![](/img/icon-zoom-nederlandmobiel.png)
Bouwjaar | 18-07-2007 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 220.630 km
![]() |
Deuren | 5 |
Kenteken | 42-XL-VF Verzekeren |
Kleur | Rood Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 84 kW (114 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 18-07-2007 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 220.630 km
![]() |
Deuren | 5 |
Kenteken | 42-XL-VF Verzekeren |
Kleur | Rood Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 84 kW (114 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Wesley Heeren Auto's |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Dorpsstraat 54E |
Postcode | 4711 NH |
Plaats | St Willebrord |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 17279353 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.wesleyheerenautos.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden
meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 215/65 R16
Acceleratie (0-100): 12,0 s
Topsnelheid: 175 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 432 x 178 x 162 cm
Wielbasis: 263 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.272 kg
Laadvermogen: 558 kg
GVW: 1.830 kg
Max. trekgewicht: 1.200 kg (ongeremd 685 kg)
Interieur
Interieur: Zwart, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 162 g/km
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 4
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,7 l/100km (1 op 14,9)
Brandstofverbruik in de stad: 8,4 l/100km (1 op 11,9)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,7 l/100km (1 op 17,5)
Staat
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 171 - € 193 per kwartaal
Deze Nissan Qashqai komt uit 2007, werd geleverd van 01-02-2007 tot 28-02-2010 en kostte toen € 28.772,-. Deze originele Nederlandse personenauto staat sinds 2007 op kenteken, is voorzien van een benzine-motor, heeft een maximum vermogen van 84 kW (114 PK) en een cilinderinhoud van 1598 cc.
De personenauto heeft een topsnelheid van 175 km per uur en bereikt vanuit stilstand de 100 km/u in 12 seconden. Het verbruik van deze personenauto is gemiddeld 6,7 liter per 100 km en hij weegt 1272 kg. De APK is geldig tot 18-07-2025 en de wegenbelasting bedraagt gemiddeld € 198,25 per kwartaal.
= Bedrijfsinformatie =
tenaamstellen kunnen we bij ons op kantoor en is geheel gratis ! kom dus gerust een keertje langs de koffie staat klaar !!
Wilt u niet graag het huis uit en heeft u toch een leuke auto gezien die u graag wilt kopen dan bieden wij ook de mogelijkheid om deze geheel bij u thuis af te leveren !!
Inruil van uw huidige auto is altijd mogelijk wanneer u vooraf een prijs indicatie wenst neem dan even per mail of telefonisch contact met ons op zodat we een beter beeld kunnen schetsen van de auto zoals kenteken, staat, opties en km stand en een richtprijs u bent van harte welkom in ons bedrijf BIJ INTERESSE KUNT U BELLEN: 06-17279353
VOOR MEER INFO ZIE ONZE WEBSITE
Hoewel de informatie op deze website of andere communicatie-uitingen permanent zo accuraat en actueel mogelijk wordt weergegeven, zijn wijzigingen in modellen, uitvoeringen, prijzen, technische specificaties, afbeeldingen, of andere informatie te allen tijde voorbehouden. Aan de inhoud van deze website of andere communicatie-uitingen kunnen derhalve geen rechten worden ontleend.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Nissan Qashqai | De evolutie van de revolutie
In 2007 stond Nissan aan de wieg van een revolutie. Het bouwde een compacte personenauto op basis van een terreinwagen: de Qashqai. Die combinatie zorgt voor meer ruimte, meer overzicht, een stoere uitstraling en... heel veel succes! Inmiddels heeft de Qashqai daarom niet alleen concurrentie van andere merken, maar ook van soortgelijke modellen van Nissan zelf. Voor modeljaar 2024 moet de Qashqai zich daarom duidelijker van de tegenstrevers onderscheiden. Hoe doet Nissan dat?
![Autotest | Nissan Qashqai De evolutie van de revolutie](https://images.nederlandmobiel.nl/auto/review/10344/nissan-qashqai-158-n-connecta.jpg)
Vanaf modeljaar 2024 biedt de Nissan Qashqai meer karakter dankzij een aangepast uiterlijk, nieuw interieur en nieuw infotainment-systeem. Blijft een prima rijdende auto met uniek e-Power systeem.
Plus
- prima rijeigenschappen
- ruim en praktisch
- ruime keuze uit motoren
Min
- e-Power is niet zo zuinig als beloofd
Conclusie
Weet de Nissan Qashqai zich beter te onderscheiden van de concurrentie dankzij de facelift voor modeljaar 2024? Ja, zeker. De Qashqai is niet alleen een middelgrote SUV, maar ook het middenmodel binnen het aanbod van Nissan. Dankzij een nieuwe grille, nieuwe aankleding en nieuwe kleuren heeft de Qashqai een sterker karakter gekregen en dat is precies wat het model nodig had. Dat geldt niet alleen voor het exterieur, ook de cabine heeft dankzij nieuwe materialen en texturen meer uitstraling gekregen.
Vanaf modeljaar 2024 voldoet de Qashqai aan de eisen die de Europese Unie vanaf 2024 stelt. Tegelijk zijn de bestaande veiligheidsvoorzieningen accurater gemaakt (betere sensoren, slimmere software). Het infotainment-systeem draait voortaan op Google Automotive. Dat is goed nieuws voor de functionaliteit, maar geeft zorgen over de privacy en toekomstbestendigheid.
Als het gaat om de rijeigenschappen is alles bij het oude gebleven. De Qashqai is leverbaar als mild-hybrid en als unieke e-Power. Die laatste biedt veel van de voordelen van elektrisch rijden (rust, souplesse, prestaties, één-pedaal bediening), maar haalt de energie uit benzine in plaats van een stekker. Het weggedrag is en blijft prima. Kortom: niet de revolutie van 2007, wel een welkome evolutie voor 2024.