vorige 387 van 1.181 volgende

Nissan Qashqai 2.0 Tekna Pack 4WD Pano Trekhaak Airco NAP APK

€ 4.999,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 23-02-2007
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 226.229 km
Deuren 5
Kenteken GH-184-H Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.997 cc
Vermogen 103 kW (140 pk)

Nissan Qashqai 2.0 Tekna Pack 4WD Pano Trekhaak Airco NAP APK


€ 4.999,-

Algemeen

Bouwjaar 23-02-2007
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 226.229 km
Deuren 5
Kenteken GH-184-H Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.997 cc
Vermogen 103 kW (140 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Autopunt Tilburg B.V.
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Von Suppestraat 9
Postcode 5011 EE
Plaats Tilburg
Provincie Noord Brabant
Land Nederland
Telefoon +31 (0)13 - 2134560 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.autopunttilburg.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • 4x4 uitvoering
  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • cd wisselaar
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • mistlampen (voor)
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • radio/cd speler
  • regensensor
  • startonderbreker
  • traction control
  • trekhaak

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV

Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Bandenmaat: 215/60 R17
Acceleratie (0-100): 10,6 s
Topsnelheid: 190 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 432 x 178 x 162 cm
Wielbasis: 263 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.390 kg
Laadvermogen: 570 kg
GVW: 1.960 kg
Max. trekgewicht: 1.400 kg (ongeremd 740 kg)

Interieur
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 204 g/km
Energielabel: E
Emissieklasse: Euro 4

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 8,4 l/100km (1 op 11,9)
Brandstofverbruik in de stad: 11 l/100km (1 op 9,1)
Brandstofverbruik op de snelweg: 7 l/100km (1 op 14,3)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 194 - € 220 per kwartaal

Zeer nette auto rijdt en schakelt zeer goed!

Nationale autopas aanwezig aantoonbaar!

APK tot: 27-03-2025.

Vol Opties!

Prijs is All inclusief!

Inruilen mogelijk.

-

= Bedrijfsinformatie =

Een occasion kopen, is een kwestie van vertrouwen. We willen allemaal kwaliteit voor een betaalbare prijs, ook als het om een gebruikte auto gaat.

In onze showroom aan de Von Suppéstraat 9 te Tilburg staan allerlei occasions in diverse prijsklassen, van onder tot boven gecontroleerd door onze servicepartner.
Inruil is altijd welkom en er worden geen afleverkosten meegerekend. Verder zijn we ook gespecialiseerd in autobanden. We hebben een assortiment van nieuwe en gebruikte banden die we voor u kunnen monteren en demonteren in onze werkplaats.

Kom langs en natuurlijk staat de koffie en thee klaar!

Wij zijn elke dag telefonisch bereikbaar van 09:00 tot 22:00 ook op zondag.

Wilt u een auto komen bezichtigen maar u heeft geen vervoer. Dat is geen probleem want Autopunt Tilburg bied ook station service.
U wordt opgehaald en indien nodig afgezet op station Tilburg

Openingstijden

Maandag 09:00-18:30
Dinsdag 09:00-18:30
Woensdag 09:00-18:30
Donderdag 09:00-18:30
Vrijdag 09:00-18:30
Zaterdag 10:00-17:00
Zondag Gesloten

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Nissan Qashqai | De evolutie van de revolutie

In 2007 stond Nissan aan de wieg van een revolutie. Het bouwde een compacte personenauto op basis van een terreinwagen: de Qashqai. Die combinatie zorgt voor meer ruimte, meer overzicht, een stoere uitstraling en... heel veel succes! Inmiddels heeft de Qashqai daarom niet alleen concurrentie van andere merken, maar ook van soortgelijke modellen van Nissan zelf. Voor modeljaar 2024 moet de Qashqai zich daarom duidelijker van de tegenstrevers onderscheiden. Hoe doet Nissan dat?

Autotest | Nissan Qashqai De evolutie van de revolutie

Vanaf modeljaar 2024 biedt de Nissan Qashqai meer karakter dankzij een aangepast uiterlijk, nieuw interieur en nieuw infotainment-systeem. Blijft een prima rijdende auto met uniek e-Power systeem.

Plus

  • prima rijeigenschappen
  • ruim en praktisch
  • ruime keuze uit motoren

Min

  • e-Power is niet zo zuinig als beloofd

Conclusie

Weet de Nissan Qashqai zich beter te onderscheiden van de concurrentie dankzij de facelift voor modeljaar 2024? Ja, zeker. De Qashqai is niet alleen een middelgrote SUV, maar ook het middenmodel binnen het aanbod van Nissan. Dankzij een nieuwe grille, nieuwe aankleding en nieuwe kleuren heeft de Qashqai een sterker karakter gekregen en dat is precies wat het model nodig had. Dat geldt niet alleen voor het exterieur, ook de cabine heeft dankzij nieuwe materialen en texturen meer uitstraling gekregen.

Vanaf modeljaar 2024 voldoet de Qashqai aan de eisen die de Europese Unie vanaf 2024 stelt. Tegelijk zijn de bestaande veiligheidsvoorzieningen accurater gemaakt (betere sensoren, slimmere software). Het infotainment-systeem draait voortaan op Google Automotive. Dat is goed nieuws voor de functionaliteit, maar geeft zorgen over de privacy en toekomstbestendigheid.

Als het gaat om de rijeigenschappen is alles bij het oude gebleven. De Qashqai is leverbaar als mild-hybrid en als unieke e-Power. Die laatste biedt veel van de voordelen van elektrisch rijden (rust, souplesse, prestaties, één-pedaal bediening), maar haalt de energie uit benzine in plaats van een stekker. Het weggedrag is en blijft prima. Kortom: niet de revolutie van 2007, wel een welkome evolutie voor 2024.

Deel deze advertentie