![](/img/icon-zoom-nederlandmobiel.png)
Bouwjaar | 06-04-2012 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | BTW |
Kmstand | 166.518 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 7-VVG-56 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.995 cc |
Vermogen | 84 kW (114 pk) |
€ 5.890,-
Algemeen
Bouwjaar | 06-04-2012 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | BTW |
Kmstand | 166.518 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 7-VVG-56 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.995 cc |
Vermogen | 84 kW (114 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | De Kok Auto's |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | De Peel 8 |
Postcode | 4264 KK |
Plaats | Veen |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 53169983 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.dekokautos.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden
meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: Bestelauto
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 15,1 s
Topsnelheid: 160 km/u
Maten
Wielbasis: 310 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.801 kg
Laadvermogen: 1.265 kg
GVW: 2.950 kg
Interieur
Interieur: Antraciet, Stof
Aantal zitplaatsen: 2
Milieu
CO2-uitstoot: 180 g/km
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,9 l/100km (1 op 14,5)
Brandstofverbruik in de stad: 8,6 l/100km (1 op 11,6)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,9 l/100km (1 op 16,9)
Staat
Schade: schadevrij
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 144 per kwartaal
Te Koop:
7-VVG-56
Opel: Vivaro 2.0 CDTI L1H1
Bouwjaar: 06-04-2012
KM-stand: 166.500
Chassis nummer: W0LF781AECV624015
Opvallende opties:
Airco
Trekhaak
Cruise Control
Imperial
Multi Functioneel stuurwiel
Elektrische verstelbare en verwarmde buitenspiegels
Boordcomputer
Licht metalen Velgen
Mistlampen voor
Elektrische ramen
Zijwand bekleding
Etc Etc........
Bus is in hele mooie staat!!
PRIJS IS EX BTW!
Al onze auto's worden grondig gepoetst zowel van binnen als van buiten.
Inruil is mogelijk.
Om teleurstellingen te voorkomen adviseren wij u om te bellen voor uw komst.
Bel voor meer informatie of een proefrit: 06-53169983
Wij zijn niet verantwoordelijk en/of aansprakelijk voor eventuele fouten in de advertentie en er kunnen dus ook geen rechten aan ontleend worden.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Opel Vivaro-e | Grijs kenteken, groen hart
Bij een bedrijfswagen draait alles om de kosten ten opzichte van de functionaliteit. Het is immers deel van het productieproces en dus is de keuze voor een auto even rationeel als die voor iedere andere machine. Toch komt er tegenwoordig een nieuw aspect bij de keuze van bedrijfsmiddelen: milieuvriendelijkheid. Opel stelt dat de Vivaro-e beide kan verenigen: deze elektrisch aangedreven bus zou voordeliger zijn in het gebruik en ook nog eens verantwoord zijn voor het milieu.
![Autotest | Opel Vivaro-e Grijs kenteken, groen hart](https://images.nederlandmobiel.nl/auto/review/19/opel-vivaro.jpg)
De Opel Vivaro-e is een bus met elektrische aandrijving. Dat zorgt voor lagere kilometerkosten en meer comfort, terwijl het laadvolume gelijk blijft. Een stap vooruit t.o.v. de vorige Vivaro.
Plus
- voordelig in gebruik
- benadert de luxe en het comfort van een personenauto
Min
- minimaal verschil met soortgelijke bussen van Citroen en Peugeot
- (iets) minder zwaar te belasten dan diesel-versie
Conclusie
Is de Opel Vivaro-e tegelijkertijd een verantwoorde bedrijfseconomische als een milieuvriendelijke keuze? Na zowel een theoretische beschouwing als een proefrit is het antwoord op die vraag een overtuigend "ja". Hoe groot het voordeel is, is echter wel afhankelijk van de toepassing van de Vivaro. Ook belangrijk om te weten: alhoewel het laadvolume gelijk is voor de diesel en de elektrische uitvoering, is het maximale laadgewicht voor de elektrische versie wel minder.
Met deze derde generatie van de Vivaro hebben de verfijning, de veiligheid en het comfort een grote stap vooruit gezet. Dat geldt voor alle uitvoeringen, maar natuurlijk biedt de Vivaro-e dankzij de elektrische aandrijving nog meer comfort.