![](/img/icon-zoom-nederlandmobiel.png)
Bouwjaar | 28-08-2008 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 154.582 km
![]() |
Deuren | 5 |
Kenteken | 60-GSN-1 Verzekeren |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 85 kW (116 pk) |
€ 3.944,-
Algemeen
Bouwjaar | 28-08-2008 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 154.582 km
![]() |
Deuren | 5 |
Kenteken | 60-GSN-1 Verzekeren |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 85 kW (116 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf Arno van Bergen B.V. |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Lionstraat 11 |
Postcode | 5831 AL |
Plaats | Boxmeer |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)485 - 209002 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autobedrijfvanbergen.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden
meld een fout
Opel Astra 1.6 Temptation, airco, cruisecontrol, trekhaak.
- Kenteken: 60-GSN-1
- Merk: Opel
- Model: Astra
- APK tot: 28-08-2025
- Tellerstand: 154582 KM
- Carrosserievorm: Hatchback
- Aantal deuren: 5
- Brandstofsoort: Benzine
- Bouwjaar: 2008
- Transmissie: Handgeschakeld
- Kleur: blauw Metallic
- Bekleding: Stof
- Kleur interieur: antraciet
- Motorinhoud: 1598 cc
- Aantal cilinders: 4
- Motorcode: Z16XER
- Vermogen: 85 kW / 116pk
- Ledig gewicht: 1170 kg
- Max. trekgewicht: 1200 kg
- Aantal zitplaatsen: 5
- Verbruik: 6.5 l/100 km
- BTW/Marge: Marge, de BTW is niet aftrekbaar
- Hoogte: 1460 cm
- Aantal sleutels: 2
- Onderhoudshistorie aanwezig: Ja
- Motorrijtuigenbelasting: € 164 - 179 per kwartaal
- Emissieklasse: Euro 4
Bijzondere opties & accessoires
- Airco
- Cruise control
- Trekhaak
Comfort
- Boordcomputer
- Cruise control
Exterieur
- Buitenspiegels elektrisch verstel- en verwarmbaar
- Centrale vergrendeling met afstandsbediening
- Lichtmetalen velgen 16"
- Metaalkleur
- Mistlampen voor
- Trekhaak
Infotainment
- Multimedia-voorbereiding
- Radio-CD/MP3 speler
- Stuurwiel multifunctioneel
Interieur
- Achterbank in delen neerklapbaar
- Airco
- Bestuurdersstoel in hoogte verstelbaar
- Elektrische ramen voor
- Hoofdsteunen achter
- Hoofdsteunen anti-whiplash
- Lendesteunen (verstelbaar)
- Stuur verstelbaar
- Stuurbekrachtiging
Overige
- Bestuurdersairbag
- Hoofd airbag(s) achter
- Hoofd airbag(s) voor
- Passagiersairbag
- Zij airbag(s) voor
Veiligheid
- Alarm klasse 1(startblokkering)
Dynamische styling, zorgvuldig afgewerkt met fraaie materialen en ontworpen met oog voor detail. De Opel Astra is van binnen en van buiten een toonbeeld van Duits design. Deze auto uit 2008 heeft 154582 kilometer op de teller staan. De aandrijving van deze Opel wordt verzorgd door een viercilinder benzinemotor en een handgeschakelde versnellingsbak. Bij de uitrusting van deze Opel horen onder meer 16 inch lichtmetalen velgen, in delen neerklapbare achterbank, elektrisch verstelde en verwarmde buitenspiegels, verstelbare lendensteunen, elektrisch bedienbare ramen voor en metallic lak.
Terwijl u uw ogen op de weg houdt, kunnen de functies van het audiosysteem bediend worden via het stuurwiel. Cruise control verlaagt de brandstofkosten en verhoogt het rijcomfort. Vanzelfsprekend is deze auto ook van airconditioning voorzien. Met centrale deurvergrendeling met afstandsbediening, boordcomputer en verstelbaar stuur is deze Opel helemaal compleet.
App of bel voor een afspraak 0485-209002
Wij zijn een Autobedrijf dat reeds ruim 50 jaar BOVAG lid is. Na 30 jaar SEAT dealer te zijn geweest, richten we ons nu alleen nog op het verkopen van dealer kwaliteit occasions. Dit zijn allemaal auto 's die nieuw in Nederland zijn geleverd, in prima technische en optische staat zijn, en voorzien van een aantoonbare gegarandeerde km-stand (NAP).
De genoemde prijs is inclusief rijklaarmaakkosten. Deze netto rijklaarprijs is inclusief tenaamstel
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Opel Astra Electric | Laagdrempelige revolutie
Jarenlang was de Astra het verkoopsucces van Opel. Echter, de laatste jaren staat de Astra niet meer in de hoogste regionen van de verkooplijsten. De best verkochte auto's zijn namelijk allemaal elektrisch. Daarom introduceert Opel nu de Astra Electric. Zal deze elektrisch aangedreven variant van de Astra de revolutie brengen waar het merk op wacht?
![Autotest | Opel Astra Electric Laagdrempelige revolutie](https://images.nederlandmobiel.nl/auto/review/10247/opel-astra-electric-gs.jpg)
De Opel Astra Electric is een elektrische auto in de verpakking van een conventionele auto. Ook de bediening is vertrouwd, terwijl de rijeigenschappen superieur zijn.
Plus
- bijzonder stil en soepel
- grote actieradius, snel laden
- ruim en doordacht interieur
Min
- rijden met 1 pedaal niet mogelijk
- passeerhulp kan ander verkeer verwarren
Conclusie
Zal de Astra met de komst van de "Electric" wederom een verkoopsucces worden? Aan de techniek zal het niet liggen. De Astra maakt gebruik van de nieuwste elektrische aandrijflijn van moederbedrijf Stellantis. Daarom is de Astra Electric snel, stil, soepel en zuinig. De actieradius is ongeveer even groot als die van een auto met benzinemotor.
Bovendien weet Opel zich goed te onderscheiden van het bestaande aanbod. De directe concurrenten schreeuwen allemaal uit dat het elektrische auto's en wereldverbeteraars zijn. De Astra Electric ziet er juist hetzelfde uit als de varianten met verbrandingsmotor, biedt bovendien dezelfde ruimte en dezelfde bediening. Juist omdat de Astra ook leverbaar is met benzinemotor is het verschil tussen de diverse varianten ook het duidelijkst. Van alle elektrische auto's in het middensegment biedt de Astra de grootste sprong vooruit, terwijl de drempel tot elektrisch rijden juist het laagste is.