![](/img/icon-zoom-nederlandmobiel.png)
Bouwjaar | 10-09-2010 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 268.692 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | RG-712-X Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.364 cc |
Vermogen | 103 kW (140 pk) |
€ 2.940,-
Algemeen
Bouwjaar | 10-09-2010 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 268.692 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | RG-712-X Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.364 cc |
Vermogen | 103 kW (140 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Fens Occasion Center Dongen |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Lage Ham 106 |
Postcode | 5102 AE |
Plaats | Dongen |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 26850666 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.focd.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden
meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: jan. 2009 - jul. 2014
Modelcode: J
Technische informatie
Koppel: 200 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 56 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 9,9 s
Topsnelheid: 202 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 495 x 181 x 151 cm
Wielbasis: 269 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.293 kg
Laadvermogen: 647 kg
GVW: 1.940 kg
Max. trekgewicht: 1.400 kg (ongeremd 680 kg)
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 138 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,9 l/100km (1 op 16,9)
Brandstofverbruik in de stad: 7,9 l/100km (1 op 12,7)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,7 l/100km (1 op 21,3)
Historie
Aantal eigenaren: 3
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 190 - € 207 per kwartaal
KM stand bij benadering! Km teller klopt niet. de auto heeft ongeveer 68.000km MEER gelopen dan de teller aangeeft. zie foto.CERTIFICAAT NAP AANWEZIG!
U ziet het al aan de buitenkant en u voelt het zodra u de krachtige motor start, deze sportieve Opel Astra is gemaakt om prestaties te leveren. We hebben het hier over een auto uit 2010, hij heeft 268692 kilometer gelopen. Met zijn benzinemotor en handgeschakelde zesversnellingsbak is dit een prima auto voor nog vele kilometers. De verwarmbare voorstoelen zijn een weldaad voor rug en schouders. Uitstekende zitsteun en een strakke look? Daar zorgen de sportstoelen voor! Tot de voorzieningen van deze auto behoren 18 inch lichtmetalen velgen, sportonderstel, elektrisch verstelde en verwarmde buitenspiegels, verstelbare lendensteunen, elektrisch bedienbare ramen voor en snelheidsafhankelijke stuurbekrachtiging.
De bediening van het audiosysteem gebeurt met knoppen op het stuur. Met de hulp van de parkeersensoren kost inparkeren en uitparkeren u geen enkele moeite. Om de veiligheid onderweg te verhogen, heeft deze Opel zowel een automatisch inschakelbare verlichting als een regensensor aan boord, zodat hij zelf de verlichting en de ruitenwissers kan inschakelen. Op een rustige weg komt de cruise control helemaal tot z'n recht. In de zomer zorgt de airconditioning voor verkoeling. In het voorjaar en najaar voorkomt het systeem beslagen ramen. Ook is de Opel uitgerust met: sportstuurwiel, automatisch dimmende binnenspiegel, boordcomputer en lederen versnellingspook.
Zoals u mag verwachten van deze Opel Astra is hij uitgerust met een reeks aan actieve veiligheidssystemen. Soepel wegrijden op een helling is eenvoudig met de hulp van hill hold control.
Als u wilt, kunt u een proefrit maken met deze Opel Astra. Bel of mail ons nu voor een afspraak.
= Bedrijfsinformatie =
NEEM VOOR U WILT KOMEN KIJKEN NAAR EEN AUTO TELEFONISCH CONTACT MET ONS OP 0162-313775 (optie 2) U BENT VAN HARTE WELKOM VOOR PROEFRIT!
Overige informatie: Inruil, financiering, garantie of nieuwe apk zijn bespreekbaar. Inruil van uw auto, bus, bestelwagen,vrachtwagen , camper, caravan,
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Opel Astra Electric | Laagdrempelige revolutie
Jarenlang was de Astra het verkoopsucces van Opel. Echter, de laatste jaren staat de Astra niet meer in de hoogste regionen van de verkooplijsten. De best verkochte auto's zijn namelijk allemaal elektrisch. Daarom introduceert Opel nu de Astra Electric. Zal deze elektrisch aangedreven variant van de Astra de revolutie brengen waar het merk op wacht?
![Autotest | Opel Astra Electric Laagdrempelige revolutie](https://images.nederlandmobiel.nl/auto/review/10247/opel-astra-electric-gs.jpg)
De Opel Astra Electric is een elektrische auto in de verpakking van een conventionele auto. Ook de bediening is vertrouwd, terwijl de rijeigenschappen superieur zijn.
Plus
- bijzonder stil en soepel
- grote actieradius, snel laden
- ruim en doordacht interieur
Min
- rijden met 1 pedaal niet mogelijk
- passeerhulp kan ander verkeer verwarren
Conclusie
Zal de Astra met de komst van de "Electric" wederom een verkoopsucces worden? Aan de techniek zal het niet liggen. De Astra maakt gebruik van de nieuwste elektrische aandrijflijn van moederbedrijf Stellantis. Daarom is de Astra Electric snel, stil, soepel en zuinig. De actieradius is ongeveer even groot als die van een auto met benzinemotor.
Bovendien weet Opel zich goed te onderscheiden van het bestaande aanbod. De directe concurrenten schreeuwen allemaal uit dat het elektrische auto's en wereldverbeteraars zijn. De Astra Electric ziet er juist hetzelfde uit als de varianten met verbrandingsmotor, biedt bovendien dezelfde ruimte en dezelfde bediening. Juist omdat de Astra ook leverbaar is met benzinemotor is het verschil tussen de diverse varianten ook het duidelijkst. Van alle elektrische auto's in het middensegment biedt de Astra de grootste sprong vooruit, terwijl de drempel tot elektrisch rijden juist het laagste is.