![](/img/icon-zoom-nederlandmobiel.png)
Bouwjaar | 17-02-2010 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | BTW |
Kmstand | 128.158 km
![]() |
Deuren | 3 |
Kenteken | 1-VGP-75 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.248 cc |
Vermogen | 55 kW (75 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 17-02-2010 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | BTW |
Kmstand | 128.158 km
![]() |
Deuren | 3 |
Kenteken | 1-VGP-75 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.248 cc |
Vermogen | 55 kW (75 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | van Doorn Automotive bv |
Contactpersoon | Peter van Doorn |
Adres | Milrooijseweg 93 |
Postcode | 5258 KG |
Plaats | Berlicum |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 53240848 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.vandoornautomotive.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden
meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: Bestelbus
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 52 liter
Acceleratie (0-100): 18,5 s
Topsnelheid: 152 km/u
Maten en gewichten
Ledig gewicht: 1.210 kg
Max. trekgewicht: 1.725 kg (ongeremd 550 kg)
Lengte/hoogte: L1H1
Wielbasis: 272 cm
Interieur
Interieur: black, Stof
Aantal zitplaatsen: 2
Milieu
Emissieklasse: Euro 4
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal sleutels: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 98 per kwartaal
Zwart
Airco.
Electrische ramen.
Cruise control.
Cruise control.
Enz.
Gehele documentatie aanwezig.
Prijs is ex BTW
= Bedrijfsinformatie =
In zeer mooie en goede staat.
Boekjes + reserve sleutels + NAP aanwezig.
Inruil en garantie altijd bespreekbaar.
Voor meer info kunt u ons ook bellen
(ook 's avonds en in het weekend).
Vraag naar onze speciale exportprijs.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Opel Combo-e | Water naar het aquarium dragen
De elektrische auto komt er aan! Dat geldt niet alleen voor personenauto's, maar zeker ook voor bedrijfswagens. Immers, daarbij wordt nog meer gekozen met het verstand dan met het gevoel. En omdat de energiekosten van een elektrische auto heel laag liggen, slaat de balans al snel uit naar zakelijk elektrisch rijden. We moeten dus van liters naar Watts. Om dat de demonstreren staat een bijzondere opdracht op het programma: breng per Opel Combo 200 liter water naar een aquarium zonder CO2 uit te stoten.
![Autotest | Opel Combo-e Water naar het aquarium dragen](https://images.nederlandmobiel.nl/auto/review/4395/opel-combo.jpg)
De Opel Combo-e is een elektrische bestelwagen die louter voordelen biedt boven diesel. De Combo-e is sterk, stil, comfortabel en heeft een lage energieprijs per KM. Het bereik is voldoende.
Plus
- vlot en sterk
- lage energieprijs per kilometer
- even ruim als een versie met verbrandingsmotor
Min
- gering trekgewicht
- hoger energieverbruik dan beloofd
- matige klank audiosysteem
Conclusie
Missie volbracht! De Opel Combo-e heeft 200 liter water klimaatneutraal naar het aquarium gedragen. En alhoewel dat een volledig triviale opdracht was, diende het wel degelijk een hoger doel. De testrit heeft namelijk bewezen dat de Combo als elektrische auto veel voordelen biedt en daar weinig nadelen tegenover zet. De nadelen zitten in het geringe aanhangergewicht en, afhankelijk van de uitvoering, in het laadvermogen (meer dan standaard, minder dan versies met verhoogd laadvermogen).
De ruimte, uitrusting en ombouwmogelijkheden zijn gelijk aan die van iedere andere Combo. Als elektrische auto is de Combo-e even vlot en sterk, terwijl het comfort op een veel hoger niveau staat en de energieprijs per kilometer veel lager is. Omdat het zwaartepunt lager ligt is, het weggedrag meer vertrouwenwekkend. De overstap van diesel naar kilowatts is daarmee moeiteloos verlopen.