Bouwjaar | 12-01-2012 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 142.562 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 89-TFS-3 Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 996 cc |
Vermogen | 50 kW (68 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 12-01-2012 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 142.562 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 89-TFS-3 Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 996 cc |
Vermogen | 50 kW (68 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | C.A. de Bruyn Verk. v. Auto's |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Geulweg 37 |
Postcode | 4695 RE |
Plaats | Sint Maartensdijk |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)168 - 464561 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autodebruyn.nl/ |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 3
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 165/70 R14
Acceleratie (0-100): 14,7 s
Topsnelheid: 160 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 374 x 168 x 159 cm
Wielbasis: 236 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 950 kg
Laadvermogen: 535 kg
GVW: 1.485 kg
Interieur
Bekleding: Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 109 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 4,8 l/100km (1 op 20,8)
Brandstofverbruik in de stad: 5,6 l/100km (1 op 17,9)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,3 l/100km (1 op 23,3)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
APK: Nieuwe APK bij aflevering
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 88 - € 95 per kwartaal
zeer nette Opel, i.z.g.st. div opties zie lijst ,inruil/fin /mogelijk .voor meer info kijk op onze site autodebruyn.nl . of bel even.
= Bedrijfsinformatie =
Autobedrijf C.A. de Bruyn is een gerenommeerd Autobedrijf dat sinds 1988 gespecialiseerd is in de verkoop en het onderhoud van jong gebruikte occasions met weinig kilometers, schadevrij en meestal van de eerste eigenaar. Al onze auto's hebben het NAP label ( Nationale Auto Pas ), dat wil zeggen dat al onze auto's de juiste kilometerstanden hebben. De geadverteerde prijzen zijn prijzen met een nieuwe APK (als dit van toepassing is) Wilt u een beurt, garantie of extra werkzaamheden bij de aankoop? Dan hebben wij Afleveringspaketten met een zeer aantrekkelijk tarief. Zie onze site, "Afleverpakket" Mocht u besluiten om tot aanschaf van een onze occasions over te gaan, dan kunt u ook na de garantieperiode terecht in onze werkplaats voor onderhoud, schade, reparatie of APK keuring. Na afspraak is er ook altijd een leenauto ter beschikking om uw ongemak tot het minimum te beperken. Kortom Uw auto is bij Autobedrijf C.A. de Bruyn altijd in goede handen! Inruil, Financiering mogelijk al vanaf €50,- per maand, Vraag ons naar de voorwaarden !! Voor meer informatie kunt u mailen naar: cadebruyn1@gmail.com
DE GETOONDE AFBEELDINGEN KUNNEN AFWIJKEN VAN DE WERKELIJKHEID, WIJZIGINGEN EN TYPFOUTEN VOORBEHOUDEN.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Opel Agila | Ruimte voor plezier
Dit is 'm dan: de nieuwe Opel Agila. Een auto om vrolijk van te worden! Opels mini MPV is niet alleen ruimer geworden, maar is vooral een stuk leuker geworden. De auto is vorm gegeven volgens dezelfde "designtaal" als de Corsa en heeft daarmee een sportieve en sympathieke uitstraling. Bovendien belooft Opel dat de rijeigenschappen sterk zijn verbeterd. Kortom: tijd voor een test van de nieuwe Opel Agila.
De nieuwe Opel Agila is dankzij een flinke groeistuip minstens zo ruim als de voorganger, maar rijdt beduidend beter. De auto is stabieler, stiller en volwassener geworden.
Plus
- vlotte, zuinige motoren
- heel veel ruimte
- geslaagde vormgeving
Min
- blikkerig geluid bij sluiten portieren
- geen FlexFix fietsdrager leverbaar
Conclusie
Een wereld van verschil! De vorige Agila was een slim ruimterwondertje waarbij praktische mogelijkheden voorop stonden. Het uiterlijk en de rijkwaliteiten kwamen op de tweede plaats. Nu zijn de rollen omgedraaid.
De nieuwe Agila is dankzij een flinke groeistuip minstens zo ruim als de voorganger, maar rijdt beduidend beter. De auto is stabieler, stiller en volwassener geworden. De nieuwe motoren presteren voldoende, zijn stil en vooral zeer zuinig. Wat blijft is een uiterst doordachte, handelbare ruimteauto die een glimlach op het gezicht van iedere bestuurder tovert!