Bouwjaar | 06-01-2020 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 137.198 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | H-027-DG Verzekeren |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.500 cc |
Vermogen | 103 kW (140 pk) |
€ 16.944,- incl. BTW
Algemeen
Bouwjaar | 06-01-2020 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 137.198 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | H-027-DG Verzekeren |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.500 cc |
Vermogen | 103 kW (140 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Vughterpoort auto's |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Weerdskampweg 1719 |
Postcode | 5222 BA |
Plaats | 's-Hertogenbosch |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)73 - 6900725 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.vughterpoortauto.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: jan. 2019 - dec. 2020
Technische informatie
Koppel: 250 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 62 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 10,2 s
Topsnelheid: 207 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 500 x 186 x 153 cm
Wielbasis: 283 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.405 kg
Laadvermogen: 675 kg
GVW: 2.080 kg
Max. trekgewicht: 750 kg (ongeremd 730 kg)
Interieur
Interieur: Zwart, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 143 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,4 l/100km (1 op 18,5)
Brandstofverbruik in de stad: 6,7 l/100km (1 op 14,9)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,6 l/100km (1 op 21,7)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal eigenaren: 1
Aantal handzenders: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 216 - € 235 per kwartaal
Degelijke Opel techniek & onderhoudsvrije distributieketting, zuinig verbruik door 6 versnellingen, ruime stationwagon ook achterin: veel laad+beenruimte! met Apple carplay/android auto, lane-assist(LDW), dodehoeksensor(BSM) , LED verlichting, parkeersensoren+camera,Trekhaak. Volledige historie aanwezig. Wij bieden u diverse onderhouds-/extra garantiepakketten.
= Bedrijfsinformatie =
U bent van harte welkom in ons familiebedrijf te 's-Hertogenbosch, al sinds 1976 staan Hans, Roel en Rex Nuyten voor u klaar. Ruim 50 occasions op voorraad!
Alle moeite is genomen om de informatie in deze advertentie zo accuraat en actueel mogelijk weer te geven. Er kunnen echter uitdrukkelijk geen rechten worden ontleend aan de verstrekte informatie in de advertentie.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Opel Insignia GSi | Tweede jeugd
De Opel Insignia is vernieuwd voor modeljaar 2021. Die verjongingskuur volgt het gebruikelijke recept: het uiterlijk is aangepast en de uitrusting werd rijker. Maar... Opel gaat verder! De motoren zijn geheel nieuw en daarom zag Opel kans om een oude bekende terug te laten keren: de GSi.
De Opel Insignia GSi is een sportieve en toch comfortabele reisauto van het oude stempel. Omdat elektrische auto's sneller en voordeliger zijn, kiest Opel voor sensatie met de presentatie.
Plus
- stil en comfortabel
- scherp en snel indien gewenst
- ruim, ook achterin
Min
- in geen enkel opzicht vernieuwend
- stevige prijs (vanwege hoge CO2-uitstoot)
Conclusie
De Opel Insignia is vernieuwd voor modeljaar 2021. Een aangepast uiterlijk zorgt voor een modernere uitstraling en een betere stroomlijn. De Insignia is veiliger geworden dankzij nieuwe en/of betere veiligheidssystemen. Dankzij nieuwe motoren is de Insignia zuiniger en sterker geworden.
Daarnaast is de GSi terug van weggeweest. Omdat de gemiddelde elektrische auto inmiddels sneller is dan een traditionele sportwagen, kiest Opel een nieuwe insteek. De GSi is niet bedoeld als ultieme prestatie-machine, maar wil prikkelen met de manier waarop de prestaties worden geleverd. Samen met het flexibele onderstel, de vierwielaandrijving, de uitmuntende remmen en de spannend aangeklede cabine (kuipstoelen) beleeft de Insignia daarom in meerdere opzichten een tweede jeugd.