Bouwjaar | 09-02-2009 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 158.033 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 89-HRX-2 Verzekeren |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.242 cc |
Vermogen | 63 kW (86 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 09-02-2009 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 158.033 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 89-HRX-2 Verzekeren |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.242 cc |
Vermogen | 63 kW (86 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | MVL Auto's |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Tinus v.d. Sijdestraat 4A |
Postcode | 5161 CD |
Plaats | Sprang Capelle |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 53475321 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.mvlautos.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 12,3 s
Topsnelheid: 175 km/u
Maten
Wielbasis: 236 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 965 kg
Laadvermogen: 520 kg
GVW: 1.485 kg
Max. trekgewicht: 200 kg (ongeremd 200 kg)
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 131 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 4
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,5 l/100km (1 op 18,2)
Brandstofverbruik in de stad: 6,9 l/100km (1 op 14,5)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,7 l/100km (1 op 21,3)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 113 - € 123 per kwartaal
= Bedrijfsinformatie =
* Dit is een internet meeneemprijs!!
* Wij berekenen GEEN afleveringskosten.
* Inruil is mogelijk. (auto, motor, camper, caravan)
* Kom gerust langs voor een geheel vrijblijvende bezichtiging en/of proefrit.
* Nieuwe APK in overleg.
* Wij kunnen de tenaamstelling van uw nieuwe occasion verzorgen.
* GARANTIE IN OVERLEG.
* BOVAG-Pakket (895,00 EURO)
* 12 maanden Bovag-garantie.
* Auto wordt afgeleverd inclusief minimaal 1 jaar APK.
* Auto wordt afgeleverd inclusief onderhoudsbeurt.
* Reiniging interieur en exterieur.
* Min. 15 liter brandstof bij aflevering.
* WIJ BEREKENEN GEEN AFLEVERINGSKOSTEN !!
Onze advertenties zijn met de grootst mogelijke zorg samengesteld om de informatie over de auto zo volledig en actueel mogelijk weer te geven, hier kunnen echter geen rechten aan worden ontleend.
De vermelde verkoopprijs is inclusief afleverpakket Basis rijklaar.
Spelfouten en overige fouten in de advertentie voorbehouden.
BEL ALTIJD EVEN VOOR EEN AFSPRAAK ! 0653475321
openingstijden:
Maandag 10:00 - 17:00
Dinsdag 10:00 - 17:00
Woensdag 10:00 - 17:00
Donderdag 10:00 - 17:00
Vrijdag 10:00 - 17:00
Zaterdag 10:00 - 14:00
Zondag Gesloten
heeft u interesse in een van onze auto's. Bel altijd even voor een afspraak naar 0653475321
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Opel Agila | Ruimte voor plezier
Dit is 'm dan: de nieuwe Opel Agila. Een auto om vrolijk van te worden! Opels mini MPV is niet alleen ruimer geworden, maar is vooral een stuk leuker geworden. De auto is vorm gegeven volgens dezelfde "designtaal" als de Corsa en heeft daarmee een sportieve en sympathieke uitstraling. Bovendien belooft Opel dat de rijeigenschappen sterk zijn verbeterd. Kortom: tijd voor een test van de nieuwe Opel Agila.
De nieuwe Opel Agila is dankzij een flinke groeistuip minstens zo ruim als de voorganger, maar rijdt beduidend beter. De auto is stabieler, stiller en volwassener geworden.
Plus
- vlotte, zuinige motoren
- heel veel ruimte
- geslaagde vormgeving
Min
- blikkerig geluid bij sluiten portieren
- geen FlexFix fietsdrager leverbaar
Conclusie
Een wereld van verschil! De vorige Agila was een slim ruimterwondertje waarbij praktische mogelijkheden voorop stonden. Het uiterlijk en de rijkwaliteiten kwamen op de tweede plaats. Nu zijn de rollen omgedraaid.
De nieuwe Agila is dankzij een flinke groeistuip minstens zo ruim als de voorganger, maar rijdt beduidend beter. De auto is stabieler, stiller en volwassener geworden. De nieuwe motoren presteren voldoende, zijn stil en vooral zeer zuinig. Wat blijft is een uiterst doordachte, handelbare ruimteauto die een glimlach op het gezicht van iedere bestuurder tovert!