinformatie =
Voor meer foto's bekijk onze website. For more pictures check our website. www.hvrtrading.nl
- Financiering is eventueel mogelijk.
- Inruil is mogelijk.
Wij zijn een RDW erkend bedrijf, met ruim 25 jaar ervaring in de autobranche. Uiteraard kunnen we uw oude auto direct vrijwaren en de nieuwe auto op uw naam zetten.
U heeft bij ons ook de mogelijkheid om te pinnen of te telebankieren
Voor een kop koffie en een proefrit bent u van harte welkom!
We hebben altijd ongeveer 70 personen en bedrijfswagens op voorraad.
Ook kunt u op onze website onze bedrijfsvoorraad vinden www.hvrtrading.nl
HVR Trading
Kanaalstraat 41b
5691 NB Son & Breugel
mob: +31(0)651817611
info@hvrtrading.nl
www.hvrtrading.nl
openingstijden:
Maandag t/m vrijdag van 09:00 tm 17:30 uur
zaterdag van 10:00 t/m 16:00 uur
onder voorbehoud van fouten en wijzigingen.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Opel Vivaro-e | Grijs kenteken, groen hart
Bij een bedrijfswagen draait alles om de kosten ten opzichte van de functionaliteit. Het is immers deel van het productieproces en dus is de keuze voor een auto even rationeel als die voor iedere andere machine. Toch komt er tegenwoordig een nieuw aspect bij de keuze van bedrijfsmiddelen: milieuvriendelijkheid. Opel stelt dat de Vivaro-e beide kan verenigen: deze elektrisch aangedreven bus zou voordeliger zijn in het gebruik en ook nog eens verantwoord zijn voor het milieu.
De Opel Vivaro-e is een bus met elektrische aandrijving. Dat zorgt voor lagere kilometerkosten en meer comfort, terwijl het laadvolume gelijk blijft. Een stap vooruit t.o.v. de vorige Vivaro.
Plus
- voordelig in gebruik
- benadert de luxe en het comfort van een personenauto
Min
- minimaal verschil met soortgelijke bussen van Citroen en Peugeot
- (iets) minder zwaar te belasten dan diesel-versie
Conclusie
Is de Opel Vivaro-e tegelijkertijd een verantwoorde bedrijfseconomische als een milieuvriendelijke keuze? Na zowel een theoretische beschouwing als een proefrit is het antwoord op die vraag een overtuigend "ja". Hoe groot het voordeel is, is echter wel afhankelijk van de toepassing van de Vivaro. Ook belangrijk om te weten: alhoewel het laadvolume gelijk is voor de diesel en de elektrische uitvoering, is het maximale laadgewicht voor de elektrische versie wel minder.
Met deze derde generatie van de Vivaro hebben de verfijning, de veiligheid en het comfort een grote stap vooruit gezet. Dat geldt voor alle uitvoeringen, maar natuurlijk biedt de Vivaro-e dankzij de elektrische aandrijving nog meer comfort.