Bouwjaar | 08-01-1999 |
Categorie | Oldtimer |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 191.676 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | XP-BP-58 Verzekeren |
Kleur | Groen Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 74 kW (101 pk) |
n.o.t.k.
Algemeen
Bouwjaar | 08-01-1999 |
Categorie | Oldtimer |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 191.676 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | XP-BP-58 Verzekeren |
Kleur | Groen Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 74 kW (101 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Angelo Cars |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Rooijakkerstraat 12B |
Postcode | 5652 BB |
Plaats | Eindhoven |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)40 - 2989468 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.angelo-cars.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: Stationwagon
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 4 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 195/60 R15
Acceleratie (0-100): 11,5 s
Topsnelheid: 183 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 429 x 171 x 151 cm
Wielbasis: 261 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.110 kg
Laadvermogen: 630 kg
GVW: 1.740 kg
Max. trekgewicht: 1.050 kg (ongeremd 600 kg)
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 185 g/km
Emissieklasse: Euro 2
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 7,7 l/100km (1 op 13,0)
Brandstofverbruik in de stad: 10,2 l/100km (1 op 9,8)
Brandstofverbruik op de snelweg: 6,2 l/100km (1 op 16,1)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal sleutels: 1
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 139 - € 151 per kwartaal
WELKOM BIJ ANGELO'S CARS
ROOIJAKKERSTRAAT 12 B
5652 BB EINDHOVEN
OPEN VAN MA TOT VRIJ
09:00 TOT 18:00 EN ZATERDAG VAN 09:00 TOT 17:00
INRUIL MOGELIJK
WIJ ZIJN AL JAREN ACTIEF IN DE AUTO BRANCHE!
JE KAN ALTIJD BELLEN OOK S'AVONDS
ABSOLUTE NETTO BODEM PRIJZEN
DE AUTO'S KRIIJGEN BIJ BINNEKOMST
EEN INKOOP CHECK
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Opel Astra Electric | Laagdrempelige revolutie
Jarenlang was de Astra het verkoopsucces van Opel. Echter, de laatste jaren staat de Astra niet meer in de hoogste regionen van de verkooplijsten. De best verkochte auto's zijn namelijk allemaal elektrisch. Daarom introduceert Opel nu de Astra Electric. Zal deze elektrisch aangedreven variant van de Astra de revolutie brengen waar het merk op wacht?
De Opel Astra Electric is een elektrische auto in de verpakking van een conventionele auto. Ook de bediening is vertrouwd, terwijl de rijeigenschappen superieur zijn.
Plus
- bijzonder stil en soepel
- grote actieradius, snel laden
- ruim en doordacht interieur
Min
- rijden met 1 pedaal niet mogelijk
- passeerhulp kan ander verkeer verwarren
Conclusie
Zal de Astra met de komst van de "Electric" wederom een verkoopsucces worden? Aan de techniek zal het niet liggen. De Astra maakt gebruik van de nieuwste elektrische aandrijflijn van moederbedrijf Stellantis. Daarom is de Astra Electric snel, stil, soepel en zuinig. De actieradius is ongeveer even groot als die van een auto met benzinemotor.
Bovendien weet Opel zich goed te onderscheiden van het bestaande aanbod. De directe concurrenten schreeuwen allemaal uit dat het elektrische auto's en wereldverbeteraars zijn. De Astra Electric ziet er juist hetzelfde uit als de varianten met verbrandingsmotor, biedt bovendien dezelfde ruimte en dezelfde bediening. Juist omdat de Astra ook leverbaar is met benzinemotor is het verschil tussen de diverse varianten ook het duidelijkst. Van alle elektrische auto's in het middensegment biedt de Astra de grootste sprong vooruit, terwijl de drempel tot elektrisch rijden juist het laagste is.