Bouwjaar | 01-03-2008 |
Categorie | Sportwagen/Coupé |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 9.347 km |
Deuren | 3 |
Kenteken | L-258-ZS Verzekeren |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.998 cc |
Vermogen | 177 kW (241 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 01-03-2008 |
Categorie | Sportwagen/Coupé |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 9.347 km |
Deuren | 3 |
Kenteken | L-258-ZS Verzekeren |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.998 cc |
Vermogen | 177 kW (241 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Fabrieksnieuw |
Contactpersoon | R. van Stippent |
Adres | Eindhovenseweg Zuid 57 |
Postcode | 5683 PW |
Plaats | Best |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)73 - 8884422 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.fabrieksnieuw.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Sublieme Opel Astra GTC OPC NÃ 1/4 rburgring Edition met slechts 9.300 km! Dit betreft nummer 159 van de in totaal 835 stuks. Opel bouwde er slechts 835 omdat de tijd die Opel met de Astra OPC vestigde 8:35 min was. Het klasse record en deze versie is daar een eerbetoon aan. Al sinds de jaren 60 test Opel haar modellen op de NÃ 1/4 rburgring, door kenners ook wel het zwaarste circuit ter wereld genoemd. Deze speciale editie is het enige OPC model dat in de keur Casablanca White geleverd is. Daarnaast is deze speciale uitvoering te herkennen aan de finishvlag en de koolstofvezel look buitenspiegels. Om ook op het circuit zijn mannetje te staan is het onderstel grondig aangepast. Deze Astra maakt gebruik van het IDS+ 2 onderstel en is ligt daarmee extreem goed op de weg. De 240 pk motor brult het uit van genot en is zeer gewillig. Deze Astra maakt zijn naam meer dan waar!
Auto wordt afgeleverd met nieuwe olie, accu en APK.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Opel Astra Electric | Laagdrempelige revolutie
Jarenlang was de Astra het verkoopsucces van Opel. Echter, de laatste jaren staat de Astra niet meer in de hoogste regionen van de verkooplijsten. De best verkochte auto's zijn namelijk allemaal elektrisch. Daarom introduceert Opel nu de Astra Electric. Zal deze elektrisch aangedreven variant van de Astra de revolutie brengen waar het merk op wacht?
De Opel Astra Electric is een elektrische auto in de verpakking van een conventionele auto. Ook de bediening is vertrouwd, terwijl de rijeigenschappen superieur zijn.
Plus
- bijzonder stil en soepel
- grote actieradius, snel laden
- ruim en doordacht interieur
Min
- rijden met 1 pedaal niet mogelijk
- passeerhulp kan ander verkeer verwarren
Conclusie
Zal de Astra met de komst van de "Electric" wederom een verkoopsucces worden? Aan de techniek zal het niet liggen. De Astra maakt gebruik van de nieuwste elektrische aandrijflijn van moederbedrijf Stellantis. Daarom is de Astra Electric snel, stil, soepel en zuinig. De actieradius is ongeveer even groot als die van een auto met benzinemotor.
Bovendien weet Opel zich goed te onderscheiden van het bestaande aanbod. De directe concurrenten schreeuwen allemaal uit dat het elektrische auto's en wereldverbeteraars zijn. De Astra Electric ziet er juist hetzelfde uit als de varianten met verbrandingsmotor, biedt bovendien dezelfde ruimte en dezelfde bediening. Juist omdat de Astra ook leverbaar is met benzinemotor is het verschil tussen de diverse varianten ook het duidelijkst. Van alle elektrische auto's in het middensegment biedt de Astra de grootste sprong vooruit, terwijl de drempel tot elektrisch rijden juist het laagste is.