Bouwjaar | 19-08-2021 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 47.490 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | - Verzekeren |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.332 cc |
Vermogen | 116 kW (158 pk) |
€ 30.950,-
Algemeen
Bouwjaar | 19-08-2021 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 47.490 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | - Verzekeren |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.332 cc |
Vermogen | 116 kW (158 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Ton&Tim Automobielen |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Bedrijvenweg 14B |
Postcode | 5388 PN |
Plaats | Nistelrode |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)412 - 820995 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.tonentim.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Beschikbaarheid
Voorraadstatus: Binnenkort verwacht
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 225/50 R18
Acceleratie (0-100): 9,2 s
Topsnelheid: 199 km/u
Maten en gewichten
Ledig gewicht: 1.368 kg
Max. trekgewicht: 1.500 kg (ongeremd 750 kg)
Wielbasis: 267 cm
Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,2 l/100km (1 op 16,1)
Staat
Schade: schadevrij
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 194 - € 220 per kwartaal
Beschikbare afleverpakketten:
- All-inclusive Pakket (inbegrepen): De auto wordt kosteloos afgeleverd met 12 maanden 'Non-conformiteitsgarantie' of max. 15.000 km. De auto wordt geleverd minimaal 1 jaar APK, een Poetsbeurt en Tenaamstelling/vrijwaring van de inruilauto is inbegrepen. (Geldig bij aanschaf van de auto voor de vraagprijs).
Dit afleverpakket bevat: Ton&Tim non-conformiteitsgarantie
- BOVAG 12 maanden (€ 795 meerprijs): Dit afleverpakket verlengt onze kosteloze 'wettelijke garantie' naar 1 jaar BOVAG garantie. Daarnaast krijgt uw nieuwe auto een onderhoudsbeurt conform fabrieksspecificatie en een BOVAG 40 punten check.
Dit afleverpakket bevat (in plaats van afleverpakket "All-inclusive Pakket"): BOVAG garantie (12 maanden); BOVAG 40-Puntencheck; BOVAG Afleverbeurt; BOVAG Garantie
LET OP! Wordt verwacht omstreeks 30 juni 2024. Foto's zijn van een eerder verkochte, gelijke Nissan Qashqai.
Zeer complete Nissan Qashqai Premiere Edition van 8-2021 47.500 km gereden. Volledig dealeronderhouden en voorzien van de juiste extra's! In chique wit metallic/parelmoer kleur, zwart dak en spiegelkappen en uiteraard met groot glazen panoramadak!
Highlights:
Dealeronderhouden | Panoramadak | Nissan ProPilot | 360 graden camera |Verwarmde voorruit | Apple Carplay | Dodehoek sensoren | Stoelverwarming | Stuurwielverwarming | Adaptieve Cruise control | Half-leder | 18 inch velgen | ETC ETC
Interesse in deze Qashqai of alvast meer informatie? Neem gerust contact met ons op! Inruil is mogelijk.
= Bedrijfsinformatie =
Bij interesse gelieve te bellen met 0412-820995 of te mailen naar info@tonentim.nl. Wij zijn helaas niet in de gelegenheid alle digitale (inruil) aanvragen te behandelen.
Wij werken met ALL-IN prijzen! Bij ons betaald u dus NOOIT meer dan de getoonde vraagprijzen bij de advertenties. Alle* (personen)auto's wordt verkocht met garantie, afleverinspectie, poetsbeurt en tenaamstelling. Lees de garantievoorwaarden hieronder a.u.b. goed door.
* Garantievoorwaarden, waar moet uw occasion aan voldoen om recht te hebben op onze aangeboden garantie:
- Verkoopprijs is minimaal €5.000,-.
- Auto is maximaal 10 jaar oud
- Maximale kilometerstand van de occasion is 150.000 km.
- U bent als klant bereid om om de vraagprijs te betalen.
- 12 maanden BOVAG garantie e
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Nissan Qashqai | De evolutie van de revolutie
In 2007 stond Nissan aan de wieg van een revolutie. Het bouwde een compacte personenauto op basis van een terreinwagen: de Qashqai. Die combinatie zorgt voor meer ruimte, meer overzicht, een stoere uitstraling en... heel veel succes! Inmiddels heeft de Qashqai daarom niet alleen concurrentie van andere merken, maar ook van soortgelijke modellen van Nissan zelf. Voor modeljaar 2024 moet de Qashqai zich daarom duidelijker van de tegenstrevers onderscheiden. Hoe doet Nissan dat?
Vanaf modeljaar 2024 biedt de Nissan Qashqai meer karakter dankzij een aangepast uiterlijk, nieuw interieur en nieuw infotainment-systeem. Blijft een prima rijdende auto met uniek e-Power systeem.
Plus
- prima rijeigenschappen
- ruim en praktisch
- ruime keuze uit motoren
Min
- e-Power is niet zo zuinig als beloofd
Conclusie
Weet de Nissan Qashqai zich beter te onderscheiden van de concurrentie dankzij de facelift voor modeljaar 2024? Ja, zeker. De Qashqai is niet alleen een middelgrote SUV, maar ook het middenmodel binnen het aanbod van Nissan. Dankzij een nieuwe grille, nieuwe aankleding en nieuwe kleuren heeft de Qashqai een sterker karakter gekregen en dat is precies wat het model nodig had. Dat geldt niet alleen voor het exterieur, ook de cabine heeft dankzij nieuwe materialen en texturen meer uitstraling gekregen.
Vanaf modeljaar 2024 voldoet de Qashqai aan de eisen die de Europese Unie vanaf 2024 stelt. Tegelijk zijn de bestaande veiligheidsvoorzieningen accurater gemaakt (betere sensoren, slimmere software). Het infotainment-systeem draait voortaan op Google Automotive. Dat is goed nieuws voor de functionaliteit, maar geeft zorgen over de privacy en toekomstbestendigheid.
Als het gaat om de rijeigenschappen is alles bij het oude gebleven. De Qashqai is leverbaar als mild-hybrid en als unieke e-Power. Die laatste biedt veel van de voordelen van elektrisch rijden (rust, souplesse, prestaties, één-pedaal bediening), maar haalt de energie uit benzine in plaats van een stekker. Het weggedrag is en blijft prima. Kortom: niet de revolutie van 2007, wel een welkome evolutie voor 2024.