Bouwjaar | 28-02-2005 |
Categorie | MPV |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 199.658 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 29-RF-LS Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.789 cc |
Vermogen | 92 kW (125 pk) |
€ 2.200,-
Algemeen
Bouwjaar | 28-02-2005 |
Categorie | MPV |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 199.658 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 29-RF-LS Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.789 cc |
Vermogen | 92 kW (125 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf Nijs B.V. |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Kerkendijk 134 |
Postcode | 5712 EX |
Plaats | Someren |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)493 - 492356 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.opelnijs.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: jun. 2004 - aug. 2005
Modelcode: A / X01monocab
Technische informatie
Koppel: 165 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 52 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 11,3 s
Topsnelheid: 192 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 404 x 169 x 162 cm
Wielbasis: 263 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.280 kg
Laadvermogen: 580 kg
GVW: 1.860 kg
Max. trekgewicht: 1.300 kg (ongeremd 675 kg)
Interieur
Interieur: Antraciet, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 190 g/km
Emissieklasse: Euro 4
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 7,9 l/100km (1 op 12,7)
Brandstofverbruik in de stad: 10,9 l/100km (1 op 9,2)
Brandstofverbruik op de snelweg: 6,1 l/100km (1 op 16,4)
Onderhoud, historie en staat
Aantal eigenaren: 7
Aantal sleutels: 1 (1 handzender)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 190 - € 207 per kwartaal
Climate control, radio cd , 2x elektrische ramen voor
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Opel Meriva | Nieuw en toch vertrouwd
De Opel Meriva is in het voorjaar van 2010 op de markt verschenen. In vergelijking met andere gezinsauto's wist de Meriva zich vanaf het eerste begin te onderscheiden met de flexibele indeling van het interieur. Daarbij is het weggedrag bovengemiddeld goed en bedient deze Opel zich van moderne techniek. In de tussentijd heeft de concurrentie uiteraard niet stilgezeten en daarom is de Meriva opgewaardeerd voor modeljaar 2014.
De Opel Meriva is opgefrist voor 2014. De sterke punten zijn gebleven. Alhoewel de Opel Meriva niet ruimer is dan soortgelijke auto's van andere merken, is de toegang beter. Goed weggedrag.
Plus
- prima weggedrag
- flexibel in te delen ruimte
Min
- niet zo zuinig als beloofd
- Duidelijkheid navigatiesysteem laat te wensen over
Conclusie
De Opel Meriva is opgefrist voor modeljaar 2014. De sterke punten zijn gebleven. Alhoewel de Opel Meriva niet ruimer is dan soortgelijke auto's van andere merken, is de toegang beter en is de beschikbare ruimte optimaal te benutten. Daarbij is het weggedrag bovengemiddeld goed.
De grote winst voor modeljaar 2014 zit in het audio- en navigatiesysteem, dat nu beter samenwerkt met mobiele telefoons. De nieuwe dieselmotor is zuiniger, sterker en vooral heel veel stiller dan voorheen. Dankzij nieuwe versnellingsbakken zijn alle motorvarianten iets zuiniger geworden. Bovendien is voortaan ook een Meriva met benzinemotor en automaat leverbaar.