vorige 1 van 8 volgende

Opel Antara 2.4-16V Enjoy Eerste eigenaar

€ 2.699,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 07-09-2007
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 184.701 km
Deuren 5
Kenteken 07-XS-GG Verzekeren
Kleur Beige Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 2.405 cc
Vermogen 103 kW (140 pk)

Opel Antara 2.4-16V Enjoy Eerste eigenaar


€ 2.699,-

Algemeen

Bouwjaar 07-09-2007
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 184.701 km
Deuren 5
Kenteken 07-XS-GG Verzekeren
Kleur Beige Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 2.405 cc
Vermogen 103 kW (140 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Paul Auto's
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Gooikensdam 44
Postcode 4905 BN
Plaats Oosterhout Nb
Provincie Noord Brabant
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 45445550 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.paulautos.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • 4x4 uitvoering
  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • automatic climate control
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • dakrail
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • mistlampen (voor)
  • radio/cd speler
  • startonderbreker
  • stoelverwarming

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV

Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Bandenmaat: 235/60 R17
Acceleratie (0-100): 11,9 s
Topsnelheid: 175 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 458 x 185 x 170 cm
Wielbasis: 271 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.705 kg
Laadvermogen: 567 kg
GVW: 2.272 kg
Max. trekgewicht: 1.500 kg (ongeremd 750 kg)

Interieur
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 229 g/km
Energielabel: E
Emissieklasse: Euro 4

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 9,6 l/100km (1 op 10,4)
Brandstofverbruik in de stad: 13,3 l/100km (1 op 7,5)
Brandstofverbruik op de snelweg: 7,3 l/100km (1 op 13,7)

Staat
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 263 - € 298 per kwartaal

Met een auto als deze Opel Antara komt u absoluut goed voor de dag. De aandrijving van deze Opel wordt verzorgd door een viercilinder motor en een handgeschakelde vijfversnellingsbak. In de verwarmbare voorstoelen zitten is elke keer een welkom gevoel. Ook 17 inch lichtmetalen velgen, aluminium dakrailing, elektrisch bedienbare en verwarmde buitenspiegels en elektrisch bedienbare ramen voor zijn aan boord.

U verwacht natuurlijk automatische airconditioning in deze auto, en die is er dan ook. Natuurlijk behoren centrale deurvergrendeling met afstandsbediening en verstelbaar stuur ook tot de uitrusting van deze complete auto.

U bent van harte welkom om deze auto te komen bekijken, neemt u snel contact met ons op?
Motor is oke en auto rijd gewoon.

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Opel Antara | Vehiculum Opelanis novum

De Opel Antara leeft in de stad, maar is ook gespot in de vrije natuur. De Antara meet 4 meter 58 en kan snelheden tot meer dan 200 kilometer per uur bereiken. Kloppend hart van de Antara is een benzine- of dieselmotor met een vermogen van maximaal 227 paardenkrachten. De eerste waarneming van de Antara in het wild vond plaats in Griekenland, waarvan uitgebreid verslag.

Autotest | Opel Antara Vehiculum Opelanis novum

De Opel Antara is een veelbelovende SUV die volop ruimte, comfort en moderne techniek biedt. Voelt echter zwaarlijvig en wordt geplaagd door een hoog verbruik en matige betrouwbaarheid.

Plus

  • 2.0 CDTI presteert, stuurt en remt prima
  • slimme FlexFix en FlexOrganizer
  • geslaagde mengvorm stationcar en terreinauto

Min

  • 3.2 V6 versie presteert, stuurt en remt matig
  • geen 6, maar 5 versnellingen
  • forse prijs

Conclusie

De ontdekkingsreis naar de Griekse achterlanden heeft interessante nieuwe feiten opgeleverd. De nieuwste Opel verenigt de genen van een stationcar en een terreinauto in één voertuig en draagt de naam Antara.

Van de stationcar heeft de Antara het comfort en de moderne techniek. In de vierwielaandrijving, de enorme binnenruimte en het avontuurlijke karakter is het DNA van de terreinauto terug te vinden. De combinatie is aantrekkelijk voor een grote groep kopers, maar maakt de Antara niet significant beter dan de talloze SUV soortgenoten.

Deze nieuwste creatie van de samenwerkende Duitse en Koreaanse fabrikanten leeft van benzine of diesel. De 3.2 V6 benzinevariant is echter zwaarlijvig en dat komt de rijeigenschappen niet ten goede. De 2.0 CDTI diesel rijdt beduidend beter en is bovendien voordeliger. Zelf op expeditie gaan is niet nodig: begin 2007 is de Antara te vinden bij iedere Opel-dealer.

Deel deze advertentie