Bouwjaar | 22-05-2017 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 163.941 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | NZ-402-V Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 999 cc |
Vermogen | 77 kW (105 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 22-05-2017 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 163.941 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | NZ-402-V Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 999 cc |
Vermogen | 77 kW (105 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autohandel Rudolf Smits |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Kreitenmolenstraat 181a |
Postcode | 5071 BD |
Plaats | Udenhout |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 53981376 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.rudolfautos.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 3
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 205/55 R16
Acceleratie (0-100): 11,7 s
Topsnelheid: 195 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 470 x 187 x 150 cm
Wielbasis: 266 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.178 kg
Laadvermogen: 672 kg
GVW: 1.850 kg
Max. trekgewicht: 1.150 kg (ongeremd 620 kg)
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 103 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 4,5 l/100km (1 op 22,2)
Brandstofverbruik in de stad: 5,4 l/100km (1 op 18,5)
Brandstofverbruik op de snelweg: 3,9 l/100km (1 op 25,6)
Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 164 - € 179 per kwartaal
Tel nr zaak0653981376 Mijn vaste openingstijden zijn ma. t/m vr van 13.00 tot 17.30 za van 10.00 tot 14.30 WOENSDAG ALLEEN OP AFSPRAAK!!! Maar U kunt natuurlijk ook op een ander tijdstip terecht, op afspraak (in de ochtend of soms ook savonds). Rudolf Smits 06-53981376.
= Bedrijfsinformatie =
Tel nr zaak 0653981376 Mijn vaste openingstijden zijn ma. t/m vr van 13.00 tot 17.30 za van 10.00 tot 16.00 WOENSDAG ALLEEN OP AFSPRAAK!!! Maar U kunt natuurlijk ook op een ander tijdstip terecht, op afspraak (in de ochtend of soms ook savonds). Rudolf Smits 06-53981376.
Om teleurstelling te voorkomen altijd even van te voren bellen, soms ben ik een dagje weg!
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Opel Astra Electric | Laagdrempelige revolutie
Jarenlang was de Astra het verkoopsucces van Opel. Echter, de laatste jaren staat de Astra niet meer in de hoogste regionen van de verkooplijsten. De best verkochte auto's zijn namelijk allemaal elektrisch. Daarom introduceert Opel nu de Astra Electric. Zal deze elektrisch aangedreven variant van de Astra de revolutie brengen waar het merk op wacht?
De Opel Astra Electric is een elektrische auto in de verpakking van een conventionele auto. Ook de bediening is vertrouwd, terwijl de rijeigenschappen superieur zijn.
Plus
- bijzonder stil en soepel
- grote actieradius, snel laden
- ruim en doordacht interieur
Min
- rijden met 1 pedaal niet mogelijk
- passeerhulp kan ander verkeer verwarren
Conclusie
Zal de Astra met de komst van de "Electric" wederom een verkoopsucces worden? Aan de techniek zal het niet liggen. De Astra maakt gebruik van de nieuwste elektrische aandrijflijn van moederbedrijf Stellantis. Daarom is de Astra Electric snel, stil, soepel en zuinig. De actieradius is ongeveer even groot als die van een auto met benzinemotor.
Bovendien weet Opel zich goed te onderscheiden van het bestaande aanbod. De directe concurrenten schreeuwen allemaal uit dat het elektrische auto's en wereldverbeteraars zijn. De Astra Electric ziet er juist hetzelfde uit als de varianten met verbrandingsmotor, biedt bovendien dezelfde ruimte en dezelfde bediening. Juist omdat de Astra ook leverbaar is met benzinemotor is het verschil tussen de diverse varianten ook het duidelijkst. Van alle elektrische auto's in het middensegment biedt de Astra de grootste sprong vooruit, terwijl de drempel tot elektrisch rijden juist het laagste is.