Bouwjaar | 04-05-2012 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 175.428 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 00-TZP-5 Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.398 cc |
Vermogen | 74 kW (101 pk) |
€ 3.699,-
Algemeen
Bouwjaar | 04-05-2012 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 175.428 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 00-TZP-5 Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.398 cc |
Vermogen | 74 kW (101 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf Holva |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Dragonder 12A |
Postcode | 5554 GM |
Plaats | Valkenswaard |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 41121304 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autobedrijfholva.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 14,5 s
Topsnelheid: 175 km/u
Maten
Wielbasis: 269 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.293 kg
Laadvermogen: 692 kg
GVW: 1.985 kg
Max. trekgewicht: 750 kg (ongeremd 680 kg)
Interieur
Interieur: Donkergrijs, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 134 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,7 l/100km (1 op 17,5)
Brandstofverbruik in de stad: 7,1 l/100km (1 op 14,1)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,9 l/100km (1 op 20,4)
Staat
Aantal sleutels: 2 (1 handzender)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 190 - € 207 per kwartaal
goed rijdende tweede eigenaar opel astra 1.4 wagonvan het bouw jaar 2012!
ORIGINEEL NL AUTO!!!
kilometerstand 100% gegarandeerd.
de auto is uitgerust met een distributieketting waar geen vervangingstermijn voor staat.
gebruikssporen naar leeftijd en km!!
prima gezinsauto met de juiste opties.
geldige apk tot 10-2025
prijs 3699,-
alle inruil mogelijk
Voor meer informatie of een afspraak gelieve te bellen naar 06-41121304
enkel op afspraak geopend van 09.00 tot 20.00
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Opel Astra Electric | Laagdrempelige revolutie
Jarenlang was de Astra het verkoopsucces van Opel. Echter, de laatste jaren staat de Astra niet meer in de hoogste regionen van de verkooplijsten. De best verkochte auto's zijn namelijk allemaal elektrisch. Daarom introduceert Opel nu de Astra Electric. Zal deze elektrisch aangedreven variant van de Astra de revolutie brengen waar het merk op wacht?
De Opel Astra Electric is een elektrische auto in de verpakking van een conventionele auto. Ook de bediening is vertrouwd, terwijl de rijeigenschappen superieur zijn.
Plus
- bijzonder stil en soepel
- grote actieradius, snel laden
- ruim en doordacht interieur
Min
- rijden met 1 pedaal niet mogelijk
- passeerhulp kan ander verkeer verwarren
Conclusie
Zal de Astra met de komst van de "Electric" wederom een verkoopsucces worden? Aan de techniek zal het niet liggen. De Astra maakt gebruik van de nieuwste elektrische aandrijflijn van moederbedrijf Stellantis. Daarom is de Astra Electric snel, stil, soepel en zuinig. De actieradius is ongeveer even groot als die van een auto met benzinemotor.
Bovendien weet Opel zich goed te onderscheiden van het bestaande aanbod. De directe concurrenten schreeuwen allemaal uit dat het elektrische auto's en wereldverbeteraars zijn. De Astra Electric ziet er juist hetzelfde uit als de varianten met verbrandingsmotor, biedt bovendien dezelfde ruimte en dezelfde bediening. Juist omdat de Astra ook leverbaar is met benzinemotor is het verschil tussen de diverse varianten ook het duidelijkst. Van alle elektrische auto's in het middensegment biedt de Astra de grootste sprong vooruit, terwijl de drempel tot elektrisch rijden juist het laagste is.