Opel Grandland X 1.2 Turbo Business Executive TREKHAAK 95884 KM NL AUTO

€ 18.895,- incl. BTW

Bouwjaar 27-01-2020
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 95.884 km
Deuren 5
Kenteken H-507-DT Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.199 cc
Vermogen 96 kW (131 pk)

Opel Grandland X 1.2 Turbo Business Executive TREKHAAK 95884 KM NL AUTO


€ 18.895,- incl. BTW

Algemeen

Bouwjaar 27-01-2020
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 95.884 km
Deuren 5
Kenteken H-507-DT Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.199 cc
Vermogen 96 kW (131 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Autobedrijf Sterks
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Boschweg 181
Postcode 5481 EE
Plaats Schijndel
Provincie Noord Brabant
Land Nederland
Telefoon +31 (0)73 - 5492344 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.sterks.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • cruise control
  • dakrail
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • getint glas
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • mistlampen (voor)
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • regensensor
  • startonderbreker
  • stuurbekrachtiging
  • trekhaak

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV

Technische informatie
Aantal cilinders: 3
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 225/55 R18
Acceleratie (0-100): 10,1 s
Topsnelheid: 188 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 448 x 191 x 161 cm
Wielbasis: 268 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.295 kg
Laadvermogen: 605 kg
GVW: 1.900 kg
Max. trekgewicht: 1.400 kg (ongeremd 685 kg)

Interieur
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 114 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 6

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5 l/100km (1 op 20,0)
Brandstofverbruik in de stad: 6 l/100km (1 op 16,7)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,4 l/100km (1 op 22,7)

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal sleutels: 2

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 171 - € 193 per kwartaal

DISTRIBUTIERIEM IS VERVANGEN BIJ 73653 KM !!!

Een hoge mate van degelijkheid, uitstekende wegligging en veel comfort; het zijn unieke eigenschappen waarmee Duitse auto's zich onderscheiden. De aandrijving van deze Opel wordt verzorgd door een driecilinder motor en een handgeschakelde zesversnellingsbak. De elektrische achterklep opent met een druk op de knop, zodat u gemakkelijk toegang heeft tot de bagageruimte. U wordt in deze auto ook getrakteerd op 18 inch lichtmetalen velgen, LED koplampen, elektrisch inklapbare buitenspiegels, in hoogte verstelbare passagiersstoel, extra getint glas en in delen neerklapbare achterbank.

Soepel inparkeren in de krapste parkeervakken. De achteruitrijcamera maakt het mogelijk. Als u regelmatig met een aanhanger of een fietsendrager op pad bent, is de afneembare trekhaak een praktische extra. U weet altijd hoe de auto eraan toe is dankzij Connected Services. Ook handig voor de garage en de wegenwacht. Even de app uitlezen en klaar! Voor de veiligheid op de weg is het goed dat u uw ogen op de weg kunt houden en uw handen aan het stuur. Want het audiosysteem, met DAB-ontvangst, en het navigatiesysteem bedient u vanaf het stuurwiel en met spraakbediening. Nooit meer te warm of te koud. De electronic climate control zorgt altijd voor de temperatuur die u kiest. Extra opties op deze auto zijn: regensensor, cruise control, keyless entry, automatisch dimmende binnenspiegel, lederen stuur en boordcomputer.

Deze auto is voorzien van innovatieve systemen die u onderweg begeleiden en beschermen. Verkeersborddetectie herkent tijdelijke en permanente verkeersborden langs en boven de weg. Het Lane-keeping systeem zorgt dat u mooi binnen de lijntjes blijft. Ongemerkt buiten de rijstrook komen is er niet meer bij. Botsingen met een voorligger gebeuren relatief vaak. De forward collision warning slaat tijdig alarm als dat risico ontstaat, zodat u kunt ingrijpen. Verder is deze auto uitgerust met dodehoekdetectie, accident avoidance system, hill hold functie, vermoeidheidsherkenning en bandenspanningcontrolesysteem.

Laat het ons meteen weten als u interesse heeft in dez

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Opel Grandland GSE | Wassen neus of neusje van de zalm?

De Grandland is het topmodel van Opel. Dat betekent niet alleen dat het het grootste model is, maar ook dat het als eerste profiteert van nieuwe ontwikkelingen. Daarom is de Grandland er nu ook als "GSE". Echter, afgaande op de specificaties is dat slechts een nieuwe naam voor bestaande techniek. Is de GSE een wassen neus of daadwerkelijk het neusje van de zalm?

Autotest | Opel Grandland GSE Wassen neus of neusje van de zalm?

De Opel Grandland GSE is sterk, stil en zuinig dankzij plug-inhybride aandrijving. Een aangepast onderstel betrekt de bestuurder meer bij het rijden.

Plus

  • snel, sterk en stil
  • ruim en praktisch

Min

  • oude aandrijflijn onder nieuwe naam
  • niet voordeliger dan een volledig elektrische SUV

Conclusie

Is de Opel Grandland GSE het neusje van de zalm of een wassen neus? Dat laatste. De aanpassingen om van een standaard Grandland tot een GSE te komen zijn namelijk minimaal. De optische wijzigingen zijn klein, want standaard was de Grandland al leverbaar met tweekleurige lak. Op (prima) sportstoelen na, is de uitrusting niet rijker of moderner geworden. Ook de 300 pk sterke plug-inhybride motor was al leverbaar.

Het enige verschil zit in het weggedrag. Dankzij een aangepast onderstel behoudt de Grandland zijn comfort, maar is de dynamiek sterk verbeterd. Daarmee is de GSE nog niet sportief, maar wel meer capabel. Uiteindelijk overtuigt de GSE niet als sportief model, maar wel als top-uitvoering van de Grandland.

Deel deze advertentie