Bouwjaar | 22-10-2007 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 243.729 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 78-XV-ZF Verzekeren |
Kleur | Beige Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 2.405 cc |
Vermogen | 103 kW (140 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 22-10-2007 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 243.729 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 78-XV-ZF Verzekeren |
Kleur | Beige Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 2.405 cc |
Vermogen | 103 kW (140 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf Sips |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Van Ghertstraat 10 |
Postcode | 5121 HZ |
Plaats | Rijen |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 57537131 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Bandenmaat: 235/60 R17
Acceleratie (0-100): 11,9 s
Topsnelheid: 175 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 458 x 185 x 170 cm
Wielbasis: 271 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.705 kg
Laadvermogen: 567 kg
GVW: 2.272 kg
Max. trekgewicht: 1.500 kg (ongeremd 750 kg)
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 229 g/km
Energielabel: E
Emissieklasse: Euro 4
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 9,6 l/100km (1 op 10,4)
Brandstofverbruik in de stad: 13,3 l/100km (1 op 7,5)
Brandstofverbruik op de snelweg: 7,3 l/100km (1 op 13,7)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 293 - € 320 per kwartaal
Opel Antara 2.4-16V Enjoy, bouwjaar 2007, kleur beige, cruise control, climate control, elektrische ramen zowel voor als achter, elektrische buitenspiegels, radio/cd speler origineel van de Opel dealer, dubbele airbag en zij airbag, in hoogte verstelbare bestuurdersstoel, centrale vergrendeling, stuurbekrachtiging, trekhaak, licht metalen velgen, onderhoudsboekje aanwezig, heeft slechts 243.729 km gelopen,
= Bedrijfsinformatie =
Gelieve telefonisch contact opnemen alvorens u langs komt. Wij zijn weleens onderweg om occasions op te halen, daardoor zijn wij binnen onze openingstijden niet altijd aanwezig. Inruil is zeker mogelijk bij ons, als u langs komt en u neemt de auto mee kunnen wij ter plaatse de auto taxeren en vrijwaren. U kunt ons altijd bereiken onder het nummer 0657537131.
Met vriendelijke groet,
Autobedrijf Sips
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Opel Antara | Vehiculum Opelanis novum
De Opel Antara leeft in de stad, maar is ook gespot in de vrije natuur. De Antara meet 4 meter 58 en kan snelheden tot meer dan 200 kilometer per uur bereiken. Kloppend hart van de Antara is een benzine- of dieselmotor met een vermogen van maximaal 227 paardenkrachten. De eerste waarneming van de Antara in het wild vond plaats in Griekenland, waarvan uitgebreid verslag.
De Opel Antara is een veelbelovende SUV die volop ruimte, comfort en moderne techniek biedt. Voelt echter zwaarlijvig en wordt geplaagd door een hoog verbruik en matige betrouwbaarheid.
Plus
- 2.0 CDTI presteert, stuurt en remt prima
- slimme FlexFix en FlexOrganizer
- geslaagde mengvorm stationcar en terreinauto
Min
- 3.2 V6 versie presteert, stuurt en remt matig
- geen 6, maar 5 versnellingen
- forse prijs
Conclusie
De ontdekkingsreis naar de Griekse achterlanden heeft interessante nieuwe feiten opgeleverd. De nieuwste Opel verenigt de genen van een stationcar en een terreinauto in één voertuig en draagt de naam Antara.
Van de stationcar heeft de Antara het comfort en de moderne techniek. In de vierwielaandrijving, de enorme binnenruimte en het avontuurlijke karakter is het DNA van de terreinauto terug te vinden. De combinatie is aantrekkelijk voor een grote groep kopers, maar maakt de Antara niet significant beter dan de talloze SUV soortgenoten.
Deze nieuwste creatie van de samenwerkende Duitse en Koreaanse fabrikanten leeft van benzine of diesel. De 3.2 V6 benzinevariant is echter zwaarlijvig en dat komt de rijeigenschappen niet ten goede. De 2.0 CDTI diesel rijdt beduidend beter en is bovendien voordeliger. Zelf op expeditie gaan is niet nodig: begin 2007 is de Antara te vinden bij iedere Opel-dealer.