Bouwjaar | 29-10-2008 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 96.579 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 22-HDR-8 Verzekeren |
Kleur | Rood Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.242 cc |
Vermogen | 63 kW (86 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 29-10-2008 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 96.579 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 22-HDR-8 Verzekeren |
Kleur | Rood Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.242 cc |
Vermogen | 63 kW (86 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Peba cars |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Koolakkers 3 |
Postcode | 5563 AV |
Plaats | Westerhoven |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 15686869 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.pebacars.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 185/60 R15
Acceleratie (0-100): 12,3 s
Topsnelheid: 175 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 374 x 168 x 159 cm
Wielbasis: 236 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 965 kg
Laadvermogen: 520 kg
GVW: 1.485 kg
Max. trekgewicht: 200 kg (ongeremd 200 kg)
Interieur
Interieur: Donkergrijs, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 131 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 4
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,5 l/100km (1 op 18,2)
Brandstofverbruik in de stad: 6,9 l/100km (1 op 14,5)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,7 l/100km (1 op 21,3)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Schade: schadevrij
Aantal sleutels: 2 (1 handzender)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 113 - € 123 per kwartaal
= Bedrijfsinformatie =
Altijd meer dan 80 leuke occasions op voorraad. Kijk op www.pebacars.nl of kom snel een keer langs!
Wij hanteren all in prijzen, u betaald dus bij ons geen rijklaar maak kosten en/of afleverkosten.
Al meer dan 25 jaar ervaring, zakelijk en particulier.
In al deze jaren hebben wij een breed netwerk opgebouwd waarmee we u gegarandeerd kunnen helpen aan de occasion waar u naar op zoek bent.
Peba Cars besteedt de uiterste zorg aan de betrouwbaarheid, nauwkeurigheid en actualiteit van de gegevens. Hoewel de informatie permanent zo accuraat mogelijk wordt weergegeven zijn wijzigingen te allen tijde voorbehouden. Aan de inhoud van deze advertentie kan derhalve op geen enkele wijze rechten worden ontleend. Twijfelt u aan de aanwezigheid van een optie? Neem dan voor de zekerheid contact op met 1 van onze verkoopadviseur.
Graag tot ziens groetjes team Peba cars!
Financiering:
Wilt u uw droom auto volledig of gedeeltelijk financieren?
Vraag uw verkoopadviseur om mogelijkheden te bespreken.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Opel Agila | Ruimte voor plezier
Dit is 'm dan: de nieuwe Opel Agila. Een auto om vrolijk van te worden! Opels mini MPV is niet alleen ruimer geworden, maar is vooral een stuk leuker geworden. De auto is vorm gegeven volgens dezelfde "designtaal" als de Corsa en heeft daarmee een sportieve en sympathieke uitstraling. Bovendien belooft Opel dat de rijeigenschappen sterk zijn verbeterd. Kortom: tijd voor een test van de nieuwe Opel Agila.
De nieuwe Opel Agila is dankzij een flinke groeistuip minstens zo ruim als de voorganger, maar rijdt beduidend beter. De auto is stabieler, stiller en volwassener geworden.
Plus
- vlotte, zuinige motoren
- heel veel ruimte
- geslaagde vormgeving
Min
- blikkerig geluid bij sluiten portieren
- geen FlexFix fietsdrager leverbaar
Conclusie
Een wereld van verschil! De vorige Agila was een slim ruimterwondertje waarbij praktische mogelijkheden voorop stonden. Het uiterlijk en de rijkwaliteiten kwamen op de tweede plaats. Nu zijn de rollen omgedraaid.
De nieuwe Agila is dankzij een flinke groeistuip minstens zo ruim als de voorganger, maar rijdt beduidend beter. De auto is stabieler, stiller en volwassener geworden. De nieuwe motoren presteren voldoende, zijn stil en vooral zeer zuinig. Wat blijft is een uiterst doordachte, handelbare ruimteauto die een glimlach op het gezicht van iedere bestuurder tovert!