Bouwjaar | 25-01-2019 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | BTW |
Kmstand | 134.381 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | V-263-VL |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 70 kW (95 pk) |
€ 11.450,-
Algemeen
Bouwjaar | 25-01-2019 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | BTW |
Kmstand | 134.381 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | V-263-VL |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 70 kW (95 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | AutoCorp Bedrijfswagens |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Kruisweg 1 |
Postcode | 5406 PB |
Plaats | Uden |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 31766021 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: Bestelbus
Constructiejaar: 2019
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 80 liter
Acceleratie (0-100): 15,4 s
Topsnelheid: 154 km/u
Maten en gewichten
Ledig gewicht: 1.725 kg
Max. trekgewicht: 3.030 kg (ongeremd 750 kg)
Afmetingen (LxBxH): 5399 x 1956 x 1967 cm
Wielbasis: 350 cm
Interieur
Aantal zitplaatsen: 3
Milieu
CO2-uitstoot: 164 g/km
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,3 l/100km (1 op 15,9)
Brandstofverbruik in de stad: 7,3 l/100km (1 op 13,7)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,8 l/100km (1 op 17,2)
Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Staat
Algemene staat: zeer goed
Technische staat: zeer goed
Optische staat: zeer goed
Aantal sleutels: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 157 per kwartaal
- Achteruitrij camera
- Parkeersensoren
- Laadruimte betimmerd (kast kan eventueel verwijderd worden)
- Lange uitvoering
- Boekjes aanwezig en sleutels compleet
= Bedrijfsinformatie =
*Al onze Bedrijfswagens zijn Exclusief Btw, tenzij er Marge staat vermeld*
Wij werken uitsluitend op afspraak!
Omdat wij vaak onderweg zijn om voor u de beste auto's in te kopen, zijn we niet altijd aanwezig.
- Financiering mogelijk! Bel nu en Vraag naar de mogelijkheden.
- Al onze auto's kunnen afgeleverd worden met een volledige service beurt!
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Opel Vivaro-e | Grijs kenteken, groen hart
Bij een bedrijfswagen draait alles om de kosten ten opzichte van de functionaliteit. Het is immers deel van het productieproces en dus is de keuze voor een auto even rationeel als die voor iedere andere machine. Toch komt er tegenwoordig een nieuw aspect bij de keuze van bedrijfsmiddelen: milieuvriendelijkheid. Opel stelt dat de Vivaro-e beide kan verenigen: deze elektrisch aangedreven bus zou voordeliger zijn in het gebruik en ook nog eens verantwoord zijn voor het milieu.
De Opel Vivaro-e is een bus met elektrische aandrijving. Dat zorgt voor lagere kilometerkosten en meer comfort, terwijl het laadvolume gelijk blijft. Een stap vooruit t.o.v. de vorige Vivaro.
Plus
- voordelig in gebruik
- benadert de luxe en het comfort van een personenauto
Min
- minimaal verschil met soortgelijke bussen van Citroen en Peugeot
- (iets) minder zwaar te belasten dan diesel-versie
Conclusie
Is de Opel Vivaro-e tegelijkertijd een verantwoorde bedrijfseconomische als een milieuvriendelijke keuze? Na zowel een theoretische beschouwing als een proefrit is het antwoord op die vraag een overtuigend "ja". Hoe groot het voordeel is, is echter wel afhankelijk van de toepassing van de Vivaro. Ook belangrijk om te weten: alhoewel het laadvolume gelijk is voor de diesel en de elektrische uitvoering, is het maximale laadgewicht voor de elektrische versie wel minder.
Met deze derde generatie van de Vivaro hebben de verfijning, de veiligheid en het comfort een grote stap vooruit gezet. Dat geldt voor alle uitvoeringen, maar natuurlijk biedt de Vivaro-e dankzij de elektrische aandrijving nog meer comfort.