![](/img/icon-zoom-nederlandmobiel.png)
Bouwjaar | 14-08-2008 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 162.218 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 2-XTG-52 Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 996 cc |
Vermogen | 48 kW (65 pk) |
€ 2.477,-
Algemeen
Bouwjaar | 14-08-2008 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 162.218 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 2-XTG-52 Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 996 cc |
Vermogen | 48 kW (65 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Carflex Dongen |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | De Schacht 1A |
Postcode | 5107 RD |
Plaats | Dongen |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 25275677 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
e-mail sturen |
Bijzonderheden
meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: 2008 - 2015
Modelcode: Agila-B
Technische informatie
Koppel: 90 Nm
Aantal cilinders: 3
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 14,7 s
Topsnelheid: 160 km/u
Maten
Lengte: 374 cm
Wielbasis: 236 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 950 kg
Laadvermogen: 535 kg
GVW: 1.485 kg
Interieur
Bekleding: Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 120 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 4
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5 l/100km (1 op 20,0)
Brandstofverbruik in de stad: 5,9 l/100km (1 op 16,9)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,4 l/100km (1 op 22,7)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 88 - € 95 per kwartaal
Wij zijn enkel open met telefonisch afspraak.
Wij zijn 7 dagen per week open ook in de avond en zondagen zijn wij open op afspraak.
Bij interesse graag liever bellen of WhatsAppen, Marktplaats berichten wordt zelden beantwoordt.
Bij ons:
- Geen afleverkosten
- Gratis tenaamstellen op locatie
- Minimaal 6 mnd of nieuwe apk bij aflevering
- Alle inruil mogelijk tegen handelsprijs
Alle moeite is genomen om de informatie op deze advertentie zo
accuraat en actueel mogelijk weer te geven. Fouten zijn echter nooit
uit te sluiten. Vertrouw daarom niet alleen op deze informatie, maar
controleer bij aankoop de zaken die uw beslissing zouden kunnen
beïnvloeden.
Carflex Dongen
De Schacht 1 A
5107RD DONGEN
(Naast "Van Biezen Autotechniek")
Tel: 0625275677
E-mail: carflexdongen@hotmail.com
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Opel Agila | Ruimte voor plezier
Dit is 'm dan: de nieuwe Opel Agila. Een auto om vrolijk van te worden! Opels mini MPV is niet alleen ruimer geworden, maar is vooral een stuk leuker geworden. De auto is vorm gegeven volgens dezelfde "designtaal" als de Corsa en heeft daarmee een sportieve en sympathieke uitstraling. Bovendien belooft Opel dat de rijeigenschappen sterk zijn verbeterd. Kortom: tijd voor een test van de nieuwe Opel Agila.
![Autotest | Opel Agila Ruimte voor plezier](https://images.nederlandmobiel.nl/auto/review/322/opel-agila.jpg)
De nieuwe Opel Agila is dankzij een flinke groeistuip minstens zo ruim als de voorganger, maar rijdt beduidend beter. De auto is stabieler, stiller en volwassener geworden.
Plus
- vlotte, zuinige motoren
- heel veel ruimte
- geslaagde vormgeving
Min
- blikkerig geluid bij sluiten portieren
- geen FlexFix fietsdrager leverbaar
Conclusie
Een wereld van verschil! De vorige Agila was een slim ruimterwondertje waarbij praktische mogelijkheden voorop stonden. Het uiterlijk en de rijkwaliteiten kwamen op de tweede plaats. Nu zijn de rollen omgedraaid.
De nieuwe Agila is dankzij een flinke groeistuip minstens zo ruim als de voorganger, maar rijdt beduidend beter. De auto is stabieler, stiller en volwassener geworden. De nieuwe motoren presteren voldoende, zijn stil en vooral zeer zuinig. Wat blijft is een uiterst doordachte, handelbare ruimteauto die een glimlach op het gezicht van iedere bestuurder tovert!