Bouwjaar | 25-11-2008 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 180.410 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | ZK-793-D Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.792 cc |
Vermogen | 191 kW (260 pk) |
€ 7.999,-
Algemeen
Bouwjaar | 25-11-2008 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 180.410 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | ZK-793-D Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.792 cc |
Vermogen | 191 kW (260 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autopunt Tilburg B.V. |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Von Suppestraat 9 |
Postcode | 5011 EE |
Plaats | Tilburg |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)13 - 2134560 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autopunttilburg.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 6
Transmissie: 6 versnellingen, Automaat
Bandenmaat: 245/45 R18
Acceleratie (0-100): 7,1 s
Topsnelheid: 250 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 483 x 186 x 150 cm
Wielbasis: 274 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.735 kg
Laadvermogen: 605 kg
GVW: 2.340 kg
Max. trekgewicht: 1.800 kg (ongeremd 750 kg)
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 272 g/km
Energielabel: F
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 11,6 l/100km (1 op 8,6)
Brandstofverbruik in de stad: 17,9 l/100km (1 op 5,6)
Brandstofverbruik op de snelweg: 7,9 l/100km (1 op 12,7)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 293 - € 320 per kwartaal
Zeer nette auto rijdt en schakelt zeer goed!
Nationale autopas aanwezig aantoonbaar!
APK 1 Jaar bij aflevering.
Vol Opties!
Prijs is All inclusief!
Inruilen mogelijk.
-
= Bedrijfsinformatie =
Een occasion kopen, is een kwestie van vertrouwen. We willen allemaal kwaliteit voor een betaalbare prijs, ook als het om een gebruikte auto gaat.
In onze showroom aan de Von Suppéstraat 9 te Tilburg staan allerlei occasions in diverse prijsklassen, van onder tot boven gecontroleerd door onze servicepartner.
Inruil is altijd welkom en er worden geen afleverkosten meegerekend. Verder zijn we ook gespecialiseerd in autobanden. We hebben een assortiment van nieuwe en gebruikte banden die we voor u kunnen monteren en demonteren in onze werkplaats.
Kom langs en natuurlijk staat de koffie en thee klaar!
Wij zijn elke dag telefonisch bereikbaar van 09:00 tot 22:00 ook op zondag.
Wilt u een auto komen bezichtigen maar u heeft geen vervoer. Dat is geen probleem want Autopunt Tilburg bied ook station service.
U wordt opgehaald en indien nodig afgezet op station Tilburg
Openingstijden
Maandag 09:00-18:30
Dinsdag 09:00-18:30
Woensdag 09:00-18:30
Donderdag 09:00-18:30
Vrijdag 09:00-18:30
Zaterdag 10:00-17:00
Zondag Gesloten
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Opel Insignia GSi | Tweede jeugd
De Opel Insignia is vernieuwd voor modeljaar 2021. Die verjongingskuur volgt het gebruikelijke recept: het uiterlijk is aangepast en de uitrusting werd rijker. Maar... Opel gaat verder! De motoren zijn geheel nieuw en daarom zag Opel kans om een oude bekende terug te laten keren: de GSi.
De Opel Insignia GSi is een sportieve en toch comfortabele reisauto van het oude stempel. Omdat elektrische auto's sneller en voordeliger zijn, kiest Opel voor sensatie met de presentatie.
Plus
- stil en comfortabel
- scherp en snel indien gewenst
- ruim, ook achterin
Min
- in geen enkel opzicht vernieuwend
- stevige prijs (vanwege hoge CO2-uitstoot)
Conclusie
De Opel Insignia is vernieuwd voor modeljaar 2021. Een aangepast uiterlijk zorgt voor een modernere uitstraling en een betere stroomlijn. De Insignia is veiliger geworden dankzij nieuwe en/of betere veiligheidssystemen. Dankzij nieuwe motoren is de Insignia zuiniger en sterker geworden.
Daarnaast is de GSi terug van weggeweest. Omdat de gemiddelde elektrische auto inmiddels sneller is dan een traditionele sportwagen, kiest Opel een nieuwe insteek. De GSi is niet bedoeld als ultieme prestatie-machine, maar wil prikkelen met de manier waarop de prestaties worden geleverd. Samen met het flexibele onderstel, de vierwielaandrijving, de uitmuntende remmen en de spannend aangeklede cabine (kuipstoelen) beleeft de Insignia daarom in meerdere opzichten een tweede jeugd.