Bouwjaar | 05-03-2019 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 62.206 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | Z-497-BK Verzekeren |
Kleur | Paars Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.332 cc |
Vermogen | 117 kW (159 pk) |
€ 20.950,-
Algemeen
Bouwjaar | 05-03-2019 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 62.206 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | Z-497-BK Verzekeren |
Kleur | Paars Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.332 cc |
Vermogen | 117 kW (159 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Van Lankvelt Autos |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Kruisweg 1 |
Postcode | 5406 PB |
Plaats | Uden |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 52405405 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.vanlankveltautos.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 215/55 R18
Acceleratie (0-100): 9,9 s
Topsnelheid: 198 km/u
Maten
Wielbasis: 265 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.290 kg
Laadvermogen: 595 kg
GVW: 1.885 kg
Max. trekgewicht: 1.500 kg (ongeremd 695 kg)
Interieur
Interieur: Zwart, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 131 g/km
Energielabel: D
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,8 l/100km (1 op 17,2)
Brandstofverbruik in de stad: 7,3 l/100km (1 op 13,7)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,9 l/100km (1 op 20,4)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Schade: schadevrij
Aantal sleutels: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 171 - € 193 per kwartaal
Rechtstreeks van 1e eigenaar zeer mooie Nissan Qashqai 1.3 160 pk !! automaat met zeer veel mooie acc zoals 18 inch velgen, Fullmap Navi met achteruitrijcamera en 360 gr camera, volautom climat control, comfortstoelen, electr inklapbare spiegels, voor en achter parkeerhulp, stylingpakket, Ledlampen, Ambiente interieur verlichting, Keyless, privacyglas, cruise, enz enz. ZEER NETTE AUTO en VOLLEDIG DEALER ONDERHOUDEN. !!
= Bedrijfsinformatie =
.
Altijd de allermooiste auto's voor de allerbeste prijs!! Al meer dan 50 jaar worden al onze auto's zeer zorgvuldig ingekocht qua accessoires, controle km stand, schadeverleden, enz, enz, waardoor wij uw aankoop garanderen !! Liefst tel. contact met nummer 0652405405 of 0653237017.
Wij bieden 3 verschillende servicepakketten waaruit u een passende keuze kunt maken.
A. Basis
De auto wordt u geleverd inclusief:
APK langer dan 6 maanden
3 maand garantie op motor en versnellingsbak
Aflever controle van de gehele auto inclusief vervanging van de motorolie en alle filters
Vrijwaring voor uw inruilauto
Verkoopprijs + €495,-
B. Medium
De auto wordt u geleverd inclusief:
APK langer dan 10 maanden
6 maanden volledige garantie, airco en elektronica uitgesloten.
Onderhoudsbeurt volgens dealervoorwaarden
Aflever controle van de gehele auto
Vervanging van de versleten slijtagedelen
Vrijwaring voor de inruilauto
Verkoopprijs + €795,-
C. Luxe
De auto wordt u geleverd inclusief:
12 maanden BOVAG garantie
Nieuwe APK
Grote onderhoudsbeurt volgens dealer voorwaarden
Vervanging van versleten slijtagedelen
Aflever controle van de gehele auto
Vrijwaring voor de inruilauto
Verkoopprijs + €995
Onze afleverpakketten zijn mogelijk op auto's tot 170.000 km en niet ouder dan 8 jaar. Valt de auto van uw keuze buiten deze voorwaarden dan gaat de aflevering in overleg. Wanneer u geen gebruik maakt van een van de afleveringspakketten dan hanteren wij geen afleveringskosten en wordt de auto afgeleverd zoals u deze gezien en bereden heeft. Indien u toch garantie wilt hebben op airco rekenen wij bij afleveringspakket B en C €100,- extra.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Nissan Qashqai | De evolutie van de revolutie
In 2007 stond Nissan aan de wieg van een revolutie. Het bouwde een compacte personenauto op basis van een terreinwagen: de Qashqai. Die combinatie zorgt voor meer ruimte, meer overzicht, een stoere uitstraling en... heel veel succes! Inmiddels heeft de Qashqai daarom niet alleen concurrentie van andere merken, maar ook van soortgelijke modellen van Nissan zelf. Voor modeljaar 2024 moet de Qashqai zich daarom duidelijker van de tegenstrevers onderscheiden. Hoe doet Nissan dat?
Vanaf modeljaar 2024 biedt de Nissan Qashqai meer karakter dankzij een aangepast uiterlijk, nieuw interieur en nieuw infotainment-systeem. Blijft een prima rijdende auto met uniek e-Power systeem.
Plus
- prima rijeigenschappen
- ruim en praktisch
- ruime keuze uit motoren
Min
- e-Power is niet zo zuinig als beloofd
Conclusie
Weet de Nissan Qashqai zich beter te onderscheiden van de concurrentie dankzij de facelift voor modeljaar 2024? Ja, zeker. De Qashqai is niet alleen een middelgrote SUV, maar ook het middenmodel binnen het aanbod van Nissan. Dankzij een nieuwe grille, nieuwe aankleding en nieuwe kleuren heeft de Qashqai een sterker karakter gekregen en dat is precies wat het model nodig had. Dat geldt niet alleen voor het exterieur, ook de cabine heeft dankzij nieuwe materialen en texturen meer uitstraling gekregen.
Vanaf modeljaar 2024 voldoet de Qashqai aan de eisen die de Europese Unie vanaf 2024 stelt. Tegelijk zijn de bestaande veiligheidsvoorzieningen accurater gemaakt (betere sensoren, slimmere software). Het infotainment-systeem draait voortaan op Google Automotive. Dat is goed nieuws voor de functionaliteit, maar geeft zorgen over de privacy en toekomstbestendigheid.
Als het gaat om de rijeigenschappen is alles bij het oude gebleven. De Qashqai is leverbaar als mild-hybrid en als unieke e-Power. Die laatste biedt veel van de voordelen van elektrisch rijden (rust, souplesse, prestaties, één-pedaal bediening), maar haalt de energie uit benzine in plaats van een stekker. Het weggedrag is en blijft prima. Kortom: niet de revolutie van 2007, wel een welkome evolutie voor 2024.