Bouwjaar | 25-03-2017 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 31.498 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | NP-707-N Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.618 cc |
Vermogen | 121 kW (165 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 25-03-2017 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 31.498 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | NP-707-N Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.618 cc |
Vermogen | 121 kW (165 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Multi Auto |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Zilverlinde 6 |
Postcode | 5711 CD |
Plaats | Someren |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)493 - 698535 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.multiauto.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: jun. 2015 - aug. 2017
Technische informatie
Koppel: 240 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 60 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 9,7 s
Topsnelheid: 200 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 464 x 183 x 171 cm
Wielbasis: 270 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.485 kg
Laadvermogen: 565 kg
GVW: 2.050 kg
Max. trekgewicht: 1.800 kg (ongeremd 750 kg)
Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 149 g/km
Energielabel: D
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,4 l/100km (1 op 15,6)
Brandstofverbruik in de stad: 8,1 l/100km (1 op 12,3)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,5 l/100km (1 op 18,2)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal eigenaren: 1
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 241 - € 264 per kwartaal
| Panodak | Lederen Bekleding | 360 Camera | Trekhaak Afneembaar | Navi | 19 "L.M | Electrische Stoelen | DAB | Cruise Control |
Met een SUV als deze hebt u een praktische en ruime auto, maar tegelijk biedt hij ook comfort en rijplezier. Het is een Nissan X-Trail die 31498 kilometer heeft gelopen, hij is van het bouwjaar 2017. Deze goed onderhouden auto is van de eerste eigenaar. De krachtige benzinemotor van deze auto is gekoppeld aan een handgeschakelde zesversnellingsbak. Als we het over kwaliteit en stijl hebben, wat dacht u dan van het lederen interieur? 's Winters op pad gaan kan een behoorlijke uitdaging zijn. Daarom is deze Nissan X-Trail voorzien van weldadige verwarmbare voorstoelen. Een praktische extra is de elektrisch bedienbare achterklep die opent en sluit met een druk op de knop. Het glazen panoramadak biedt u een breed zicht op de omgeving. In deze auto profiteert u onder andere ook van: 19 inch lichtmetalen velgen, LED koplampen, adaptief dempingsysteem, aluminium dakrailing, elektrisch inklapbare buitenspiegels en donker getint glas achter.
Het inventieve 360 graden camerasysteem op deze auto heeft de functie om u assistentie te bieden in nauwe ruimtes en straten, waar het achteruit rijden vaak een uitdaging is. De auto is voorzien van een trekhaak en is een uitstekende caravantrekker. U bedient het full map navigatiesysteem en het audio-installatiesysteem via knoppen op het stuur. Zo kunt u steeds uw aandacht gericht houden op de weg. Ook is de auto voorzien van automatische airconditioning. Een plekje vinden in de binnenstad is één, inparkeren is twee. Voor dat laatste heeft deze Nissan X-Trail prima parkeersensoren die u een handje helpen. En dan is deze auto ook nog eens voorzien van regensensor, cruise control, keyless entry, automatisch dimmende binnenspiegel, lederen stuur en versnellingspook en centrale deurvergrendeling met afstandsbediening.
Zoals u mag verwachten van deze Nissan X-Trail is hij uitgerust met een reeks aan actieve veili
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Nissan X-Trail | Innovatie zonder inspanning
Dit is de vierde generatie van de Nissan X-Trail. De X-Trail begon als terreinwagen voor recreatief gebruik en groeide steeds verder uit tot gezinsauto. Deze volgende generatie zet een opmerkelijke nieuwe stap: de auto is innovatief en behoudend tegelijk. Hoe zit dat precies?
De Nissan X-Trail is innovatief en conservatief tegelijk. De techniek is vernieuwend, terwijl Nissan er alles aan doet om geen enkele inspanning of aanpassing van de bestuurder te vragen. Rijdt goed.
Plus
- comfort van een elektrische auto, zonder noodzaak tot opladen
- ook onder moeilijke omstandigheden eenvoudig te rijden
- ruim en praktisch
Min
- matige klank Bose-audiosysteem
- testauto niet vrij van rammeltjes
- minder zuinig dan standaard hybride
Conclusie
De vierde generatie van de Nissan X-Trail is een bijzondere auto. Onderhuids is de X-Trail namelijk heel innovatief. Tegelijkertijd doet Nissan er alles aan om te voorkomen dat de bestuurder de X-Trail als vreemd ervaart of de routines moet aanpassen.
Zo ziet de X-Trail er niet uit als een vliegende schotel of een product uit de windtunnel. De X-Trail is een SUV met een stoere en avontuurlijke uitstraling. Dankzij de ruime buitenmaten is dit één van de weinige 7-zitters in het segment, alhoewel het correcter is om van een "5+2"-zitter te spreken.
Het meest bijzonder is de aandrijflijn. Met "E-Power" biedt de X-Trail de rust, souplesse en prestaties van een elektrische auto zonder de noodzaak om op te laden met een stekker. Daar staat tegenover dat de "X-Trail e-Power" wel moet tanken als een auto met benzinemotor en bovendien meer verbruikt dan een doorsnee (plugin) hybride. Wie dat nadeel voor lief neemt, ervaart de X-Trail als meer comfortabel en meer capabel dat de concurrentie.
Wanneer wordt gekozen voor het optionele "e-4ORCE" komt de techniek nog beter tot zijn recht. Dan reageert de X-Trail ongeacht de situatie op dezelfde vertrouwenwekkende manier. Kortom: de X-Trail zorgt voor innovatie zonder enige inspanning van de bestuurder.