Bouwjaar | 11-11-2010 |
Categorie | MPV |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 240.740 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 77-NTB-5 Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.364 cc |
Vermogen | 88 kW (120 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 11-11-2010 |
Categorie | MPV |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 240.740 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 77-NTB-5 Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.364 cc |
Vermogen | 88 kW (120 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | DDM Export B.V. |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Oude Kerkstraat 8 |
Postcode | 4921 XE |
Plaats | Made |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 22112568 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.ddmexport.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: jun. 2010 - dec. 2013
Modelcode: B
Technische informatie
Koppel: 175 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 54 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 11,5 s
Topsnelheid: 188 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 429 x 181 x 162 cm
Wielbasis: 264 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.293 kg
Laadvermogen: 642 kg
GVW: 1.935 kg
Max. trekgewicht: 1.050 kg (ongeremd 680 kg)
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 143 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,1 l/100km (1 op 16,4)
Brandstofverbruik in de stad: 8 l/100km (1 op 12,5)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5 l/100km (1 op 20,0)
Historie
Aantal eigenaren: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 190 - € 207 per kwartaal
= Bedrijfsinformatie =
DDM Export B.V.
Oude Kerkstraat 8
4921XE MADE
**INDIEN U ALS NEDERLANDSE INWONER BIJ ONS KOOPT KOMT HET REST BPM BEDRAG BOVENOP DE GEADVERTEERDE PRIJS AANGEZIEN WIJ ONZE AUTO'S EXCLUSIEF BPM GEPRIJSD HEBBEN! U KUNT ZELF VIA WWW.RDW.NL ZELF HET RESTANT BPM BEDRAG OPVRAGEN.**
BIJ GEEN GEHOOR WHATSAPP
tel : +316 22112568 (MESSAGES ONLY PLEASE)
tel : +316 5329 1213 (MESSAGES ONLY PLEASE)
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Opel Meriva | Nieuw en toch vertrouwd
De Opel Meriva is in het voorjaar van 2010 op de markt verschenen. In vergelijking met andere gezinsauto's wist de Meriva zich vanaf het eerste begin te onderscheiden met de flexibele indeling van het interieur. Daarbij is het weggedrag bovengemiddeld goed en bedient deze Opel zich van moderne techniek. In de tussentijd heeft de concurrentie uiteraard niet stilgezeten en daarom is de Meriva opgewaardeerd voor modeljaar 2014.
De Opel Meriva is opgefrist voor 2014. De sterke punten zijn gebleven. Alhoewel de Opel Meriva niet ruimer is dan soortgelijke auto's van andere merken, is de toegang beter. Goed weggedrag.
Plus
- prima weggedrag
- flexibel in te delen ruimte
Min
- niet zo zuinig als beloofd
- Duidelijkheid navigatiesysteem laat te wensen over
Conclusie
De Opel Meriva is opgefrist voor modeljaar 2014. De sterke punten zijn gebleven. Alhoewel de Opel Meriva niet ruimer is dan soortgelijke auto's van andere merken, is de toegang beter en is de beschikbare ruimte optimaal te benutten. Daarbij is het weggedrag bovengemiddeld goed.
De grote winst voor modeljaar 2014 zit in het audio- en navigatiesysteem, dat nu beter samenwerkt met mobiele telefoons. De nieuwe dieselmotor is zuiniger, sterker en vooral heel veel stiller dan voorheen. Dankzij nieuwe versnellingsbakken zijn alle motorvarianten iets zuiniger geworden. Bovendien is voortaan ook een Meriva met benzinemotor en automaat leverbaar.