Opel Grandland X 1.2 Turbo Edition airco,navi,lmv,pdc
€ 14.888,- incl. BTW
Bouwjaar | 12-08-2020 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 123.303 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | J-173-HP Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.199 cc |
Vermogen | 96 kW (131 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 12-08-2020 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 123.303 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | J-173-HP Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.199 cc |
Vermogen | 96 kW (131 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Jo van Aarle auto's |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Zijweg Dungen 6 |
Postcode | 5482 SB |
Plaats | Schijndel |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)73 - 5513853 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.jovanaarleautos.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Constructiedatum: 2020-08-01
Referentienummer: 9410
Technische informatie
Aantal cilinders: 3
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 10,1 s
Topsnelheid: 188 km/u
Maten
Wielbasis: 268 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.295 kg
Laadvermogen: 1 kg
GVW: 1.900 kg
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 114 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5 l/100km (1 op 20,0)
Brandstofverbruik in de stad: 6,1 l/100km (1 op 16,4)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,4 l/100km (1 op 22,7)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 190 - € 207 per kwartaal
Ontdek deze Opel Grandland uit 2020 afkomstig van de eerste eigenaar en natuurlijk voorzien van Nationale Autopas : een stijlvolle en ruime SUV die comfort combineert met een sportieve rijervaring. Met een krachtige 1.2 Turbo-benzinemotor biedt deze auto verrassend veel pit en een lage uitstoot, ideaal voor zowel stadsverkeer als lange ritten.
= Bedrijfsinformatie =
Natuurlijk bent u van harte welkom om deze auto bij ons te komen bekijken. Laat u ons weten wanneer u wilt komen?
Telefonisch: 073-5513853
Mail: info@jovanaarleautos.nl
Let op!: Onze advertenties worden met veel zorg samen gesteld. Desondanks kan het voorkomen dat er meer of minder opties aanwezig zijn dan gemeld.
Ons advies: controleer tijdens de proefrit goed of alle opties aanwezig zijn.
U kunt geen rechten ontlenen aan onze advertenties.
Wij ruilen uw huidige auto, motorboot, motor, camper of caravan graag in!! U bent van harte welkom bij Jo van Aarle Auto's in Schijndel.
Al onze auto's worden standaard geleverd met Afleverpakket A (1 maand garantie op motor + versnellingsbak op de draaiende delen, en een nieuwe APK indien deze minder is dan 8 maanden). Verder heeft u de mogelijkheid om tegen meerprijs te kiezen uit Afleverpakket B of C. Voor meer info hierover verwijzen wij u door naar onze website onder de button afleverpakketten. www.jovanaarleautos.nl
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Opel Grandland GSE | Wassen neus of neusje van de zalm?
De Grandland is het topmodel van Opel. Dat betekent niet alleen dat het het grootste model is, maar ook dat het als eerste profiteert van nieuwe ontwikkelingen. Daarom is de Grandland er nu ook als "GSE". Echter, afgaande op de specificaties is dat slechts een nieuwe naam voor bestaande techniek. Is de GSE een wassen neus of daadwerkelijk het neusje van de zalm?
De Opel Grandland GSE is sterk, stil en zuinig dankzij plug-inhybride aandrijving. Een aangepast onderstel betrekt de bestuurder meer bij het rijden.
Plus
- snel, sterk en stil
- ruim en praktisch
Min
- oude aandrijflijn onder nieuwe naam
- niet voordeliger dan een volledig elektrische SUV
Conclusie
Is de Opel Grandland GSE het neusje van de zalm of een wassen neus? Dat laatste. De aanpassingen om van een standaard Grandland tot een GSE te komen zijn namelijk minimaal. De optische wijzigingen zijn klein, want standaard was de Grandland al leverbaar met tweekleurige lak. Op (prima) sportstoelen na, is de uitrusting niet rijker of moderner geworden. Ook de 300 pk sterke plug-inhybride motor was al leverbaar.
Het enige verschil zit in het weggedrag. Dankzij een aangepast onderstel behoudt de Grandland zijn comfort, maar is de dynamiek sterk verbeterd. Daarmee is de GSE nog niet sportief, maar wel meer capabel. Uiteindelijk overtuigt de GSE niet als sportief model, maar wel als top-uitvoering van de Grandland.