Nissan Qashqai 1.3 MHEV Access Edition

€ 26.495,-

Bouwjaar 20-07-2022
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 35.093 km
Deuren 5
Kenteken S-709-TP Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.332 cc
Vermogen 103 kW (140 pk)

Nissan Qashqai 1.3 MHEV Access Edition


€ 26.495,-

Algemeen

Bouwjaar 20-07-2022
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 35.093 km
Deuren 5
Kenteken S-709-TP Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.332 cc
Vermogen 103 kW (140 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Autobedrijf Theo van der Heijden BV
Contactpersoon Maykel Haerkens
Adres Vincent van Goghstraat 25
Postcode 5268 BL
Plaats Helvoirt
Provincie Noord Brabant
Land Nederland
Telefoon +31 (0)411 - 642730 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.garagehelvoirt.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • getint glas
  • lichtmetalen velgen
  • parkeersensor
  • regensensor
  • startonderbreker
  • stuurbekrachtiging
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV

Technische informatie
Vermogen: 103 kW (140 PK)
Vermogen elektromotor(en): 4 kW (5 PK)
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 215/65 R17
Acceleratie (0-100): 10,2 s
Topsnelheid: 196 km/u
Aanwezige accu: gekocht

Maten
Afmetingen (LxBxH): 443 x 184 x 163 cm
Wielbasis: 267 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.304 kg
Laadvermogen: 631 kg
GVW: 1.935 kg
Max. trekgewicht: 1.400 kg (ongeremd 700 kg)

Interieur
Interieurkleur: Antraciet
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu en verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,5 l/100km (1 op 15,4)
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 6

Staat
Schade: schadevrij
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 190 - € 207 per kwartaal

Deze Nissan Qashqai komt uit 2022, werd geleverd van 01-02-2022 tot 31-12-2022 en kostte toen € 32.502,-. Deze geïmporteerde personenauto staat sinds 2023 op kenteken, is voorzien van een benzine én een elektriciteit-motor, heeft een maximum vermogen van 103 kW (140 PK) en een cilinderinhoud van 1332 cc.

De personenauto heeft een topsnelheid van 196 km per uur en bereikt vanuit stilstand de 100 km/u in 10,2 seconden. Het verbruik van deze personenauto is gemiddeld 6,5 liter per 100 km en hij weegt 1304 kg. De APK is geldig tot 20-07-2026 en de wegenbelasting bedraagt gemiddeld € 198,25 per kwartaal.

= Bedrijfsinformatie =

Uw mobiliteit en zekerheid staan voorop bij Autobedrijf Theo van der Heijden. Wij geven u altijd de standaard Autobedrijf Theo van der Heijden garantie. Voor auto's tot 15 jaar biedt deze garantie u o.a.:

- Minimaal 1 jaar APK
- Afleverbeurt
- Op peil brengen van olie, lucht en koelvloeistof
- Tenaamstelling van de auto
- Vrijwaren van de inruilauto
- Kwart tank brandstof
- 3 maanden garantie op motor en versnellingsbak

Uiteraard is het mogelijk om de standaard garantie tegen een meerprijs uit te breiden met extra garanties en/of onderhoud. BOVAG garantie is bijvoorbeeld 1 van de mogelijkheden. Is een auto ouder dan 15 jaar? Hij wordt dan standaard afgeleverd met 1 jaar APK, afleverbeurt.

Bij Autobedrijf Theo van der Heijden verkopen en onderhouden alle merken auto's. Onze auto's zijn veelal dealer onderhouden, hebben een ingevuld serviceboekje en zijn voorzien van Nationale AutoPas. De auto's worden bij ons op locatie te naam gesteld.

Wilt u meer weten over deze auto? Bel ons op 0411-642730, wij helpen u graag verder.

Is voor u een optie belangrijk, dan adviseren wij u hier specifiek naar te vragen.

Bent u geïnteresseerd? Dan nodigen wij u van harte uit om een proefrit te maken of om ons gehele aanbod te bekijken.

Op de advertentie kan geen aanspraak gemaakt worden. Wijzigingen voorbehouden.

Wij zijn aangesloten bij de BOVAG.

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Nissan Qashqai | De evolutie van de revolutie

In 2007 stond Nissan aan de wieg van een revolutie. Het bouwde een compacte personenauto op basis van een terreinwagen: de Qashqai. Die combinatie zorgt voor meer ruimte, meer overzicht, een stoere uitstraling en... heel veel succes! Inmiddels heeft de Qashqai daarom niet alleen concurrentie van andere merken, maar ook van soortgelijke modellen van Nissan zelf. Voor modeljaar 2024 moet de Qashqai zich daarom duidelijker van de tegenstrevers onderscheiden. Hoe doet Nissan dat?

Autotest | Nissan Qashqai De evolutie van de revolutie

Vanaf modeljaar 2024 biedt de Nissan Qashqai meer karakter dankzij een aangepast uiterlijk, nieuw interieur en nieuw infotainment-systeem. Blijft een prima rijdende auto met uniek e-Power systeem.

Plus

  • prima rijeigenschappen
  • ruim en praktisch
  • ruime keuze uit motoren

Min

  • e-Power is niet zo zuinig als beloofd
  • bemoeizuchtige en hinderlijke veiligheidsvoorzieningen (wettelijk verplicht)
  • infotainment met Android Mobile werkt matig

Conclusie

Weet de Nissan Qashqai zich beter te onderscheiden van de concurrentie na de facelift voor modeljaar 2024? Ja, maar, helaas is het niet altijd positief. Nissan kiest namelijk voor technieken die nog niet zijn uitontwikkeld of die niet overal relevant zijn. Het eerste betreft Android Automotive. Op bepaalde punten is dit systeem veruit het beste in zijn soort (navigatie, spraakherkenning), maar op andere is het simpelweg niet klaar voor grootschalig gebruik. De slimme assistent is alles behalve slim, de bediening met losse apps is omslachtig en de integratie met externe toestellen is problematisch. Maar, software wordt continu verbeterd dus met updates kan Android Automotive slim en betrouwbaar worden. Wat niet zal veranderen: de gebruiker betaalt met zijn of haar privacy.

Het tweede element is de aandrijving. e-Power doet wat het belooft: het biedt de voordelen van elektrisch rijden (souplesse, prestaties, rijden met een pedaal) en in plaats van opladen kan worden getankt. Echter, een Qashqai met e-Power duurder is in aanschaf en gebruik dan een volledig elektrische auto. e-Power is daarom vooral zinvol in regio's waar het opladen van een elektrische auto (nog) onmogelijk is.

Het aangescherpte uiterlijk is als meest positief ervaren. De Qashqai werd steeds meer Nissans functionele, en daarmee onopvallende, middenklasser. Dankzij de facelift voor 2024 heeft het model ook weer de onderscheidende uitstraling waar het oorspronkelijke succes aan is te danken. De ruimte en rijeigenschappen waren goed en zijn dat nog steeds. Kortom: niet de revolutie van 2007, wel een interessante evolutie voor 2024.

Deel deze advertentie