Opel Vivaro 2.0 CDTI 115PK L2H1 - AC - 1E EIG - APK 11/2025

€ 5.950,-

Bouwjaar 04-01-2013
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge BTW
Kmstand 226.019 km
Deuren 5
Kenteken VB-217-G
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.995 cc
Vermogen 84 kW (114 pk)

Opel Vivaro 2.0 CDTI 115PK L2H1 - AC - 1E EIG - APK 11/2025


€ 5.950,-

Algemeen

Bouwjaar 04-01-2013
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge BTW
Kmstand 226.019 km
Deuren 5
Kenteken VB-217-G
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.995 cc
Vermogen 84 kW (114 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Bartels Auto's
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Keldermansstraat 33
Postcode 4724 AT
Plaats Wouw
Provincie Noord Brabant
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 52476446 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.bartelsautos.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airconditioning
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • metallic lak
  • mistlampen (voor)
  • radio/cd speler
  • regensensor
  • startonderbreker
  • stuurbekrachtiging
  • trekhaak

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: Bestelauto

Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 15,1 s
Topsnelheid: 160 km/u

Maten
Wielbasis: 350 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.853 kg
Laadvermogen: 1.207 kg
GVW: 3.030 kg
Max. trekgewicht: 2.000 kg (ongeremd 750 kg)

Interieur
Aantal zitplaatsen: 3

Milieu
CO2-uitstoot: 198 g/km

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 7,5 l/100km (1 op 13,3)
Brandstofverbruik in de stad: 9,1 l/100km (1 op 11,0)
Brandstofverbruik op de snelweg: 6,5 l/100km (1 op 15,4)

Staat
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 175 per kwartaal

NETTE OPEL VIVARO 2.0 CDTI 115PK L2H1

EURO 5

DIRECT AFKOMSTIG VAN 1E EIGENAAR

RIJDT EN SCHAKELT GOED

COMPLEET DEALER ONDERHOUDEN

AIRCO - CRUISE CONTROL - RVS SIDEBARS

APK 1-11-2025

PRIJS EX BTW

= Bedrijfsinformatie =

WIJ ZIJN UITSLUITEND OP AFSPRAAK AANWEZIG

KIJK OP WWW.BARTELSAUTOS.NL VOOR ONS ACTUEEL AANBOD

U KUNT ONS ALTIJD BEREIKEN OP 06-52476446, OOK VIA WHATSAPP

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Opel Vivaro-e | Grijs kenteken, groen hart

Bij een bedrijfswagen draait alles om de kosten ten opzichte van de functionaliteit. Het is immers deel van het productieproces en dus is de keuze voor een auto even rationeel als die voor iedere andere machine. Toch komt er tegenwoordig een nieuw aspect bij de keuze van bedrijfsmiddelen: milieuvriendelijkheid. Opel stelt dat de Vivaro-e beide kan verenigen: deze elektrisch aangedreven bus zou voordeliger zijn in het gebruik en ook nog eens verantwoord zijn voor het milieu.

Autotest | Opel Vivaro-e Grijs kenteken, groen hart

De Opel Vivaro-e is een bus met elektrische aandrijving. Dat zorgt voor lagere kilometerkosten en meer comfort, terwijl het laadvolume gelijk blijft. Een stap vooruit t.o.v. de vorige Vivaro.

Plus

  • voordelig in gebruik
  • benadert de luxe en het comfort van een personenauto

Min

  • minimaal verschil met soortgelijke bussen van Citroen en Peugeot
  • (iets) minder zwaar te belasten dan diesel-versie

Conclusie

Is de Opel Vivaro-e tegelijkertijd een verantwoorde bedrijfseconomische als een milieuvriendelijke keuze? Na zowel een theoretische beschouwing als een proefrit is het antwoord op die vraag een overtuigend "ja". Hoe groot het voordeel is, is echter wel afhankelijk van de toepassing van de Vivaro. Ook belangrijk om te weten: alhoewel het laadvolume gelijk is voor de diesel en de elektrische uitvoering, is het maximale laadgewicht voor de elektrische versie wel minder.

Met deze derde generatie van de Vivaro hebben de verfijning, de veiligheid en het comfort een grote stap vooruit gezet. Dat geldt voor alle uitvoeringen, maar natuurlijk biedt de Vivaro-e dankzij de elektrische aandrijving nog meer comfort.

Deel deze advertentie