Bouwjaar | 26-02-2019 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 108.044 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | L-518-DB Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.332 cc |
Vermogen | 103 kW (140 pk) |
€ 19.945,-
Algemeen
Bouwjaar | 26-02-2019 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 108.044 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | L-518-DB Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.332 cc |
Vermogen | 103 kW (140 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Schoenmakers B.V. |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Heuvelberg 9 |
Postcode | 5469 NM |
Plaats | Erp |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)492 - 351030 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.schoenmakersautos.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: 2017 - 2021
Technische informatie
Koppel: 240 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 55 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 10,5 s
Topsnelheid: 193 km/u
Maten
Afmetingen (LxB): 439 x 181 cm
Wielbasis: 265 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.275 kg
Laadvermogen: 595 kg
GVW: 1.870 kg
Max. trekgewicht: 1.300 kg (ongeremd 687 kg)
Interieur
Bekleding: Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 130 g/km
Energielabel: D
Emissieklasse: Euro 6d-TEMP
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,7 l/100km (1 op 17,5)
Brandstofverbruik in de stad: 7 l/100km (1 op 14,3)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5 l/100km (1 op 20,0)
Financiėle informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 190 - € 207 per kwartaal
Beschikbare afleverpakketten:
- Scherpe deal prijs (inbegrepen):
- Pakket 1 (€ 295 meerprijs):
- 1 Maand garantie op motor er versnellingsbak
- Minimaal 6 maanden APK
- Algehele controle (olie, vloeistoffen en remmen)
- Tenaamstelling nieuwe auto
- Vrijwaring inruilauto
Dit afleverpakket bevat (in plaats van afleverpakket "Scherpe deal prijs"): algehele controle, minimaal 6 maanden APK ! (1 maand garantie)
- Pakket 2 (€ 495 meerprijs):
- 3 Maanden garantie op motor / versnellingsbak / airco
- Minimaal 6 maanden APK
- Kleine beurt + algehele controle (olie, vloeistoffen en remmen)
- Was en poetsbeurt
- Tenaamstelling nieuwe auto
- Vrijwaring inruilauto
Dit afleverpakket bevat (in plaats van afleverpakket "Scherpe deal prijs"): kleine beurt + algehele controle + minimaal 6 maanden APK ! (3 maanden garantie)
- Pakket 3 (€ 695 meerprijs):
6 maanden volledige garantie
Grote onderhoudsbeurt
APK minimaal 6 maanden
Dit afleverpakket bevat (in plaats van afleverpakket "Scherpe deal prijs"): algehele controle, minimaal 6 maanden APK ! (1 maand garantie); Nieuwe APK
- Pakket 4 (€ 995 meerprijs):
12 maanden Bovag garantie
Onderhoudsbeurt volgens fabrieksopgaaf
APK minimaal 6 maanden
Dit afleverpakket bevat (in plaats van afleverpakket "Scherpe deal prijs"): BOVAG garantie (12 maanden); algehele controle, minimaal 6 maanden APK ! (1 maand garantie)
U rijdt gemakkelijk, comfortabel en zonder zorgen met deze Nissan Qashqai. De aandrijving van deze Nissan wordt verzorgd door een viercilinder benzinemotor en een handgeschakelde zesversnellingsbak. Vergezichten krijgen een extra dimensie door het glazen panoramadak. Natuurlijk behoren 18 inch lichtmetalen velgen, LED-dagrijverlichting, aluminium dakrailing, elektrisch inklapbare buitenspiegels, in hoogte verstelbare passagiersstoel en extra getint glas ook tot de uitrusting van deze complete auto.
De 360 graden camera op deze auto is een innovatieve functie die de obstakels rondom de auto in beeld brengt voor een optimaal zicht. Intelligente spr
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Nissan Qashqai | De evolutie van de revolutie
In 2007 stond Nissan aan de wieg van een revolutie. Het bouwde een compacte personenauto op basis van een terreinwagen: de Qashqai. Die combinatie zorgt voor meer ruimte, meer overzicht, een stoere uitstraling en... heel veel succes! Inmiddels heeft de Qashqai daarom niet alleen concurrentie van andere merken, maar ook van soortgelijke modellen van Nissan zelf. Voor modeljaar 2024 moet de Qashqai zich daarom duidelijker van de tegenstrevers onderscheiden. Hoe doet Nissan dat?
Vanaf modeljaar 2024 biedt de Nissan Qashqai meer karakter dankzij een aangepast uiterlijk, nieuw interieur en nieuw infotainment-systeem. Blijft een prima rijdende auto met uniek e-Power systeem.
Plus
- prima rijeigenschappen
- ruim en praktisch
- ruime keuze uit motoren
Min
- e-Power is niet zo zuinig als beloofd
Conclusie
Weet de Nissan Qashqai zich beter te onderscheiden van de concurrentie dankzij de facelift voor modeljaar 2024? Ja, zeker. De Qashqai is niet alleen een middelgrote SUV, maar ook het middenmodel binnen het aanbod van Nissan. Dankzij een nieuwe grille, nieuwe aankleding en nieuwe kleuren heeft de Qashqai een sterker karakter gekregen en dat is precies wat het model nodig had. Dat geldt niet alleen voor het exterieur, ook de cabine heeft dankzij nieuwe materialen en texturen meer uitstraling gekregen.
Vanaf modeljaar 2024 voldoet de Qashqai aan de eisen die de Europese Unie vanaf 2024 stelt. Tegelijk zijn de bestaande veiligheidsvoorzieningen accurater gemaakt (betere sensoren, slimmere software). Het infotainment-systeem draait voortaan op Google Automotive. Dat is goed nieuws voor de functionaliteit, maar geeft zorgen over de privacy en toekomstbestendigheid.
Als het gaat om de rijeigenschappen is alles bij het oude gebleven. De Qashqai is leverbaar als mild-hybrid en als unieke e-Power. Die laatste biedt veel van de voordelen van elektrisch rijden (rust, souplesse, prestaties, één-pedaal bediening), maar haalt de energie uit benzine in plaats van een stekker. Het weggedrag is en blijft prima. Kortom: niet de revolutie van 2007, wel een welkome evolutie voor 2024.