Bouwjaar | 05-05-2004 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 124.509 km |
Deuren | 3 |
Kenteken | 47-PD-KD Verzekeren |
Kleur | Geel Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.199 cc |
Vermogen | 55 kW (75 pk) |
€ 1.400,-
Algemeen
Bouwjaar | 05-05-2004 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 124.509 km |
Deuren | 3 |
Kenteken | 47-PD-KD Verzekeren |
Kleur | Geel Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.199 cc |
Vermogen | 55 kW (75 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf Van de Sande |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Ladonkseweg 22 |
Postcode | 5281 RN |
Plaats | Boxtel |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)411 - 682983 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autosande.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: sep. 2003 - aug. 2004
Modelcode: C
Technische informatie
Koppel: 110 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 44 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 13,0 s
Topsnelheid: 170 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 384 x 165 x 144 cm
Wielbasis: 249 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 910 kg
Laadvermogen: 545 kg
GVW: 1.455 kg
Max. trekgewicht: 950 kg (ongeremd 450 kg)
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 146 g/km
Emissieklasse: Euro 4
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,1 l/100km (1 op 16,4)
Brandstofverbruik in de stad: 8 l/100km (1 op 12,5)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5 l/100km (1 op 20,0)
Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal eigenaren: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 88 - € 95 per kwartaal
Garantie
BOVAG 40-Puntencheck: Ja
= Bedrijfsinformatie =
Let Op!
Wegens vakantie zijn wij in week 30 en 31 ( 22-7 t/m 3-8 ) gesloten.
Week 32 ( 5-8 t/m 9-8 ) zijn we geopend van 09;00- 11:00h
Weersomstandigheden hebben geen invloed op onze auto's, deze staan gepoetst en ruim opgesteld in onze showroom.
De prijs voor deze auto is inclusief een geldige APK. De auto wordt op
uw naam overgeschreven en tevens heeft de auto een pre inspectie en vloeistof controle gehad.
Onderhoud en garantiepakketten bieden wij u graag tegen meerprijs aan.
Vragen per mail en reactie formulieren worden alleen beantwoord als u uw telefoonnummer meestuurt.
Alle moeite is genomen om de informatie in deze advertentie zo accuraat en actueel mogelijk weer te geven. Er kunnen echter uitdrukkelijk geen rechten worden ontleend aan de verstrekte informatie in de advertentie. Vertrouw daarom niet alleen op deze informatie en controleer daarom bij aankoop de zaken die uw beslissing zouden kunnen beïnvloeden.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Opel Corsa Electric | Voor de lange termijn
Net voor de onthulling van de zesde generatie van de Corsa toonde Opel een bijzondere conceptcar. De "GT X Experimental" toonde het nieuwe gezicht en de nieuwe huisstijl van Opel. Echter, de Corsa was op dat moment vrijwel klaar voor productie en werd daarom het laatste model met de oude huisstijl. Voor modeljaar 2024 maakt Opel dat goed: de Corsa krijgt een nieuw gezicht! En omdat de fabrikant toch bezig was, kreeg de elektrische Corsa een nieuwe aandrijflijn. Kortom: tijd voor een nieuwe testrit!
De Opel Corsa voor modeljaar 2024 heeft de zelfverzekerde blik die moderne Opels kenmerkt. Er zijn voortaan 2 elektrische aandrijflijnen en het infotainment-systeem is online.
Plus
- Moderne, rijke uitrusting
- laag energieverbruik / groot bereik
- prima rijeigenschappen
Min
- Onwennige zitpositie voorin, matige ruimte achterin
- patroon op dashboard reflecteert in voorruit
- nauwelijks stiller dan conventionele auto vanwege bandengeluid
Conclusie
De zesde generatie van de Opel Corsa had een probleem: timing. Toen het model werd geïntroduceerd was het net te vroeg om te profiteren van de nieuwe huisstijl van het merk. Met de facelift voor modeljaar 2024 wordt dat probleem opgelost. Voortaan heeft de Corsa hetzelfde moderne en zelfverzekerde front als de recentere modellen van Opel.
En omdat Opel toch bezig was, kreeg de Corsa een aangepast infotainment-systeem en een geheel nieuwe elektromotor. Met de grote actieradius en het relatief snelle laden is de Corsa Electric niet langer een elektrische stadsauto, maar ook een serieuze kandidaat voor lange afstanden. Bovendien wordt elektrisch rijden hiermee wederom betaalbaarder, want voor een dergelijk groot bereik is niet langer een elektrische SUV of middenklasser vereist. Zo is de Opel Corsa Electric klaar voor de lange termijn!