Bouwjaar | 2017 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 95.335 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | - Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.197 cc |
Vermogen | 85 kW (116 pk) |
€ 15.999,-
Algemeen
Bouwjaar | 2017 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 95.335 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | - Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.197 cc |
Vermogen | 85 kW (116 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Neef Occasions B.V. |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Zandstraat 7B |
Postcode | 5421 WK |
Plaats | Gemert |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)492 - 368069 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.neefoccasions.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Beschikbaarheid
Gereserveerd: Dit voertuig is gereserveerd voor een klant (verkocht onder voorbehoud).
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: sep. 2017 - mei 2019
Technische informatie
Koppel: 165 Nm
Aantal cilinders: 4
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Tankinhoud: 55 liter
Acceleratie (0-100): 12,9 s
Topsnelheid: 173 km/u
Ledig gewicht: 1.260 kg
Wielbasis: 265 cm
Interieur
Bekleding: Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu en verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,8 l/100km (1 op 17,2)
Energielabel: C
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
APK: Nieuwe APK bij aflevering
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen
Comfort
Boordcomputer
Standaarduitrusting (volgens fabrikant)
Standaarduitrusting (volgens fabrikant)
3e remlicht
4 luidsprekers
6-versnellingsbak
AUX-IN-aansluiting (AUX-IN)
Achter mist-licht
Achterruit verwarmbaar
Airbag aan passagierszijde kan worden uitgeschakeld
Airbag bestuurder/passagierszijde en zij-airbag vooraan
Audiobediening op het stuur
Audiosysteem: radio met cd- en mp3-speler
Auto hold-functie
Bagageruimteafdekking / rolgordijn
Bandenreparatieset
Bekerhouder in middenconsole
Bluetooth handsfree-kit
Bluetooth-interface
Buitenspiegel carrosseriekleur
Centrale vergrendeling met afstandsbediening
Coming home lichtfunctie (Friendly Lightning)
Cruise control systeem (tempomaat)
Deelbare/opklapbare achterbank
Deurgrepen binnen zwart hoogglans
Digitale radio-ontvangst (DAB+)
Dimbare binnenspiegel
Driver Information System (FIS) met kleurendisplay
Elektrische ramen voor + achter
Elektron. Stabiliteitsprogramma (ESP)
Elektronische remkrachtverdeling (EBD)
Elektronische startblokkering
Gelamineerde voorruit
Handschoenenkastje verlicht
Hoofdairbagsysteem
Intermitterende ruitenwissers
Isofix-bevestigingen voor kinderzitje
LED-dagrijverlichting
Lage uitstoot volgens de Euro 5 emissienorm
Leeslampje vooraan
Middenarmsteun voor
Multifunctioneel stuurwiel
Ontgrendeling tankvulklep op afstand
Parkeerrem elektrisch
Richtingaanwijzer geïntegreerd in buitenspiegel
Rijhulpsysteem: Hill Start Assist
Rijhulpsysteem: actieve rijcomfortregeling (chassisdemping)
Rijhulpsysteem: akoestisch snelheidswaarschuwingssysteem (snelheidsbegrenzer)
Rijhulpsysteem: remcontrole in bochten (actieve rijstrookcontrole)
Start/stop-faciliteit
Stoel linksvoor in hoogte verstelbaar
Stoelbekleding / bekleding: stof
Stopcontact (12V-aansluiting) in de middenconsole
Stuurbekrachtiging
Stuurkolom (stuurwiel) in hoogte/lengte verstelbaar
USB-interface
Verstelbare hoofdsteunen voor en achter
Warmte-isolerende beglazing met UV-bescherming
Zonnekleppen met spiegel
airconditioning E
bandenspanningscontrolesysteem
buitentemperatuurweergave
riemspanners
schakelpuntweergave
Antiblokkeersystee m (ABS)
Boordcomputer
Buitenspiegel elektr. verstelbaar en verwarmbaar
Rem sysstem (Nissan Brake-Assist)
= Bedrijfsinformatie =
De meeste auto's zijn direct leverbaar (informeer vooraf bij de verkoper) Inruilen
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Nissan Qashqai | De evolutie van de revolutie
In 2007 stond Nissan aan de wieg van een revolutie. Het bouwde een compacte personenauto op basis van een terreinwagen: de Qashqai. Die combinatie zorgt voor meer ruimte, meer overzicht, een stoere uitstraling en... heel veel succes! Inmiddels heeft de Qashqai daarom niet alleen concurrentie van andere merken, maar ook van soortgelijke modellen van Nissan zelf. Voor modeljaar 2024 moet de Qashqai zich daarom duidelijker van de tegenstrevers onderscheiden. Hoe doet Nissan dat?
Vanaf modeljaar 2024 biedt de Nissan Qashqai meer karakter dankzij een aangepast uiterlijk, nieuw interieur en nieuw infotainment-systeem. Blijft een prima rijdende auto met uniek e-Power systeem.
Plus
- prima rijeigenschappen
- ruim en praktisch
- ruime keuze uit motoren
Min
- e-Power is niet zo zuinig als beloofd
- bemoeizuchtige en hinderlijke veiligheidsvoorzieningen (wettelijk verplicht)
- infotainment met Android Mobile werkt matig
Conclusie
Weet de Nissan Qashqai zich beter te onderscheiden van de concurrentie na de facelift voor modeljaar 2024? Ja, maar, helaas is het niet altijd positief. Nissan kiest namelijk voor technieken die nog niet zijn uitontwikkeld of die niet overal relevant zijn. Het eerste betreft Android Automotive. Op bepaalde punten is dit systeem veruit het beste in zijn soort (navigatie, spraakherkenning), maar op andere is het simpelweg niet klaar voor grootschalig gebruik. De slimme assistent is alles behalve slim, de bediening met losse apps is omslachtig en de integratie met externe toestellen is problematisch. Maar, software wordt continu verbeterd dus met updates kan Android Automotive slim en betrouwbaar worden. Wat niet zal veranderen: de gebruiker betaalt met zijn of haar privacy.
Het tweede element is de aandrijving. e-Power doet wat het belooft: het biedt de voordelen van elektrisch rijden (souplesse, prestaties, rijden met een pedaal) en in plaats van opladen kan worden getankt. Echter, een Qashqai met e-Power duurder is in aanschaf en gebruik dan een volledig elektrische auto. e-Power is daarom vooral zinvol in regio's waar het opladen van een elektrische auto (nog) onmogelijk is.
Het aangescherpte uiterlijk is als meest positief ervaren. De Qashqai werd steeds meer Nissans functionele, en daarmee onopvallende, middenklasser. Dankzij de facelift voor 2024 heeft het model ook weer de onderscheidende uitstraling waar het oorspronkelijke succes aan is te danken. De ruimte en rijeigenschappen waren goed en zijn dat nog steeds. Kortom: niet de revolutie van 2007, wel een interessante evolutie voor 2024.