Bouwjaar | 12-03-2010 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 196.652 km |
Deuren | 4 |
Kenteken | 2-TVV-80 Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 84 kW (114 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 12-03-2010 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 196.652 km |
Deuren | 4 |
Kenteken | 2-TVV-80 Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 84 kW (114 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Van Stralen Trading |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | De Run 4444A |
Postcode | 5503 LR |
Plaats | Veldhoven |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 21893033 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.vanstralentrading.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Constructiejaar: 2010
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 65 liter
Acceleratie (0-100): 12,0 s
Topsnelheid: 175 km/u
Maten en gewichten
Ledig gewicht: 1.272 kg
Max. trekgewicht: 1.200 kg (ongeremd 685 kg)
Afmetingen (LxBxH): 4315 x 1783 x 1623 cm
Wielbasis: 263 cm
Interieur
Interieur: darkGray, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 159 g/km
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 4
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,7 l/100km (1 op 14,9)
Brandstofverbruik in de stad: 8,4 l/100km (1 op 11,9)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,7 l/100km (1 op 17,5)
Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Staat
Algemene staat: goed
Technische staat: goed
Optische staat: goed
Aantal sleutels: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 190 - € 207 per kwartaal
Deze zeer nette goed rijdende Nissan Qashqai
heeft 2 eigenaren gekend.
De auto is geïmporteerd vanuit België
de laatste eigenaar heeft deze auto 28-05-2014 gekocht
met 61318 km op de teller.
Nu na 10 jaar is hij toe aan iets anders
de auto heeft ieder jaar netjes zijn onderhoudsbeurten gehad gelijk met de APK
Nap aanwezig ( zie foto 19 )
enigste min puntje aan deze auto is de bestuurders stoel (zie laatste foto)
wij verkopen deze auto in opdracht van een klant dus kunnen wij hier helaas niets op inruilen
= Bedrijfsinformatie =
Omdat we continu voor u op zoek zijn naar goede occasions werken Wij uitsluitend op afspraak.
Gezien het enorme aantal reacties per mail kunnen wij deze niet altijd behandelen.
Bij vragen of interesse gelieve te bellen op nr 0621893033
Zolang de autos online staan zijn ze beschikbaar.
Wij kunnen de tenaamstelling van uw auto verzorgen .
Onze prijzen zijn rijklaar,Wij hanteren geen afleverkosten !
Inruil bespreekbaar tegen handels prijs
wij verzorgen ook uw Export kenteken & Export 14 daagse verzekering klaar in 5 minuten
EN:
PLEASE CALL IN ADVANCE FOR VISIT OR QUESTIONS ABOUT THE CAR/ WE MAKE EXPORT DOCUMENTS WITH INSURANCE ON LOCATION READY WITHIN 5 MINUTES
PL:
ZADZWON W CELU WIZYTY LUB PYTAN DOTYCZACYCH SAMOCHODU/ DOKUMENTY EKSPORTOWE Z UBEZPIECZENIEM NA LOKALIZACJE GOTOWE W CIAGU 5 MINUT
DE:
Bitte rufen Sie im Voraus an, um einen Besuch oder Fragen zum Auto zu erhalten/ WIR MACHEN EXPORTDOKUMENTE MIT VERSICHERUNG AM STANDORT BEREIT INNERHALB VON 5 MINUTEN
UK:
BUD? LASKA, ZAZVYCHAYTE ZAPEREDDY DLYA VIZITA TA PYTAN? PRO AVTOMOBIL?/ MY ROBYMO EKSPORTNI DOKUMENTY Z STRAKHUVANNYAM V MISTSI, HOTOVOM ZA 5 KHVYLYN
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Nissan Qashqai | De evolutie van de revolutie
In 2007 stond Nissan aan de wieg van een revolutie. Het bouwde een compacte personenauto op basis van een terreinwagen: de Qashqai. Die combinatie zorgt voor meer ruimte, meer overzicht, een stoere uitstraling en... heel veel succes! Inmiddels heeft de Qashqai daarom niet alleen concurrentie van andere merken, maar ook van soortgelijke modellen van Nissan zelf. Voor modeljaar 2024 moet de Qashqai zich daarom duidelijker van de tegenstrevers onderscheiden. Hoe doet Nissan dat?
Vanaf modeljaar 2024 biedt de Nissan Qashqai meer karakter dankzij een aangepast uiterlijk, nieuw interieur en nieuw infotainment-systeem. Blijft een prima rijdende auto met uniek e-Power systeem.
Plus
- prima rijeigenschappen
- ruim en praktisch
- ruime keuze uit motoren
Min
- e-Power is niet zo zuinig als beloofd
- bemoeizuchtige en hinderlijke veiligheidsvoorzieningen (wettelijk verplicht)
- infotainment met Android Mobile werkt matig
Conclusie
Weet de Nissan Qashqai zich beter te onderscheiden van de concurrentie na de facelift voor modeljaar 2024? Ja, maar, helaas is het niet altijd positief. Nissan kiest namelijk voor technieken die nog niet zijn uitontwikkeld of die niet overal relevant zijn. Het eerste betreft Android Automotive. Op bepaalde punten is dit systeem veruit het beste in zijn soort (navigatie, spraakherkenning), maar op andere is het simpelweg niet klaar voor grootschalig gebruik. De slimme assistent is alles behalve slim, de bediening met losse apps is omslachtig en de integratie met externe toestellen is problematisch. Maar, software wordt continu verbeterd dus met updates kan Android Automotive slim en betrouwbaar worden. Wat niet zal veranderen: de gebruiker betaalt met zijn of haar privacy.
Het tweede element is de aandrijving. e-Power doet wat het belooft: het biedt de voordelen van elektrisch rijden (souplesse, prestaties, rijden met een pedaal) en in plaats van opladen kan worden getankt. Echter, een Qashqai met e-Power duurder is in aanschaf en gebruik dan een volledig elektrische auto. e-Power is daarom vooral zinvol in regio's waar het opladen van een elektrische auto (nog) onmogelijk is.
Het aangescherpte uiterlijk is als meest positief ervaren. De Qashqai werd steeds meer Nissans functionele, en daarmee onopvallende, middenklasser. Dankzij de facelift voor 2024 heeft het model ook weer de onderscheidende uitstraling waar het oorspronkelijke succes aan is te danken. De ruimte en rijeigenschappen waren goed en zijn dat nog steeds. Kortom: niet de revolutie van 2007, wel een interessante evolutie voor 2024.