![](/img/icon-zoom-nederlandmobiel.png)
Bouwjaar | 31-10-2008 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 187.887 km
![]() |
Deuren | 5 |
Kenteken | 55-HFR-3 Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.998 cc |
Vermogen | 161 kW (219 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 31-10-2008 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 187.887 km
![]() |
Deuren | 5 |
Kenteken | 55-HFR-3 Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.998 cc |
Vermogen | 161 kW (219 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | M&R auto's |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Koopvaardijweg 30 |
Postcode | 4906 CV |
Plaats | Oosterhout |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 43677045 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.mrautos.nl/ |
e-mail sturen |
Bijzonderheden
meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Automaat
Bandenmaat: 225/55 R17
Acceleratie (0-100): 7,9 s
Topsnelheid: 239 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 483 x 186 x 150 cm
Wielbasis: 274 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.685 kg
Laadvermogen: 605 kg
GVW: 2.290 kg
Max. trekgewicht: 1.800 kg (ongeremd 750 kg)
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 229 g/km
Energielabel: D
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 9,8 l/100km (1 op 10,2)
Brandstofverbruik in de stad: 14,3 l/100km (1 op 7,0)
Brandstofverbruik op de snelweg: 7,2 l/100km (1 op 13,9)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 263 - € 298 per kwartaal
Opel Insignia 2.0 T Executive 4x4, bouwjaar 2008, kleur grijs, airco, climate control, elektrische ramen voor, Achteruitrijcamera, centrale vergrendeling, stuurbekrachtiging, dubbele airbag en zij airbag, in hoogte verstelbare bestuurdersstoel, perfecte banden, onderhoudsboekje aanwezig, radio met Bluetooth functie, heeft slechts 187.887 km gelopen, apk tot 26 Maart 2025, rijdt en schakelt perfect, zowel van binnen als buiten in zeer nette staat, voor verdere info 06-43677045
Gelieve telefonisch contact opnemen alvorens u langs komt. Wij zijn weleens onderweg om occasions op te halen, daardoor zijn wij binnen onze openingstijden niet altijd aanwezig. Op zaterdag zijn wij geopend van 09:00 tot 15:00 uur. Inruil is zeker mogelijk bij ons, als u langs komt en u neemt de auto mee kunnen wij ter plaatse de auto taxeren en vrijwaren. U kunt ons altijd bereiken onder het nummer 06-43677045.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Opel Insignia GSi | Tweede jeugd
De Opel Insignia is vernieuwd voor modeljaar 2021. Die verjongingskuur volgt het gebruikelijke recept: het uiterlijk is aangepast en de uitrusting werd rijker. Maar... Opel gaat verder! De motoren zijn geheel nieuw en daarom zag Opel kans om een oude bekende terug te laten keren: de GSi.
![Autotest | Opel Insignia GSi Tweede jeugd](https://images.nederlandmobiel.nl/auto/review/423/opel-insignia-20-gsi.jpg)
De Opel Insignia GSi is een sportieve en toch comfortabele reisauto van het oude stempel. Omdat elektrische auto's sneller en voordeliger zijn, kiest Opel voor sensatie met de presentatie.
Plus
- stil en comfortabel
- scherp en snel indien gewenst
- ruim, ook achterin
Min
- in geen enkel opzicht vernieuwend
- stevige prijs (vanwege hoge CO2-uitstoot)
Conclusie
De Opel Insignia is vernieuwd voor modeljaar 2021. Een aangepast uiterlijk zorgt voor een modernere uitstraling en een betere stroomlijn. De Insignia is veiliger geworden dankzij nieuwe en/of betere veiligheidssystemen. Dankzij nieuwe motoren is de Insignia zuiniger en sterker geworden.
Daarnaast is de GSi terug van weggeweest. Omdat de gemiddelde elektrische auto inmiddels sneller is dan een traditionele sportwagen, kiest Opel een nieuwe insteek. De GSi is niet bedoeld als ultieme prestatie-machine, maar wil prikkelen met de manier waarop de prestaties worden geleverd. Samen met het flexibele onderstel, de vierwielaandrijving, de uitmuntende remmen en de spannend aangeklede cabine (kuipstoelen) beleeft de Insignia daarom in meerdere opzichten een tweede jeugd.